Dzoni_m napisao:Pa ono ni Tesla nema LC Sala. Realno, Tesla moze da ih sve opere al' do 100 km/h, pogotovu na vecim brzinama nema sta da trazi.
Meni P85D ima smisla jer zelis brzu porodicnu limuzinu a neces da te ubiju troskovi odrzavanja + gorivo i nameti drzave, a voleo bih da nekom skines skalp na semaforu. E onda podrzavam
I da ima "insane" mod voznje. Gotovo, prodato
Ma naravno... to brutalno ubrzanje mu dodje samo kako dodatna funkcija za zezanje
Nit je to trkacki auto, nit mu zbog autonomije prijaju neke velike brzine i nagla ubrzanja. Kazu da je njegov optimalan rezim na autoputu 130-150.
AcaKayak napisao:Au kakva mrtva nameštaljka. Drago mi je da neko nije ušao u diskusiju da brani teslu, najebao bi sada
Na 44 sekunde kada kreću iz mesta i snimak je iz aventadora, zvuk menjanja brzina i kazaljka s obrtajima nemaju veze jedno s drugim.
Nema to veze. Ako sudis samo po zvuku. Zvuk je cesto nesihronizovan sa videom. Verovatno je Aventador krenuo bez LC i to je sve, mada po specifikaciji on i jeste brzi. 2.9 vs 3.2
@Floyd to je za P85, P85D jos uvek ima jako mali broj i skoro da nema u Evropi isporucenih modela, tako da ce se tek videti to za autoban i krstarenje na vecim brzinama. Kazu da imaju dosta poboljsanja + sto kod dual motor verzije na krstarecim brzinama zadnji motor se gasi i ostaje samo prednji koji radi.
Poslednja izmena od Dzoni_m u 29 Jan 2015, 16:42, izmenjeno 1 put ukupno.
AcaKayak napisao:Au kakva mrtva nameštaljka. Drago mi je da neko nije ušao u diskusiju da brani teslu, najebao bi sada
Na 44 sekunde kada kreću iz mesta i snimak je iz aventadora, zvuk menjanja brzina i kazaljka s obrtajima nemaju veze jedno s drugim.
Nema to veze. Ako sudis samo po zvuku. Zvuk je cesto nesihronizovan sa videom. Verovatno je Aventador krenuo bez LC i to je sve, mada po specifikaciji on i jeste brzi. 2.9 vs 3.2
Pa da, ali ako se već zna da je brži ne vidim što bi onda neko pravio snimak tako da ispadne da nije. Još manje vidim branjenje tog postupka. Plus, teško baš da iz čista mira zvuk okine.
Mene zanima realno poredjenje, kupis Teslu S u D, i sta moze iz klase, E, A6, 5 da se kupi za te pare, sa kojim motorom i koja je razlika u eksploataciji do 100kkm.
Najvise me zanima i enteriejr kako ce se pokazati na takvim kilometrazama i koliko ce se smanjiti kapacitet baterija posle xyz ciklusa punjenja...
Kalkulaciju bi bilo zanimljivo videti. Ipak za bateriju ne treba da brines jer je garancija 8 godina. Pa nek crkne Da vozis kao ludak 120 000 km godisnje to je za malo milion kilometara pod garancijom. Nijedan proizvodjac ne nudi garanciju na SVE sa neogranicenom kilometrazom. Kako to da stavis u kalkulaciju? Ima li neko od nemacke trojke takvu garanciju makar i sa doplatom? Pitam jer ja ne znam, ono sto znam mozes da produzis do nekih 5 godina ali kilometraza je ogranicava + servisi u ovlascenom, mada i tu ima paketa ali opet i to kosta.
Nemoguce je izvuci univerazlnu racunicu za ovaj auto jer se propisi od zemlje do zemlje razlikuju. Negde imas subvencije pa je recimo u Norveskoj jeftinije posedovati 85D (2x190 ks) nego E200... zato se masovno i kupuju tamo. Mislim da u Srbiji nije preterano isplativao voziti ovaj auto a zbog nikakve mreze punjaca, moze da bude i nezgodno.