
Ne znam meni je i trip u glavi nedaj Boze da me neko udari od pozadi bolje da sam "slobodan", amortizovace udarac. Cak i kad stojim na semaforu poslednji nekako mi uvek spremna noga za gas.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Bio sam ubeđen da drži ručnu. A i prva rečenica u tom istom Seatovom uputstvu kaže da je to produžetak električne ručne, što je i logično, posebno što ne postoje auta sa AH i običnom ručnom.BigMazzy napisao: 01 Avg 2022, 17:19 Dakle ne stoji ti teorija za AH, barem prema uputstvu za Seat koje je kolega okačio, ipak AH drži blokirana sva 4 točka a HH samo zadnje.ipak je ručna majka da se odmore diskovi i pločice
Što bi značilo da je još dodatno korisno za šaltač, jer dok vozač ne drži kočnicu, ništa ne drži auto sem tog sistema, zar ne? Automatik bar može da spoji sam i zadrži auto. Uglavnom, radi potpuno isto na oba i podjednako je korisno, nema neke bitne razlike. I jedan i drugi moraš da držiš kočnicu da ne bi otišli, manuel unazad, automat unapred u D, unazad u N ako je uzbrdo.dag81 napisao: 01 Avg 2022, 19:25Pa npr.kod automatika samo pipnes gas, kod saltaca moras kvacilo pa u brzinu, npr.nidza napisao:Potpuno isto pomaže i šaltaču i automatiku. Ne vidim u čemu je razlika da li držiš (ili ne ako imaš AH) kočnicu na nagibu na bilo kom od ta dva tipa menjača?
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Ovo je dobra praksa i ispravno. Kad naučiš pogrešno jednom, samo te čeka greška, čim se potrefe uslovi.Markoni napisao: 01 Avg 2022, 20:18 Pa nemam pojma, ja u životu nisam pustio auto na leru bez kočnice na semaforu, i kada je ravno. Tako da verovatno zbog toga posmatram iz drugog ugla.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Ja sam odmah napisao da potpuno drugi zvuk ima električna ručna, u odnosu na AH, i njeno zaključavanje traje jedno sekund, dva, dok AH nema nikakav zvuk, jednostavno nakon tvog pritiska kočnice ostane pritisnuta i kad pustiš papučicu.avanturista1 napisao: 01 Avg 2022, 22:03Bio sam ubeđen da drži ručnu. A i prva rečenica u tom istom Seatovom uputstvu kaže da je to produžetak električne ručne, što je i logično, posebno što ne postoje auta sa AH i običnom ručnom.BigMazzy napisao: 01 Avg 2022, 17:19 Dakle ne stoji ti teorija za AH, barem prema uputstvu za Seat koje je kolega okačio, ipak AH drži blokirana sva 4 točka a HH samo zadnje.ipak je ručna majka da se odmore diskovi i pločice
Nagib nedovoljan. Imaš sistem isti kao na 159, zahteva veliku strminu, uopšte se ne pali na blagim. Meni se to više svidelo nego na prvoj generaciji O3 koju smo imali, baš je bio grub. Posle nje smo imali 2g mlađu O3 i tamo je HH bio odličan, kao i na RS.OMP napisao: 01 Avg 2022, 21:02 kod mene HH cas radi cas ne radi ne znam od cega zavisi, ima neki problem ali mogo sam ceo zivot bez njega pa mogu i sad
Ti pricas o HH a ja o AH.nidza napisao:Što bi značilo da je još dodatno korisno za šaltač, jer dok vozač ne drži kočnicu, ništa ne drži auto sem tog sistema, zar ne? Automatik bar može da spoji sam i zadrži auto. Uglavnom, radi potpuno isto na oba i podjednako je korisno, nema neke bitne razlike. I jedan i drugi moraš da držiš kočnicu da ne bi otišli, manuel unazad, automat unapred u D, unazad u N ako je uzbrdo.dag81 napisao: 01 Avg 2022, 19:25Pa npr.kod automatika samo pipnes gas, kod saltaca moras kvacilo pa u brzinu, npr.nidza napisao:Potpuno isto pomaže i šaltaču i automatiku. Ne vidim u čemu je razlika da li držiš (ili ne ako imaš AH) kočnicu na nagibu na bilo kom od ta dva tipa menjača?
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Nije do nagiba, npr. ulica kojom cesto prolazim i stanem na semafor, nekad upali HH nekad ne a nekad hoce da prijavi da je HH neaktivan tad gasi i ESP i upali gresku a sve se resetuje ponovnim startovanjem motora, nije to cudno kod fiata ali moze da bude vise stvari.nidza napisao: 01 Avg 2022, 22:26Nagib nedovoljan. Imaš sistem isti kao na 159, zahteva veliku strminu, uopšte se ne pali na blagim. Meni se to više svidelo nego na prvoj generaciji O3 koju smo imali, baš je bio grub. Posle nje smo imali 2g mlađu O3 i tamo je HH bio odličan, kao i na RS.OMP napisao: 01 Avg 2022, 21:02 kod mene HH cas radi cas ne radi ne znam od cega zavisi, ima neki problem ali mogo sam ceo zivot bez njega pa mogu i sad
Ne, HH drži 2-3 sekunde, ne bi izdržao ceo ciklus semafora.
Ne vraća ti dobro papučicu kvačila da pritisne taster davača gornje pozicije ka ECU. Ređe može da ne radi dobro taster davača na papučici kočnice.OMP napisao: 02 Avg 2022, 08:01Nije do nagiba, npr. ulica kojom cesto prolazim i stanem na semafor, nekad upali HH nekad ne a nekad hoce da prijavi da je HH neaktivan tad gasi i ESP i upali gresku a sve se resetuje ponovnim startovanjem motora, nije to cudno kod fiata ali moze da bude vise stvari.nidza napisao: 01 Avg 2022, 22:26Nagib nedovoljan. Imaš sistem isti kao na 159, zahteva veliku strminu, uopšte se ne pali na blagim. Meni se to više svidelo nego na prvoj generaciji O3 koju smo imali, baš je bio grub. Posle nje smo imali 2g mlađu O3 i tamo je HH bio odličan, kao i na RS.OMP napisao: 01 Avg 2022, 21:02 kod mene HH cas radi cas ne radi ne znam od cega zavisi, ima neki problem ali mogo sam ceo zivot bez njega pa mogu i sad