Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24625
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kapiram da u proseku nismo toliko u finansijama da imamo 2 ili vise auta, pa da jedan bude Aygo za zenu ili za po gradu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Bogme, kad sam imao Ka pored Focusa, slatko sam se navozao sa njime po gradu i okolini (McG ce da potvrdi isto, siguran sam). Mala kola su zakon za grad, to je Heroj razmazio dupe Mercedesom pa ga sve drugo zulja 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Apsolutno tacno
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ma ja planiram da uzmem juga da imam zena po gradu, pa nek ide zivot 
Za toliko valjda mozemo. Odrzavanje nula, za koliko ga kupim, za toliko cu ga i prodati naredne godine, platim samo jednu registraciju. Ukoliko ne istrune

Za toliko valjda mozemo. Odrzavanje nula, za koliko ga kupim, za toliko cu ga i prodati naredne godine, platim samo jednu registraciju. Ukoliko ne istrune

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24625
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
nikaragva napisao:Ma ja planiram da uzmem juga da imam zena po gradu, pa nek ide zivot![]()
Imaces zene sa Jugom?


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane



Da u kući imamo potrebu za dva auta jedan bi bio iz A segmenta i ja bih ga vozikao po gradu.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja Ceeda karavan ne vozim po gradu, za to je Punto.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Heroj, od kada si ti kupio auto cene polovnjaka su skocile a novih opale. Sad bi svi da budu lukavi i ustede, ne znam da li bi ponovo mogao naci takav deal koji je i tada bio izuzetak a ne pravilo.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Šta uopšte smatrate pod vožnjom "po gradu"? Meni nije isto da li parkiram i vozim po NBG, Zvezdari ili u samom centru grada. Nisam siguran da može tako da se pojednostavi stvar.
Ako u parking servis garaži nema mesta, ili ako na parkingu iza Hajata nema mesta (lupam, primer samo), onda nema mesta ni za Mercedes S-Class a ni za Toyotu Yaris.
To je scenario na koji mnogo češće nailazim, nego da ima mesta za parking ali da fali 20-30cm.
A inače radim isto što i Xepoj87, često izbegavam neka parking mesta jer su preuska i ne bih da mi auto udaraju vratima (izbegavao bih i da vozim npr. Renault Twingo).
Ako u parking servis garaži nema mesta, ili ako na parkingu iza Hajata nema mesta (lupam, primer samo), onda nema mesta ni za Mercedes S-Class a ni za Toyotu Yaris.
To je scenario na koji mnogo češće nailazim, nego da ima mesta za parking ali da fali 20-30cm.
A inače radim isto što i Xepoj87, često izbegavam neka parking mesta jer su preuska i ne bih da mi auto udaraju vratima (izbegavao bih i da vozim npr. Renault Twingo).
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Post ima veze sa onim sto pricamo, poredjenjem pogodnosti veceg ili manjeg auta. I pisano je koju poruku pre moje.Rakhil napisao:Razumeo sve. Post ti nema veze sa onim sto pricamo, uz to je netacan. Ko sa Marsa da si pao u temu.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Nesto si preskocio.
A tacan je, naravno uz korekciju da navedena brojka 4.90m nije precnik vec poluprecnik kruga okretanja no cenim da to tebi ne predstavlja problem da ipak razumes.
Ajde onda drugacije, suve brojke.
484cm duzina, 177cm sirine, precnik okretanja 9.80.
443cm duzina, 166cm sirine, precnik okretanja 9.20m
Ovo su 2 auta koja trenutno vozim.
Nikakav problem parkiranja na obelezenim mestima ili u garazama, jedini moguci problem je uzanost mesta za parkiranje koja ometa otvaranje vrata.
Mali automobili koji su cesto sa 3 vrata imaju izrazit taj problem, velika i dugacka vrata koja zahtevaju veliki slobodan prostor sa boka. Smart je jedan od tih auta gde je to jasno vidljivo u praksi.
Napisi za tvoj auto, ili neki drugi po zelji koji ti se svidi.
Okretnost auta na malom prostoru je presudno vazna za lakocu parkiranja, to ti tvrdim iz bogatog iskustva i spada u veliku prednost auta koji se namenjuje gradskoj voznji.
Bilo da je nov ili polovan.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kakva je situacija za uvozom zastavinih vozila? 
Jel za njih vaze ista pravila kao i za ostale (strane) polovnjake?

Jel za njih vaze ista pravila kao i za ostale (strane) polovnjake?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24625
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Mozes uvesti eventualno neki primerak kao oldtimer.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Okretnost utiče na lakoću parkiranja ali ne i na mogćnost/nemogućnost. Pitanje je samo koliko će biti potrebno raditi volanom.
Garaže parking servisa su kriminalno uske. Više puta mi se desilo da nađem mesto u koje ako uđem neću moći da otvorim vrata.
Parkinzi po ulicam su dobre dužine, ali problem ume da nastane kad se na x parking mesta parkira x+1 vozila. Tada se negde u sredini pojavi mesto na koje može da se uvuče punto, ali ne i C klasa. Ovo nije redak scenario.
Suma sumarum mali auto je zahvalniji za parkiranje o Beogradu.
Garaže parking servisa su kriminalno uske. Više puta mi se desilo da nađem mesto u koje ako uđem neću moći da otvorim vrata.
Parkinzi po ulicam su dobre dužine, ali problem ume da nastane kad se na x parking mesta parkira x+1 vozila. Tada se negde u sredini pojavi mesto na koje može da se uvuče punto, ali ne i C klasa. Ovo nije redak scenario.
Suma sumarum mali auto je zahvalniji za parkiranje o Beogradu.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa i u svakom drugom gradu, manje- više. One montažne parking garaže su tek kriminalne, tu je svako manevrisanje sa vozilom preko 3,5m noćna mora
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
mislim da ste mnogo zatupili sa ovim precnikom okretanja, a na to cu se vratiti malo kasnije.
heroj je potpuno u pravu za deo price o fokusu, nekad sirina vise igra nego duzina ( jer realno sva parking mesta ce primiti skoro pa 5m auto bez problema, ako pricamo o parkiranju po garazama. parkiranje "jedan za drugim" na ulicama je vec nesto drugo, tu duzina mnogo igra, ali ja bar 80 posto slucajeva parkiram u onoj prvoj verziji, gde mi sirina auta mnogo igra, a fokus je mnogo sirok i to se bas oseti... gotovo da nema razlike u parkiranju njega i rs-a koji ima par vrata manje...
za razliku od njega, mali klio 2, kraci od fokusa vise od pola metra i mnogo uzi, je za grad zakon. parkiras ga na petoparcu, i po duzini i po sirini...
e sad, precnik okretanja - rs zbog svog malo specificno projektovanog prednjeg oslanjanja radi neutralisanja torque steera ( plus je trag prednjih tockova 5cm siri nego kod standardnog klija 3 ) ima jako veliki precnik okretanja, preko 11m. jos je andrej na vg forumu pisao o tome, a ja sam se kasnije uverio.
i to meni bar ama bas nikakvu ulogu ne igra u zivom saobracaju pri okretanju automobila. tako da ova prica od 9,5 i 10,5m okretanja i svemirskoj razlici totalno nema veze sa realnoscu, pogotovo sto se veliki krug okretanja zamera manjim i kracim automobilima.
heroj je potpuno u pravu za deo price o fokusu, nekad sirina vise igra nego duzina ( jer realno sva parking mesta ce primiti skoro pa 5m auto bez problema, ako pricamo o parkiranju po garazama. parkiranje "jedan za drugim" na ulicama je vec nesto drugo, tu duzina mnogo igra, ali ja bar 80 posto slucajeva parkiram u onoj prvoj verziji, gde mi sirina auta mnogo igra, a fokus je mnogo sirok i to se bas oseti... gotovo da nema razlike u parkiranju njega i rs-a koji ima par vrata manje...
za razliku od njega, mali klio 2, kraci od fokusa vise od pola metra i mnogo uzi, je za grad zakon. parkiras ga na petoparcu, i po duzini i po sirini...
e sad, precnik okretanja - rs zbog svog malo specificno projektovanog prednjeg oslanjanja radi neutralisanja torque steera ( plus je trag prednjih tockova 5cm siri nego kod standardnog klija 3 ) ima jako veliki precnik okretanja, preko 11m. jos je andrej na vg forumu pisao o tome, a ja sam se kasnije uverio.
i to meni bar ama bas nikakvu ulogu ne igra u zivom saobracaju pri okretanju automobila. tako da ova prica od 9,5 i 10,5m okretanja i svemirskoj razlici totalno nema veze sa realnoscu, pogotovo sto se veliki krug okretanja zamera manjim i kracim automobilima.