
Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ni ja ne kontam sta ce nekome veliki auto... 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sve su to kompleksi...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Laki da živiš u Beogradu i prelaziš godišnje reda veličine 10.000km (a toiko prelazi velika većina onih kojima posao nije povezan sa vožnjom), voziš se svakodnevno sam od kuće do posla i nazad par klometara, nemaš više od dvoje dece.... da li bi video logiku u posedovanju tog tvog kamiona?
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kako ne?
Mora da se zna ko je glavni u selo!
Mora da se zna ko je glavni u selo!

Brzine idu u H-a !!!




- Ji 4Tze
- Postovi: 8218
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Laki021 napisao:Ni ja ne kontam sta ce nekome veliki auto...
Pa ti voziš najveći mogući BMWLaki021 napisao:Sve su to kompleksi...

Boringly average, but also perfect for school run mums
- starac vujadin
- Postovi: 11442
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Teško da ću ikada u životu kupiti nov auto...uvek ću juriti 2-4 godine star sa 10-15000 km prosečnom godišnjom kilometražom, poznatom istorijom...imaću većinu benefita novog auta oslobođenu onog dela cene koji odmah ispari po izlasku iz salona. Podrazumeva se da ću unaprd znati koiko košta održavanje takvog auta .
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
paja napisao:.... da li bi video logiku u posedovanju tog tvog kamiona?
Reče Miško i lagano istera svoj autobus

- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
kupovina novo-polovno se mora posmatrati od slucaja do slucaja...
recimo ovako, prvo zavisi od potreba i budzeta kojim raspolazete, recimo ne moze neko ko ima 3-oje dece i 7500 evra na gomili da kupi nov auta (mozda Daciu ali nece svako ni da vozi Daciu), tada mi je logicno da taj neko vozi polovnog Mondea...
sa druge strane postoje slucajevi gdje je razlika u ceni novog i polovnog realno mala i gde ako neko želi, recimo 5 godina star SX 4 je, pre godinu dana kada sam ja gledao auta, kostao 3000 evra manje od cene novog. u takvoj situaciji nikada ne bi kupio polovan auto, pokusao bi da pronadjem nacin da kupim nov, ili bi izabrao drugi auto...
poenta svakog ko kupuje auto, a recimo nije siguran da ce dugorocno imati dovoljno visoke prihode da ne misli o odrzavanju istog, bi trebala da bude ta da uzme auto koji mu nece praviti visoke troskove kasnije u eksploataciji...
primer za ovo sam ja, dobio sam auto na poklon ali ga planiram bar sam da odrzavam (makar delomicno), nisam razmisljao o polovnjaku sa 300000 na satu nego o polovnjaku sa maksimum 50000 kilometara ili o novom autu sa garancijom...
onaj ko mozda ne zna da izabere dobar polovnjak koji ne pravi probleme ce se pre odluciti za novo jer tu ima zastitu u obliku garancije. u suprotnom, moze se uvek naći dobar i kvalitetan polovan auto (čak i u Srbiji)...
recimo ovako, prvo zavisi od potreba i budzeta kojim raspolazete, recimo ne moze neko ko ima 3-oje dece i 7500 evra na gomili da kupi nov auta (mozda Daciu ali nece svako ni da vozi Daciu), tada mi je logicno da taj neko vozi polovnog Mondea...
sa druge strane postoje slucajevi gdje je razlika u ceni novog i polovnog realno mala i gde ako neko želi, recimo 5 godina star SX 4 je, pre godinu dana kada sam ja gledao auta, kostao 3000 evra manje od cene novog. u takvoj situaciji nikada ne bi kupio polovan auto, pokusao bi da pronadjem nacin da kupim nov, ili bi izabrao drugi auto...
poenta svakog ko kupuje auto, a recimo nije siguran da ce dugorocno imati dovoljno visoke prihode da ne misli o odrzavanju istog, bi trebala da bude ta da uzme auto koji mu nece praviti visoke troskove kasnije u eksploataciji...
primer za ovo sam ja, dobio sam auto na poklon ali ga planiram bar sam da odrzavam (makar delomicno), nisam razmisljao o polovnjaku sa 300000 na satu nego o polovnjaku sa maksimum 50000 kilometara ili o novom autu sa garancijom...
onaj ko mozda ne zna da izabere dobar polovnjak koji ne pravi probleme ce se pre odluciti za novo jer tu ima zastitu u obliku garancije. u suprotnom, moze se uvek naći dobar i kvalitetan polovan auto (čak i u Srbiji)...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne vozim puno, pa opet godisnje prelazim oko 30 000, a znao sam i do 50 000 kad sam koristio auto za posao. Nije mi jasno gde voze ljudi koji prelaze kilometraze o kojima pises, do pijace? Da me ne shvatis pogresno, ali stvarno mi nije jasno...starac vujadin napisao:Teško da ću ikada u životu kupiti nov auto...uvek ću juriti 2-4 godine star sa 10-15000 km prosečnom godišnjom kilometražom
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
ima nas ovde na forumu koji prelazimo malo...
evo recimo ja, zivim sam, na posao idem peške (zbog parkinga, zdravlja a nije mi ni daleko), vozam se malo po gradu, jednom mesečno odem u Bosnu, malo po lokalu, suma sumarum biće 7500-8000km za godinu...
eh da, usput vozim i dizela
evo recimo ja, zivim sam, na posao idem peške (zbog parkinga, zdravlja a nije mi ni daleko), vozam se malo po gradu, jednom mesečno odem u Bosnu, malo po lokalu, suma sumarum biće 7500-8000km za godinu...
eh da, usput vozim i dizela

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Meni je 15 kkm maksimum do sada.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Većina ljudi koje poznajem a voze svaki dan auto do posla prelazi ispod 15000. Prelaziti svaki dan u proseku 80km je previse (za 30000 godisnje i normalnu upotrebu auta u gradu)
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Using Tapatalk
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Parkinzi su i tako sad obeleženi mahom i svejedno je koliki auto voziš, tako da nije neki argument.
Takođe pružanje do poslednjeg dinara je prisutno podjednako i kod kupovine polovnjaka kao i kod novog auta.
Tapatalk Pro
Takođe pružanje do poslednjeg dinara je prisutno podjednako i kod kupovine polovnjaka kao i kod novog auta.
Tapatalk Pro
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10676
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ako neko putuje na posao svaki dan par desetina km, ima roditelje na selu kod kojih ide redovno i slicno, nakupi se. Meni je posao na 3 km, roditelji i obdaniste na po 4.5 km, a i NS generalno nije velik grad. Sve sto se tice poslova u gradu, obavljam peske jer mi skoro isto vremena treba da sidjem u garazu i isteram auto i da peske stignem u centar. Pezoom predjem 7-8k km a nekad imam utisak da ne izlazim iz njega. Sve kratke relacije. Sa 70 k km izakan je kao da je presao duplo vise orvorenim putem. Sve je jako relativno, nema definicije.
Sent from my HTC One V
Sent from my HTC One V