Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa to nije bas bio moj scenario kupovine. Imao sam dilemu pri kupovini bas izmedju tih novog/polovnog modela na kraju.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sledeci put razmatraj drugaciji scenario 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ili da menjam posao
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne znam tacno koliko si platio auto i koliko je isti takav nov (ali stvarno ne kataloska cena).
Poenta je da sam prilicno ubedjen da bi te novi kostao manje vise isto toliko (ponekad cak i manje), samo kad se pazljivo sve uzme u obzir.
Ja sigurno ne bih uzeo mladu polovnu trojku, kad sam gledao vise se isplatila nova.
Poenta je da sam prilicno ubedjen da bi te novi kostao manje vise isto toliko (ponekad cak i manje), samo kad se pazljivo sve uzme u obzir.
Ja sigurno ne bih uzeo mladu polovnu trojku, kad sam gledao vise se isplatila nova.
- Uroš S.
- Postovi: 10984
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ima onaj vic, ili to možda nije vic: Šta uradi Srbin sa 5000€?paja napisao:Ulagao primedbu ili ne to je dominantan scenario, a često je dopunjen i podizanjem kredita jer sve pare iz kuće nisu dovoljne. To je scenario koji ja nikako ne mogu da razumem.nidza napisao:I dalje ulažem primedbu na spominjanje polovnog automobila u scenariju da daš poslednju paru za njega pa da se rokneš, kao što kolega iznad reče, kad crkne lamela ili bilo šta drugo. Ne, ne, i ne. Imam 15000€ za kola, dam 8000€ za polovnjak i poprilično sam lagodan u bilo kom nepredviđenom slučaju, koji i ne mora da se desi uopšte. Za ostatak para mogu 10x da odem na skijanje u Francusku, npr.
Još jedan scenario koji ne razumem. Šta će nekome ko živi i radi u Beogradu veliko vozilo? Uglavnom mu ne treba jer 2x godišnje izađe iz grada. Samo se zlopati po gradskim parkinzima.dragvorl napisao: Interesantna stvar koliko ljudi kupuje privatno velika kola (naravno evidentno da je u Nemackoj to normalno). Imam utisak da je kod nas zivotni moto da se uvali guzica u Audi ili slican, sto veci auto, po bilo koju cenu. Posle toga moze i da se umre.
Pozajmi još 5000 i kupi auto.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nov bi me kostao po bmw konfiguratoru sa uracunatim zvanicnim popustima oko 43.000, na to je jos isao besplatni automatski menjac i to bi bilo to. Ne racunam na to jos neke sulude troskove koje uvek naguravaju. Mozda bi mogao da se izvuce jos jedno 3000 manje na kukanje i sl, ali tu je kraj bar iz mog iskustva. Nl je specificna zbog poreza na luksuz pa je jako povoljno uvoziti "ekoloske" mlade automobile iz inostranstva, odnosno one iz klase A i B (eventualno), razlike su enormne
Re: AW: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Moj je po konfiguratoru bio 12k chf skuplji a test sa 8-12k km su bili 3-5k jeftiniji. Pravih polovnjaka u to vreme nije bilo jer je model bio tek pola godine na tržištu.
Kad budem kupovao sledeći auto... častim onog ko mi nađe C400 za 50% cene sa 20k km. Mnogi ovde tvrde da je moguće...
Inače, drug koji radi kao prodavac ima pravo da koristi test automobil kao lični posle radnog vremena i za vreme odmora. To su ono što se kasnije prodaju kao mladi polovnjaci. Čisto da se zna, prema tim autima se postupa kao da sutra idu pod presu a ni klijenti ih baš ne maze.
U principu, ako se kupuje polovan auto, najbolje je uzeti neki koji je kupljen nov i vožen određeni period od strane jednog vozača. Još bolje je kupiti ga lično od vlasnika, bez ugradnje dilera. Dileri to poliranje i usisavanje debelo naplate.
Kad budem kupovao sledeći auto... častim onog ko mi nađe C400 za 50% cene sa 20k km. Mnogi ovde tvrde da je moguće...

Inače, drug koji radi kao prodavac ima pravo da koristi test automobil kao lični posle radnog vremena i za vreme odmora. To su ono što se kasnije prodaju kao mladi polovnjaci. Čisto da se zna, prema tim autima se postupa kao da sutra idu pod presu a ni klijenti ih baš ne maze.
U principu, ako se kupuje polovan auto, najbolje je uzeti neki koji je kupljen nov i vožen određeni period od strane jednog vozača. Još bolje je kupiti ga lično od vlasnika, bez ugradnje dilera. Dileri to poliranje i usisavanje debelo naplate.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ajde da budemo realni sada.
Vecina ljudi ovde vozi ili C, ili D segment.
Moj auto je duzi od Focusa 22cm, a uzi 5cm.
Jos dodatno standardno dolazi sa sklapanjem retrovizora na dugme, ne znam za fokusa.
Ja ne znam gde vi parkirate, niti kolika su vam vrata, verujem da su tesko manja od ovih mojih, ali meni je uvek problem sirina.
Iscukan mi je ceo auto zbog toga sto ljudi nemaju mesta da otvore vrata.
Ja cesto ne stanem negde, jer nemam mesta da izadjem iz kola, i to ne zato sto sam debeo, nego zato sto bukvalno ni na prvi zglob ne mogu da otvorim.
Jos dodatno ljudi, umesto da svaki sledeci parkira na suprotnu stranu, pa da mozes da priblizis desna vrata njegovim desnim, svi stanu na istu, pa moras dodatno da pazis da i ovaj pored tebe moze da otvori vrata.
Retko gde mi fali mesta u duzini parkinga , kada se parkira duzinski, barem po zonama.
Dok tamo gde se parkira poprecno, i te kako imam problema.
Svaka garaza ima poprecna mesta, ali svaka.
Kod mene u ulici su skoro sva mesta poprecna.
Uvek se negde provlacim jedva, izmedju kola, izmedju drveca, izmedju kontejnera, ali sirina automobila mi je uvek bila veci problem od duzine.
I da, jeste dramaticna razlika izmedju Aygo-a, i C klase, ali daleko da je dramaticna izmedu C klase, i onoga sto vecina ovde vozi, a to je C segment, Focus i slicni...
Onda, da udjemo u komfor voznje...
Hocete da mi kazete da je isto kada upadate u rupe u D segmentu, i C, ili B, ili cak A segmentu?
Ako vam je bitan mali auto po gradu, zasto onda nema ni jedan jedini Aygo ili Smart na forumu?
Ko jos normalan moze po gradu da vozi te kutije, u kojima se osecas bas tako, kao u kutiji koju neko bacaka po ulici...
Ima i istine u delu Ljubiteljovih reci, ajnslung je veoma bitan deo parkiranja, a ovi mali prdavci ga maltene nemaju, parkiranje i manevrisanje njima je jednako nekom superautomobilu...


Sto se polovnog i novog automobila tice, sve je individualno.
@Floyd, nece biti 50% cene, ali ce star godinu, do 2, sa 20k km, biti za oko 20-30% jeftiniji, sto je na automobilu od 70.000e, oko 15-20.000e...
Ja to vise gledam kao kupovinu boljeg automobila za iste pare, nego kao ustedu.
Recimo, za 60-65.000e, koliko sam ja gledao da bi me izasao nov C250, mogu da uzmem 2 godine star Bmw 640, da prsti.
Ili recimo, da uzmem veoma malo star C 400, isto u full opremi.
Ja sam pazario moju C klasu polovnu, staru godinu i po dana, sa 32k km, za manje od 50% cene.
Tako da ima, iako veoma retko, ali ako si zapeo, eto ti primera, ja sam nasao, nije mit.
Isto tako je nemoguce dobiti 10k popusta na nov auto, a da nisi vec kupovao kod njih kola, pa si ti dobio.
Ni tvoja kupovina novog, ni moja kupovina polovnog nisu merodavne, ako se prica o nekoj uopstenoj kupovini.
Vecina ljudi ovde vozi ili C, ili D segment.
Moj auto je duzi od Focusa 22cm, a uzi 5cm.
Jos dodatno standardno dolazi sa sklapanjem retrovizora na dugme, ne znam za fokusa.
Ja ne znam gde vi parkirate, niti kolika su vam vrata, verujem da su tesko manja od ovih mojih, ali meni je uvek problem sirina.
Iscukan mi je ceo auto zbog toga sto ljudi nemaju mesta da otvore vrata.
Ja cesto ne stanem negde, jer nemam mesta da izadjem iz kola, i to ne zato sto sam debeo, nego zato sto bukvalno ni na prvi zglob ne mogu da otvorim.
Jos dodatno ljudi, umesto da svaki sledeci parkira na suprotnu stranu, pa da mozes da priblizis desna vrata njegovim desnim, svi stanu na istu, pa moras dodatno da pazis da i ovaj pored tebe moze da otvori vrata.
Retko gde mi fali mesta u duzini parkinga , kada se parkira duzinski, barem po zonama.
Dok tamo gde se parkira poprecno, i te kako imam problema.
Svaka garaza ima poprecna mesta, ali svaka.
Kod mene u ulici su skoro sva mesta poprecna.
Uvek se negde provlacim jedva, izmedju kola, izmedju drveca, izmedju kontejnera, ali sirina automobila mi je uvek bila veci problem od duzine.
I da, jeste dramaticna razlika izmedju Aygo-a, i C klase, ali daleko da je dramaticna izmedu C klase, i onoga sto vecina ovde vozi, a to je C segment, Focus i slicni...
Onda, da udjemo u komfor voznje...
Hocete da mi kazete da je isto kada upadate u rupe u D segmentu, i C, ili B, ili cak A segmentu?
Ako vam je bitan mali auto po gradu, zasto onda nema ni jedan jedini Aygo ili Smart na forumu?
Ko jos normalan moze po gradu da vozi te kutije, u kojima se osecas bas tako, kao u kutiji koju neko bacaka po ulici...
Ima i istine u delu Ljubiteljovih reci, ajnslung je veoma bitan deo parkiranja, a ovi mali prdavci ga maltene nemaju, parkiranje i manevrisanje njima je jednako nekom superautomobilu...


Sto se polovnog i novog automobila tice, sve je individualno.
@Floyd, nece biti 50% cene, ali ce star godinu, do 2, sa 20k km, biti za oko 20-30% jeftiniji, sto je na automobilu od 70.000e, oko 15-20.000e...
Ja to vise gledam kao kupovinu boljeg automobila za iste pare, nego kao ustedu.
Recimo, za 60-65.000e, koliko sam ja gledao da bi me izasao nov C250, mogu da uzmem 2 godine star Bmw 640, da prsti.
Ili recimo, da uzmem veoma malo star C 400, isto u full opremi.
Ja sam pazario moju C klasu polovnu, staru godinu i po dana, sa 32k km, za manje od 50% cene.
Tako da ima, iako veoma retko, ali ako si zapeo, eto ti primera, ja sam nasao, nije mit.
Isto tako je nemoguce dobiti 10k popusta na nov auto, a da nisi vec kupovao kod njih kola, pa si ti dobio.
Ni tvoja kupovina novog, ni moja kupovina polovnog nisu merodavne, ako se prica o nekoj uopstenoj kupovini.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 23 Jul 2014, 18:52, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
316d za 43k evra i to sa popustom? Pa sta taj ima od opreme? Klot verzija je ovde oko 27k evra bez ikakvog popusta.ljuba napisao:Nov bi me kostao po bmw konfiguratoru sa uracunatim zvanicnim popustima oko 43.000, na to je jos isao besplatni automatski menjac i to bi bilo to. Ne racunam na to jos neke sulude troskove koje uvek naguravaju. Mozda bi mogao da se izvuce jos jedno 3000 manje na kukanje i sl, ali tu je kraj bar iz mog iskustva. Nl je specificna zbog poreza na luksuz pa je jako povoljno uvoziti "ekoloske" mlade automobile iz inostranstva, odnosno one iz klase A i B (eventualno), razlike su enormne
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Tamo je CLS 320 CDI sa osrednjom opremom placen 120.000e.
Nenormalne su im cene kola...
U Singapuru je recimo, klot A 180, oko 100.000e.
Klot CLS 63 AMG oko pola miliona eura.
Nenormalne su im cene kola...
U Singapuru je recimo, klot A 180, oko 100.000e.
Klot CLS 63 AMG oko pola miliona eura.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Porez je veliki, pisali smo o tome
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa da.
U Singapuru su recimo uveli te nenormalne poreze, da bi smanjili broj automobila, i svejedno su im cepovi preogromni, barem sam ja tako cuo.
U Singapuru su recimo uveli te nenormalne poreze, da bi smanjili broj automobila, i svejedno su im cepovi preogromni, barem sam ja tako cuo.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
200% je carina. Dakle umesto 100 000 izadje 300 000.
Re: AW: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Jedino sa toliko popusta koliko si ti platio C bih bez razmišljanja uzeo test auto. Ovo što sam ja gledao su bili smešni popusti.Xepoj87 napisao:Ja sam pazario moju C klasu polovnu, staru godinu i po dana, sa 32k km, za manje od 50% cene.
Tako da ima, iako veoma retko, ali ako si zapeo, eto ti primera, ja sam nasao, nije mit.l
Što se poreza tiče, Norvežani su carevi kad je Evropa u pitanju. Džaba im je minimalac preko 2000 evra kad polovan 407 košta 15k a kafa u kafiću 8e.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Off topic
Ja sam vozio Ayga jedno četiri godine po Bg-u i nikakav problem nisam imao. Apsolutno je pravljen za grad i daleko je od kutije. Nije preterano stabilan, ali nije ni pravljen za divljanje. Točkovi su mu bukvalno na krajevima pa je stabilniji nego što bi se reklo. Sa 68 KS i nekih 850 kg (čini mi se) ide sasvim ok. Potrošnja po gradu je ok (oko 6 čini mi se), na otvorenom srče čim se pređe 120 km/h. Bez problema sam ga vozio do Niša i nazad istog dana, napred je sasvim udoban, pozadi je neudobno. Izolacija nije nešto, ali nije neprihvatljivo. Daleko je od velikog auta, naravno. Pošto ima tikvice od guma, zimi je sasvim lepo išao kroz sneg (zimske gume naravno). Problem je što je nizak pa je strugao po snegu, a isto tako je umeo malo da zakači viši ivičnjak, ali ništa strašno.
Jesi probao da voziš Ayga? Smart sam vrlo malo vozio, skroz je drugaciji osećaj od Ayga, ili bilo kog drugog auta. Svejedno, nije loš, ali je ipak Aygo mnogo bliži 'klasičnom' autu. Za grad dušu dao, ako bih imao mogućnost da imam dva vozila, jedno bi bilo Aygo ili eventualno Yaris.
Sa Lanserom mi je bilo skroz ok po gradu, ali sam morao da 'propuštam' parking mesta jer jednostavno auto od 4.6 m ne može da se uglavi na mesto gde staje auto od 3.5 m.
Off topicXepoj87 napisao:Off topic
Ako vam je bitan mali auto po gradu, zasto onda nema ni jedan jedini Aygo ili Smart na forumu?
Ko jos normalan moze po gradu da vozi te kutije, u kojima se osecas bas tako, kao u kutiji koju neko bacaka po ulici...
Ja sam vozio Ayga jedno četiri godine po Bg-u i nikakav problem nisam imao. Apsolutno je pravljen za grad i daleko je od kutije. Nije preterano stabilan, ali nije ni pravljen za divljanje. Točkovi su mu bukvalno na krajevima pa je stabilniji nego što bi se reklo. Sa 68 KS i nekih 850 kg (čini mi se) ide sasvim ok. Potrošnja po gradu je ok (oko 6 čini mi se), na otvorenom srče čim se pređe 120 km/h. Bez problema sam ga vozio do Niša i nazad istog dana, napred je sasvim udoban, pozadi je neudobno. Izolacija nije nešto, ali nije neprihvatljivo. Daleko je od velikog auta, naravno. Pošto ima tikvice od guma, zimi je sasvim lepo išao kroz sneg (zimske gume naravno). Problem je što je nizak pa je strugao po snegu, a isto tako je umeo malo da zakači viši ivičnjak, ali ništa strašno.
Jesi probao da voziš Ayga? Smart sam vrlo malo vozio, skroz je drugaciji osećaj od Ayga, ili bilo kog drugog auta. Svejedno, nije loš, ali je ipak Aygo mnogo bliži 'klasičnom' autu. Za grad dušu dao, ako bih imao mogućnost da imam dva vozila, jedno bi bilo Aygo ili eventualno Yaris.
Sa Lanserom mi je bilo skroz ok po gradu, ali sam morao da 'propuštam' parking mesta jer jednostavno auto od 4.6 m ne može da se uglavi na mesto gde staje auto od 3.5 m.