Nema veze,logicnije je kada je pedala za minus uvek na levoj,a za plus uvek na desnoj strani,sto u slucaju onih koje se krecu sa volanom nije slucaj. A nekad moras da saltas i kad volan nije u centru (sto neko pomenu kao nepravilno) jer se naredja par krivina a ides uzbrdo npr. plus moderni automatici imaju perfektan rev-match tako da neces destabilizovati auto. A ako pricamo o brzim i preglednim krivinama (gde ne moras da pustis obe ruke sa volana) onda neces primetiti neke mane,ali na ostrim i uskim putevima gde ima dosta da se mota hoces.ftj napisao: 21 Maj 2018, 12:47 Ali po vijugavim putevima gde hoces malo brze da vozis, podrazumeva se da su ti obe ruke na volanu u polozaju 9 i 15, i ne odvajas ih od volana kad skreces i uvek znas de su ti pedale. Bar tako savetuje svaka skola napredne/sportske voznje.
Na kraju krajeva pogledaj kako su postavljene na bukvalno svim ozbiljnim sportskim automobilima,jednostavno je intuitivnije. E sad,naravno da dizel porodicna limuzina veze sa sportskim autom,ali opet.
Daleko od toga da ne koristim i ove sada,sta vise dsg i volim zbog perfektno brzih reakcija.
@ljuba
Cudno,meni mislim da je podesen na najosetljivije i ne ubija od smaranja,ume ponekad da zapisti bez potrebe ali koci samo kad treba. Izgleda da su drugacije bazdareni,taj u vw je bas uplasen
