Otvorene su sve tri glave, odmascene, ociscene, i ponovo sklopljene. Ono sto je dijagnoza je da su konusi na prednjem tocku potroseni, te cu nabaviti novu osovinu za prednji tocak, neku malo jaceg kvaliteta. Za ostale osovine nema vecih zamerki, tj procena je da moze da se tera jos ihaha.
Mast je bila solidna u njima, ali ipak ne kao nova, i dobro je da je izbacena napolje, bilo je delova koji su kao glina....
Opran je stari francuski lanac od Kuzmanovica, u nekoliko flasa benzina, premeren, i ispostavilo se da je u fabrickim merama, zatim je na njega montiran Powerlink karika, za skidanje bez alata, i isti je namontiran na bajs (skracen na adekvatnu duzinu). Stari lanac je vec bio malo istegnut, a i cvrkutao je, tako da je sklonjen u skladiste.
Plan je da se nabavi prednja osovina, kao i da se vozi bajs koju 100km, kako bi eventualno uz zamenu prednje osovine, resili jos koji problem ukoliko iskrsne na ovome sto je sada radjeno.
Malo je bilo problema da se izvuce luft iz srednje glave, ali je i on na kraju popustio, pod vestim Bajkerovim rukama

Sve u svemu raketa

Malo slika:
radapciger skida kurblu

zanimljivi kljucevi

srednja glava stara mast

osovina srednje glave:

solje srednje glave:

Vraca se osovina:

Otvorena zadnja glava:

zadnja glava kod zupcanika
