@dragvorl
Cetanski indeks.

Sent using Tapatalk
Neispravne dizne ili nešto drugo na ubrizgavanju?nuk napisao:Ja na leru pre svega, sa dobrim gorivom nema apsolutno nikakvih vibracija na leru, kao benzinac, bukvalno, pride Scenic ima izvanrednu izolaciju i motor se ne čuje u kabini.nikaragva napisao:Kako primetite da dizelas nemirnije radi?
Sa lošijim gorivom, čekićanje motora je primetno jače kao i potrošnja
Znam, ali isto tako i znam, da je prakticno nebitan, odnosno nema tako veliki uticaj kao oktani u benzinu.dragvorl napisao:I dizel ima broj, ali cetanski broj.
Moj post na ovoj temi od 13.05.2012. :Ogi napisao:Mislim da nisi u pravu. MOL bi zaista trebalo da uvozi iz Madjarske. Moze da se proveri u svakom slucaju, mozda da pokusamo mailom ili na bilo kojoj pumpi da trazim papir sa poreklom goriva i specifikacijama, u obavezi su da mi pruze tu informaciju, zakonskoj...
DukeNS napisao:Evo i e-mail koji sam im uputio. Videcemo da li ce se udostojiti da odgovore. Bez obzira na sve, meni je muka sto cu opet lupati glavu gde da tocim. Poceo sam sa OMV-om, pa nisam bio zadovoljan, a u medjuvremenu su otvorili ovu pumpu u NS-u, gde sam stvarno bio zadovoljan i potrosnjom i radom motora, a sad vec pocinjem da se tripujem kako mi na leru nervoznije radi (moguc umisljaj). Gde cu dalje...
Potajno se nadam po mene pozitivnom odgovoru.
Od samog pocetka rada Vase benzinske stanice u Novom Sadu, na adresi Futoski put 2 sam tocio bezolovni benzin Europremium, za koji su Vasi zaposleni tvrdili da je uvezen iz Madjarske. Dana 28.04.2013. sam u razgovoru sa Vasa dva radnika dobio razlicite odgovore. Jedan je tvrdio da je benzin EP i dalje iz uvoza, dok je drugi izneo tvrdnju da je u pitanju domaci, NIS-ov Europremium sa dodatkom aditiva. Obzirom na dva dijametralno razlicita odgovora, molio bih Vas da me kao odgovorna kompanije udostojite odgovora koji ce sadrzati pravu istinu o poreklu Europremium bezolovnog benzina.
Izneo bih i licnu primedbu koja se tice Vaseg odnosa prema kupcima i trzistu u Srbiji. Nakon sto ste sebi dopustili veliki eksces vezan za kvalitet goriva na gore pomenutoj benzinskoj stanici, a koji je prouzrokovao kvar na nekoliko automobila i samim tim srozao besprekornu reputaciju koju ste uzivali poslednjih nekoliko godina u Srbiji, ovo potencijalno "obmanjivanje" javnosti o poreklu goriva Vam ni u kom slucaju ne ide u prilog.
Kako bih doprineo razvoju trzista i povecanja kvaliteta pruzanja usluga u Srbiji, ovu prepisku cu proslediti i na adresu Ministarstva energetike, kao i Udruzenju za zastitu potrosaca Srbije.
Poštovani gospodine **********,
Ovim putem Vas, u zakonom predviđenom roku, obaveštavamo o sledećem:
Poslovna politika MOL grupe, a samim tim i MOL Serbia d.o.o. Beograd podrazumeva da su nam u poslovanju na prvom mestu zadovoljni potrošači, pružanje usluga i prodaja robe određenog kvaliteta. Kako su nam pitanja, sugestije i premedbe naših potrošača od izuzetnog značaja, s obzirom da predstavljaju jedan od načina kojim pokušavamo da podignemo na viši nivo naše poslovanje, koristimo priliku da Vam se ovim putem ujedno i zahvalimo na poslatom mail-u i ukazanom poverenju.
U pogledu Vašeg pitanja o poreklu goriva, obaveštavamo Vas da je gorivo Evropremium BMB95, koje se prodaje na našim benzinskim stanicama isključivo uveženo iz Republike Mađarske.
Svaku isporuku goriva na benzinske stanice, saglasno propisima Republike Srbije, prati Uverenje o kvalitetu i Potvrda o usaglašenosti iz kojih se može videti i poreklo robe. U svakom momentu i na svakoj našoj benzinskoj stanici od lica zaposlenih na konkretnom objektu, možete zatražiti na uvid pomenuta dokumenta i lično proveriti sadržinu istih, odnosno tačnost navedenog.
Ukoliko Vam je to potrebno, svakako Vam možemo naknadno poslati Uverenje o kvalitetu i Potvrdu o usaglašenosti putem maila ili na drugi pogodan način za Vas.
Drago nam je da ste se obratili i direkciji, s obzirom da lica zaposlena na benzinskim stanicama ne učestvuju u nabavci goriva i samim tim nisu uvek najpouzdaniji izvor informacija.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju.
S poštovanjem,
Jelena CANIĆ
MOL Serbia d.o.o. - Back Office Manager Assistant/Responsible for Customer Complaints
______________________________________________________________________
Tel. : + 381 11 2096 900
Fax.: + 381 11 2096 904
Omladinskih brigada 88/V, Novi Beograd