Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9309
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Chip-tuning

Post od dragan »

Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje :)

Sent from my D5503 using Tapatalk
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21758
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Chip-tuning

Post od nidza »

Shvatili smo i prvi put da te ne zanima problematika.

Neko mozda uleti u čipovanje afektivno i bez razmišljanja, a ja sam ušao uz dobru analizu i ni jednog trenutka nisam zažalio.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Ivan75
Reactions:
Postovi: 627
Pridružio se: 08 Dec 2014, 09:18
Garaža: Golf 7 1.6 TDI
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od Ivan75 »

Uroš S. napisao:A i to kvacilo zamajac lako iskompenzujes ako paziš. Za turbinu sipas bolje ulje i menjaš češće i eto ti ga

P8 Lite TT
Ovo je poenta, uz adekvatno održavanje, ne jahanje kvačila po semaforima i bez gaženja nezagrejanog motora. Sve gore navedeno je ionako potrošno, mnogo ljudi ima koji i nediran nov auto nepažnjom, neznanjem i održavanjem preko one stvari unakarade do 30k
Korisnikov avatar
branja
Reactions:
Postovi: 3726
Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
Lokacija: Pančevo

Re: Chip-tuning

Post od branja »

Tebi je nov auto, a i nisi klinac. Tako da si napravio pravi potez

Poslato sa Lumia 925
Slika
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23513
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Day Walker »

dragan napisao:
Day Walker napisao:@Dragane
Na Trosarini sam sipao.
Jbga, ja ne gledam po bordu, vec po postolju i instrumentu, bord nisam resetovao ko zna koliko hiljada km :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne znam šta bih ti rekao, eto, imamo sasvim suprotna iskustva. Kod mene na bordu ima posebno funkcija "fuel used" gde ti prikazuje koliko je potrošio goriva od poslednjeg reseta...

Izvinjavam se na malom offu.

Sent from my D5503 using Tapatalk
Imam i ja tu opciju i nikad u zivotu nije bila tacna.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
TDI
Banned
Reactions:
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od TDI »

dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje :)

Sent from my D5503 using Tapatalk
U cemu je tvoj problem?
Ja mislim da si ti zalutao nedge, ja o ulju nisam pricao, nego o cipovaju.
Poslednja izmena od TDI u 17 Okt 2015, 18:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9042
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Chip-tuning

Post od Milos »

TDI za moderatora.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24638
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

TDI napisao:
dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje :)

Sent from my D5503 using Tapatalk
U cemu je tvoj problem?
Ja mislim da si ti zalutao nedge, ja o ulju nisam pricao, nego o cipovaju.
Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ftj
Reactions:
Postovi: 13886
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od ftj »

Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani :)
Korisnikov avatar
TDI
Banned
Reactions:
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od TDI »

dragvorl napisao: Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.
Čipovanje je jedna tema i tu sam jasan. To nikako ne mogu da povezem sa stavljanjem zamenskih delova na auto koji nisu one marke koju ugrađuje fabrika. Remap i tako to na tu temu je mnogo ozbiljnija stvar od zamene fabrickog kraja spone zamenskim.

Mada mi iskustvo opet ne govori tako kako ti kazes. Kada god sam na kolima menjao neki deo zamenskim, taj zamenski nije bio ni blizu ovom fabrickom.

ftj napisao:Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani :)
Brate, čovek ne sme da kaze misljenje koje se vama pojedinima ne sviđa. Odmah krecu pametovanja, podjebavanja, advokatisanja,...


I mislim da svako moje dalje uplitanje u ovu temu nema smisla, posto sam svoje misljenje rekao. Eventualno, ako se ikad odlucim za cipovanje, pisacu opet i obavesticu vas o tome i traziti da me uputite gde treba. Nikad ne reci nikad, ali kako sada stoje stvari, to ce se tesko desiti.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od ljubitelj »

TDI napisao:Ne moze niko da me ubedi da je neki ,,majstor za čipovanje,, školovaniji i pametniji od inzenjera u VW-ovoj fabrici.
Ako nemas zakucano misljenje koje ne podleze proveri mozda sledecih nekoliko redova pojasni to oko ubedjenja.

Ne postoji majstor za cipovanje, svako ko se razume u termodinamiku i masinsku konstrukciju SUS motora jeste kvalifikovan za taj posao. Bez obzira na formalno skolovanje, bitno je da zna znanje.
U VW ovoj fabrici pametniji od inzenjera su marketing majstori, oni uglavnom daju poslednju rec.
Tako je i u slucaju Das Drama gde su inzenjeri odradili posao kako treba a onda pametni odlucili da su majstori za cipovanje.

Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.

Kada bi znao kako funkcionise tehnicki racunar i ceo sistem kontrole rada motora ne bi ni bilo potrebe da te neko ubedjuje, mogao bi sam da zakljucis da cipovanje jeste sastavni deo auto industrije zadnjih 30tak godina a da u tome prednjace same fabrike.

Nije cipovanje nista opasnije od promene elemenata vesanja, na primer opruga.
Opruge koje u sebi akumuliraju energiju tokom rada mogu da se odseku kao cilj da se skrate sto je nepravilno a mogu i da se pravilno zamene za odgovarajuce obradjene tokom proizvodnje.

Za svaki element kontstrukcije auta ima za i protiv izmene fabrickog resenja, ono sto fabrika pravi je optimum podesenosti za prosecnog korisnika date ciljne grupe kojoj je auto namenjen.
Nije sveto pismo da mora sve da ostane isto ali jeste sveto pismo da se mora znati sta se radi i kakve ce biti posledice svake izmene u konstrukciji nekog sklopa.

Ja sebi pravim mape tj cipujem onako kako meni odgovara, evo ima 9 godina bez problema na autu sa mojim podesavanjima.
Poslednja izmena od ljubitelj u 17 Okt 2015, 22:22, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8223
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Ji 4Tze »

Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Ivan75
Reactions:
Postovi: 627
Pridružio se: 08 Dec 2014, 09:18
Garaža: Golf 7 1.6 TDI
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od Ivan75 »

@TDI

Uporno nećeš, oklevaš ali pitaš iako imaš uporan stav (o chipu ili bilo čemu drugom aftermarket).


Kaži lepo "neodlučan sam, bih ali malo zazirem od toga..." Koji je problem s aftermarket delovima? Ne mislim na sajlu za kvačilo takve stvari nego recimo na Eibach opruge. Znaš da Porsche fabrički na neke modele stavlja distancere? I toga se neki plaše. Pa neće Škoda ili VW ili PUG serijski na kola do 20k € da stavlja Momo ili OZ 19" felne. Na takve stvari misle ljudi kad kažu aftermarket, valjda je jasno. Chip nije za svakog ni za svaki auto. Niti je i sam auto za bilo koga. Nisi derište koje će da uništava mašinu, ako auto nema preveliku km i fali mu snage - probaj.
Poslednja izmena od Ivan75 u 17 Okt 2015, 22:28, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Chip-tuning

Post od Velja »

Ji 4Tze napisao:Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.
:kezo:
ljubitelj napisao:Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.
Tu je čipovanje bilo perfektno odrađeno, problem je u lošoj nameri :)
Korisnikov avatar
Ivan75
Reactions:
Postovi: 627
Pridružio se: 08 Dec 2014, 09:18
Garaža: Golf 7 1.6 TDI
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od Ivan75 »

@ljubitelj
Prave reči...i jedan BMW po porudžbini remapira svoje automobile
Odgovori