kada je prekidac za svetla iskljucen ili na poziciji davanjem kontakta odmah se pale oborena svetla, kada je prekidac u polozaju oborenih svetala rade i kratka i duga svetla.Saša napisao:To je normalno ponašanje za Puntića kome je prekidač za svetla postavljen u uključen položaj. I na mom se pale kratka čim dam kontakt jer stalno držim tako pomenuti prekidač. Kada oduzmem kontakt svetla se gase. Moguće da je njemu samo prekidač "zalepio" u tom položaju pa ne možete ni da ih isključite.paja napisao:Definitivno se ponaša čudno. Čim se da kontakt pale se oborena svetla.
TT
Potopljeni Punto - povratak u život
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Одг: Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Koliko vidim na ovoj slici, ostao je akumulator da visi u vazduhu, nisu sine montirane da ga fiksiraju, ne koci naglo

Bas lepa zgoda, zao mi je sto nisam stigao danas, na ceremoniju.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Priceless. Sada ovo "oživljavanje" puntiše ima sasvim novu dimenzijuSh@rance napisao:Naj srecniji su moji klinci kada su videli da sam doterao auto na parking



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32243
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Drugari, drago mi je da smo Punta vratili u život. Trebaće mu još poneka terapija i poseta "doktorima" ali se nadam da će svi problemi biti uspešno i jeftino rešeni.
Sharance, želim ti sve najbolje sa Punticem, pa da se vidimo na nekom od narednih skupova.
Tapatalk with Desire 500
Sharance, želim ti sve najbolje sa Punticem, pa da se vidimo na nekom od narednih skupova.
Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ostao je akumulator nefiksiran. Šaranče je žurio da stigne u Obrenovac pre kiše zbog brisača, tako da je ostalo par sitnica da se urade.Bax napisao:Koliko vidim na ovoj slici, ostao je akumulator da visi u vazduhu, nisu sine montirane da ga fiksiraju, ne koci naglo.
Šaranče, šipke koje fiksiraju akumulator su u onoj kofi.
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Jutros sam se cuo sa majstorom koji popravlja servo kaze ima sve delove samo nema centralu, nestasica, ako neko zna nekoga da prodaje centralu od punta 3 neka javi kaze da mu je oznaka 1075. Popodne ga vozim u servis na zamenu body compa.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Mozda ti radi ta centrala, ionako je vecina elektronike prezivela.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Nista ne znam dok neko ne proveri. Verovatno da je crkla ili radi polovicno. Ja sam prvi put i cio za taj body kompjuter, to je onaj deo gde se ubadaju svi konektori od struje iz kabine, i preko njega ide sve tj sva struja. Nece covek da radi servo dok se ne sredi body kaze da nema smisla ratiti da prvo to treba da uradim jer i centrala od serva se ubada u taj body. Idem popodne u servis cuo sam se na nekim elektronicarem da ga skine i pretrese da se vidi sta je sa njim.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Da to je onaj ispod volana.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32243
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Javljaj kako napreduje oporavak.
Tapatalk with Desire 500
Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Generalno ostavio sam auto jednom elektronicaru sa novog beograda kojeg sam nasao po preporuci. Covek je nekih 50-ak godina i deluje mi sasvim korektno i fino vidi se da nije vacaros i prevarant. Saradjuje sa par mehanicarskih radionica kojima radi sve oko elektonike. Najbliza meni mehanicarska radionica je bila na Umci tu sam oterao auto, covek je sa Novog Beograda i isao na umku da upali jedan auto. Od elektronike pitanje je dali ista radi na kolima. Nakacio ga je na dijagnostiku i uopste nije mogao da pristupi ECU, morao sam da pocnem od necega kazu da je Body comp ili body modul srce auta, ja sam tek danas cuo za njega to je neka cetvrtasta kutijica koja se ubada sa zadnje strane kutije od osiguraca, da bih bilo sta drugo radio na autu moramo prvo njega da osposobimo jer on upravlja svim uredjajima na kolima. Covek kada je otvorio taj modul ili komp on je fakticki skroz unisten. Unutra je skroz oksidirao zardjao rasklimali se oni kontakti, pregrejao se do usijanja cak i ja koji se ne razumem u to vidim da je gotov. Kutija sa osiguracima u kabini nije u nista boljem stanju.. Posto sam se vec raspitao koliko su ljudi placali te body module i uglavnom se cene kretale od 140-160 eura. Covek mi je ponudio cenu od 100 eura i za taj body modul i za kutiju sa osiguracima. Tako da sam mu ostavio auto do cetvrtka da to zavrsi da bih mogao dalje da radim servo. Ono usta on sumnja je da ni glavni motorni ECU nije ispravan ali nije skroz siguran i sumnja da auto onako radi upravo zbog njega. Vidim da nije vacaros i hoce da izadje u susret kaze mi da on ima ECU i ceka cetvrtak da se vidimo i da zajedno zamenimo zamenimo ECU i ustanovimo dali je on ispravan ili je stvarno do dizni kako sam mu rekao, tj dali ce se zamenom ECU poboljsati rad motora ako ostane isto da znam da je problem na diznama. Ne smem ispustati coveka jer je bas frka za rezervne delove mnogo auta je poplavljeno i otpadi su prazni.
Poslao sam PP adminu na FLCS da proba da mi nadje Instrument tablu, ablender, tapacire i centralu za servo, kao i dobrog i proverenog majstora za Puntica da ga celog preceslja i zamenim ono ulje u kocnicama i menjacu ne bih bas vozio kola kod bilo koga. Sto se tice serva majstor kojeg sam isto zvao po preporuci kaze da verovatno ce se isto sve menjati centrala, senzor polozaja volana i kuciste kaze covek da je motor sigurno ispravan, tako je uglavnom bilo na svim punticima. jedini je problem sto su otpadi digli cene tih centrala od serva jer koriste ovu situaciju, vidim coveku da je neprijatno kaze druze imam sve sem centrale sramota me da ti prodam centralu duplo skuplje pa mi rekao da probam sam da je nadjem jeftinije ako mogu.
To bi u sustini bilo to za pocetak ako budem imao srece da je nesto ostalo citavo od elektronike bice supre mada od struje jedino radi klima i ventilator kabine ostalo je sve mrtvo.
Sta god budem uradio na kolima javljam.
Poslao sam PP adminu na FLCS da proba da mi nadje Instrument tablu, ablender, tapacire i centralu za servo, kao i dobrog i proverenog majstora za Puntica da ga celog preceslja i zamenim ono ulje u kocnicama i menjacu ne bih bas vozio kola kod bilo koga. Sto se tice serva majstor kojeg sam isto zvao po preporuci kaze da verovatno ce se isto sve menjati centrala, senzor polozaja volana i kuciste kaze covek da je motor sigurno ispravan, tako je uglavnom bilo na svim punticima. jedini je problem sto su otpadi digli cene tih centrala od serva jer koriste ovu situaciju, vidim coveku da je neprijatno kaze druze imam sve sem centrale sramota me da ti prodam centralu duplo skuplje pa mi rekao da probam sam da je nadjem jeftinije ako mogu.
To bi u sustini bilo to za pocetak ako budem imao srece da je nesto ostalo citavo od elektronike bice supre mada od struje jedino radi klima i ventilator kabine ostalo je sve mrtvo.
Sta god budem uradio na kolima javljam.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Goran na Altini i TiM na vidikovcu vaze sa najbolje majstore za fiat, vidi sa njima
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13578
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Iskreno ne verujem da je ecu problem, dobro je bio zaptiven, a prevelika je slucajnost da byde bas dizna od cilindra koji je bio pin vode. Za tu elektroniku se nazalost i ocekivalo... Daj ovde spisak delova koje nemas ni u najavi da se rastrcimo da trazimo
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Mi smo uspeli da se prikacimo na OBD, da iscitamo par gresaka, vidimo temperaturu rashladne tecnosti, i ostale osnovne podatke...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Teško da bi on radio uopšte da je ECU problem. Takođe, što rekoše ljudi, reagovao je normalno na OBD kačenje, očitavao greške.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro