Teško da je pametniji potez uzeti kredit ili lizing, naročito u današnje vreme. Ne znam zašto bi u toku sedam godina bilo bolje dati 23.000€ za auto koji za keš košta 13-14.000€ (izvor - Volksbank). Čak ni oročavanjem glavnice za sedam godina ne može da se napravi razlika u odnosu na ono što banka uzme kroz kamatu u toku tog perioda što je i logično jer su bankari stvorili taj sistem. Meni za deviznu štednju daju kamatu 5%, a onda tebi iste pare pozajme sa kamatom od 10%... Najbolja kupovina bilo kada i bilo čega je keš kupovina, ako se ne računaju čekovi u Tempu i subvencije koje se pumpaju tuđim tj. opet našim parama. Ako keša nema, onda su tu različite kombinacije sa bankama pa ko živ... Moj moto i moto sve više nas je: sa bankarima što manje posla.Floyd napisao:Pa to je glavni problem.Rakhil napisao:Interesantno mi je da niko ne pominje (ili ja nisam primetio) bitnu manu kupovine mladog polovnjaka, a to je sto moras da istreses svu lovu odjednom.
Nebi da ulazim u to koliko je uopste pametan potez u danasnje vreme spucati ogroman kes u auto ali poznajem ljude koji imaju jako lepe prihode pa skupa kola ipak uzimaju na lizing.
Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja u ovoj temi vidim da je vecina ucesnika imala para za nov automobil koji je losiji od njihovog polovnjaka(po klasi losiji),pa su nekako svi zavrsili sa polovnjacima 
Floyd,koliko para ces potrositi na svoj sledeci polovnjak?
Sta znam,moj cale je imao para za nov automobil... Nije mu ni na pamet palo,osim kada sam mu ja rekao da zelim novu Mazdu 6.
Pa onda naletim na polovnu C klasu staru godinu i po sa 32.000km koja je bila kao svemirski brod u odnosu na Mazdu i pozdravim Mazdu
Mazda kostala 31.500e,Mercedes 26.000e,cena novog od 50-55.000e.
Land Cruiser kostao 65.000e nov,mi ga uzeli za 30.000e starog 2 godine i sa 65.000km na satu,ja mu radio veci servis i rekli da je sve u savrsenom stanju.
Land Cruiser nije bio nas izbor,ali je originalna zamisao bila da i ja i cale uzmemo 2 automobila kao moj. Ali zbog duga smo uzeli ovaj kamion...
Za ustedu od ~25-30.000e moze da mi se raspadne ceo automobil i da ga opet sklope,a ja cu i dalje biti na dobitku ili da kupim i tu novu Mazdu,pa mozda i 2 polovne
Jos sam imao garanciju 5 meseci... I opet,ne znamo da li se zaista kod nas salju primerci istog kvaliteta kao u Nemacku ili losiji...
Naravno,ovo je redak primer da se toliko ustedi,ali neka je i 15.000e,sta toliko moze da crkne?
Drugo,nisam ogranicen fabrikom da radim na automobilu sta hocu,kakve god prepravke hocu i nisam ogranicen ~300% skupljim ovlascenim servisom...
Ok,da auto ima 5 godina garanciju,bio bih ogranicen servisom,ali onda ima garanciju...
Drugar je kupio novog A3 1.9 TDI,ML 280 CDI i Astru GTC 1.6.
Audi mu je izasao iz garancije sa 65.000km posle 3 godine valjda i na 70.000km mu je otisla letva volana...
ML-u je u garanciji otisao menjac i popravka kostala 5.500e sto je garancija popravila,ali bi na polovnjaku od 30.000km ustedeo 20.000e...
Na Astri ne znam sta je sve crkavalo,ali je imala dosta problema... Mislim da je sada na oko 50.000km,stara oko 3,4 godine...
Jedinu prednost novog automobila vidim to sto je sigurnost malo veca. Ali po kojoj ceni?
Da li to VAMA zaista vredi tolike razlike? Iskren odgovor,da ne lazete i sebe i mene, naci cete u licnoj kupovini.
Sto se kredita ili lizinga tice, na isti nacin mozes uzeti i polovnjaka
Ja ne volim da platim nesto vise nego sto vredi,pa tako ni nesto sto mogu dobiti za 30.000e ne zelim da platim 40.000e recimo...
Za te pare mogu da kupim jos jedan sasvim dobar polovnjak.

Floyd,koliko para ces potrositi na svoj sledeci polovnjak?
Sta znam,moj cale je imao para za nov automobil... Nije mu ni na pamet palo,osim kada sam mu ja rekao da zelim novu Mazdu 6.
Pa onda naletim na polovnu C klasu staru godinu i po sa 32.000km koja je bila kao svemirski brod u odnosu na Mazdu i pozdravim Mazdu

Mazda kostala 31.500e,Mercedes 26.000e,cena novog od 50-55.000e.
Land Cruiser kostao 65.000e nov,mi ga uzeli za 30.000e starog 2 godine i sa 65.000km na satu,ja mu radio veci servis i rekli da je sve u savrsenom stanju.
Land Cruiser nije bio nas izbor,ali je originalna zamisao bila da i ja i cale uzmemo 2 automobila kao moj. Ali zbog duga smo uzeli ovaj kamion...
Za ustedu od ~25-30.000e moze da mi se raspadne ceo automobil i da ga opet sklope,a ja cu i dalje biti na dobitku ili da kupim i tu novu Mazdu,pa mozda i 2 polovne

Jos sam imao garanciju 5 meseci... I opet,ne znamo da li se zaista kod nas salju primerci istog kvaliteta kao u Nemacku ili losiji...
Naravno,ovo je redak primer da se toliko ustedi,ali neka je i 15.000e,sta toliko moze da crkne?
Drugo,nisam ogranicen fabrikom da radim na automobilu sta hocu,kakve god prepravke hocu i nisam ogranicen ~300% skupljim ovlascenim servisom...
Ok,da auto ima 5 godina garanciju,bio bih ogranicen servisom,ali onda ima garanciju...
Drugar je kupio novog A3 1.9 TDI,ML 280 CDI i Astru GTC 1.6.
Audi mu je izasao iz garancije sa 65.000km posle 3 godine valjda i na 70.000km mu je otisla letva volana...
ML-u je u garanciji otisao menjac i popravka kostala 5.500e sto je garancija popravila,ali bi na polovnjaku od 30.000km ustedeo 20.000e...
Na Astri ne znam sta je sve crkavalo,ali je imala dosta problema... Mislim da je sada na oko 50.000km,stara oko 3,4 godine...
Jedinu prednost novog automobila vidim to sto je sigurnost malo veca. Ali po kojoj ceni?
Da li to VAMA zaista vredi tolike razlike? Iskren odgovor,da ne lazete i sebe i mene, naci cete u licnoj kupovini.
Sto se kredita ili lizinga tice, na isti nacin mozes uzeti i polovnjaka

Ja ne volim da platim nesto vise nego sto vredi,pa tako ni nesto sto mogu dobiti za 30.000e ne zelim da platim 40.000e recimo...
Za te pare mogu da kupim jos jedan sasvim dobar polovnjak.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 07 Mar 2012, 17:58, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne bi bilo lose da podeslis po tom pitanju iskustvo sa nama, jer ja sam uglavnom cuo losa. Imam blizak primer koleginice, koja je kupila auto na liznig sa ratom od 110e...za godinu dana rata je porasla na 200! A takvih prica sam se naslusao.Rakhil napisao:Mogucnost kredita je jedan od bitnijih razloga zasto sam se ja odlucio na nov auto,
Ovo sto radi nuk je najbolja kombinacija, medjutim nemaju svi bas tu srecu(a ni pameti)da uvek kupuju takvog polovnjaka.
Za novog, naravno da je neki optimum 5g. Taman kad izadje iz garantnog roka, sa velikim servisom na "stand by"...sreca za komsije nam iz EU, puna je juzna evropa ovakvih kao sto smo mi, koji cekaju kao zapeta puska

@heroj
Primere koje si naveo su malte ne ekstremni...kod toyote je ocigledno da ste na sonovu duga malte ne mogli da ga uzmete za smesnu cifru, a i u slucaju merca verovatno je slicna prica....tj nekome su trebale pare hitno.
Ok.Znacajne su ustede, ali sa tolikim novcem mnogo manji broj ljudi moze da raspolaze. E sad, u nizem cenovnom rangu, razlika u godistima je mnogo izrazenija.
Slobodno mozes da racunas, kada kupis polovnjaka, da te ceka ulaganje od 500-1500e
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
C klasa je uzeta na autopijaci,spustio nam cenu za 500e i to je to 
Kao sto sam rekao,retko je imati takvu ustedu,ali smanji te cifre za 50% i reci mi da nije znacajna usteda?
Ulaganje te ceka u auto sa 100.000km,u auto sa 20,30.000km te ne ceka ulaganje nikakvo,posto dobijas maltene nov automobil...

Kao sto sam rekao,retko je imati takvu ustedu,ali smanji te cifre za 50% i reci mi da nije znacajna usteda?
Ulaganje te ceka u auto sa 100.000km,u auto sa 20,30.000km te ne ceka ulaganje nikakvo,posto dobijas maltene nov automobil...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@Xepoj87
Taj tvoj Mercedes će jednog dana za nekog biti esktra polovnjak sa brdo opreme za polovinu ili trećinu cene novog, pod uslovom da taj neko ne zna da si ga ti slupao bar pet puta, pri čemu nisi ni prvi vlasnik. I taj predhodni ga je možda overio koji put što ni ti ne znaš... Novo je novo i knjigu o svemu ovome da napišemo, to će opet biti zaključak.
Taj tvoj Mercedes će jednog dana za nekog biti esktra polovnjak sa brdo opreme za polovinu ili trećinu cene novog, pod uslovom da taj neko ne zna da si ga ti slupao bar pet puta, pri čemu nisi ni prvi vlasnik. I taj predhodni ga je možda overio koji put što ni ti ne znaš... Novo je novo i knjigu o svemu ovome da napišemo, to će opet biti zaključak.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja sam ga vec kupio za polovinu cene...
Svi podatci popravki postoje,tako da ce svako imati uvid u iste
Delovi se uzimaju preko broja sasije i podatci o svemu tome i ako nisam radio u ovlascnom servisu jednu popravku,postoje...
Mom automobilu nista ne fali i vec sam imao ponude drugara da ga otkupe.
Moj automobil je presao vec 115.000km i krajem godine ce biti star 5 godina i ne vidim kakve veze ima sa pricom o polovnjacima starim 1-2 godine i sa veoma malim kilometrazama...
Za sve postoji servis,detaljna provera automobila uopste nije skupa,pa ces znati sta god da sa istim nije u redu
Za Audi A8 3.0 TDI kosta 150e da ti ceo dan pregledaju auto recimo,sve moguce stvari na njemu...
Opet,zaboravljas ustedu koju mozes uvek da uporedis sa bilo kojom mogucom popravkom,pa vidi da li ikako moze doci do cifre novog automobila?
Ali da se ne bakcemo sa velikim ciframa,sta fali ovom automobilu koji kosta 8.000e sa 20.000km,a nov sada trenutno kosta 11.500e sa 2.000e popustom,sto znaci da mu je 13.500e cena:
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... 3i_te_pro/
90% ljudi je ovde moglo da uzme nov automobil za pare koje su dali na polovnjaka. Pa zasto nisu?
Svi podatci popravki postoje,tako da ce svako imati uvid u iste

Delovi se uzimaju preko broja sasije i podatci o svemu tome i ako nisam radio u ovlascnom servisu jednu popravku,postoje...
Mom automobilu nista ne fali i vec sam imao ponude drugara da ga otkupe.
Moj automobil je presao vec 115.000km i krajem godine ce biti star 5 godina i ne vidim kakve veze ima sa pricom o polovnjacima starim 1-2 godine i sa veoma malim kilometrazama...
Za sve postoji servis,detaljna provera automobila uopste nije skupa,pa ces znati sta god da sa istim nije u redu

Za Audi A8 3.0 TDI kosta 150e da ti ceo dan pregledaju auto recimo,sve moguce stvari na njemu...
Opet,zaboravljas ustedu koju mozes uvek da uporedis sa bilo kojom mogucom popravkom,pa vidi da li ikako moze doci do cifre novog automobila?
Ali da se ne bakcemo sa velikim ciframa,sta fali ovom automobilu koji kosta 8.000e sa 20.000km,a nov sada trenutno kosta 11.500e sa 2.000e popustom,sto znaci da mu je 13.500e cena:
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... 3i_te_pro/
90% ljudi je ovde moglo da uzme nov automobil za pare koje su dali na polovnjaka. Pa zasto nisu?
Poslednja izmena od Xepoj87 u 07 Mar 2012, 18:22, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@Sloba
Sto se lizinga tice, ovde su i vise nego povoljni.
Bas sam u petak gledao GTI Ed. 35 (ko bi rekao da ja gledam Golfa
...ja bi radije S3 ili 328i ali su preskupi) koji mi je u full opremi ponudjen za 44.800 od pocetnih 51.000chf (pogadjanje je ko na pijaci a mislim da bi ga dali i za manje).
Ponuda za lizing koji daje VW a ne banka izgleda ovako:
1 x 10.000
47 x 415 (to je rata koja ukljucuje osiguranje u slucaju gubitka posla)
Sto mu dodje = 29505chf
Na kraju se njima vraca auto ali mogu i da ga otkupim za 18.800 (a ovde GTI star 4 godine vredi malo vise, sto znaci i da tu mogu da pokrijem kamatu).
To je sve ukupno 48305chf za auto koji kosta 44.800 sto znaci 3500 za lizing kompaniju.
Ja mislim da je bolje tako nego li skucati toliki kes u auto jer taj kes moze mnogo pametnije da se ulozi i okrene.
@Heroj
Ja ipak mislim da si ti imao malo vise srece sa polovnjacima ili su u Srbiji toliko jeftiniji
Ovde C klasu staru godinu dana za 26.000e mozes samo da sanjas.
Cena za tako opremljenu do godinu dana staru je minimum 40000chf.
Sto se lizinga i polovnjaka tice, moguce je, ali su uslovi finansiranja mnogo gori nego za nov (pricam za CH).
Sto se lizinga tice, ovde su i vise nego povoljni.
Bas sam u petak gledao GTI Ed. 35 (ko bi rekao da ja gledam Golfa

Ponuda za lizing koji daje VW a ne banka izgleda ovako:
1 x 10.000
47 x 415 (to je rata koja ukljucuje osiguranje u slucaju gubitka posla)
Sto mu dodje = 29505chf
Na kraju se njima vraca auto ali mogu i da ga otkupim za 18.800 (a ovde GTI star 4 godine vredi malo vise, sto znaci i da tu mogu da pokrijem kamatu).
To je sve ukupno 48305chf za auto koji kosta 44.800 sto znaci 3500 za lizing kompaniju.
Ja mislim da je bolje tako nego li skucati toliki kes u auto jer taj kes moze mnogo pametnije da se ulozi i okrene.
@Heroj
Ja ipak mislim da si ti imao malo vise srece sa polovnjacima ili su u Srbiji toliko jeftiniji

Ovde C klasu staru godinu dana za 26.000e mozes samo da sanjas.
Cena za tako opremljenu do godinu dana staru je minimum 40000chf.
Sto se lizinga i polovnjaka tice, moguce je, ali su uslovi finansiranja mnogo gori nego za nov (pricam za CH).
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@Xepoj87
Ne fali tvom Mercedesu ništa, naprotiv, nego kad ga već toliko pominješ, rekoh da sagledamo priču i iz drugog ugla. Ti kažeš da je neko lud što je kupio novu Mečku za 50k €, a taj neko da si ti lud što si 27k € potrošio na pijaci. Zavisi iz kog ugla se gleda.
@Floyd
Ok, u Švajcarskoj možda jeste povoljnije, kao što je i sve drugo bolje, ali bankarski sistem i tamo i ovde počiva na istim principima - zelenašenju i parazitiranju. Meni na štednju daju 2.5% kamate, tebi uzmu 5% kamate za kredit i opet smo na istom.
Ne fali tvom Mercedesu ništa, naprotiv, nego kad ga već toliko pominješ, rekoh da sagledamo priču i iz drugog ugla. Ti kažeš da je neko lud što je kupio novu Mečku za 50k €, a taj neko da si ti lud što si 27k € potrošio na pijaci. Zavisi iz kog ugla se gleda.
@Floyd
Ok, u Švajcarskoj možda jeste povoljnije, kao što je i sve drugo bolje, ali bankarski sistem i tamo i ovde počiva na istim principima - zelenašenju i parazitiranju. Meni na štednju daju 2.5% kamate, tebi uzmu 5% kamate za kredit i opet smo na istom.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Evo lep primer, taj polovan za 8000 i nov na promociji 9790.
Da li vredi platiti isti auto samo dve godine stariji 2000 manje? Tj isti auto, malo mladji a 2000vise?
Naravno, jedino ako se ne radi o restajling verziji...
P.S: ja recimo nikad 20k evra + kod nas ne bi stavio na ulicu! Dovoljna je budala, sa polovnim ekserom, da ti zagorca zivot-ako shvatate sta hocu da kazem
Da li vredi platiti isti auto samo dve godine stariji 2000 manje? Tj isti auto, malo mladji a 2000vise?
Naravno, jedino ako se ne radi o restajling verziji...
P.S: ja recimo nikad 20k evra + kod nas ne bi stavio na ulicu! Dovoljna je budala, sa polovnim ekserom, da ti zagorca zivot-ako shvatate sta hocu da kazem
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Floyd napisao:@Sloba
Sto se lizinga tice, ovde su i vise nego povoljni.
Bas sam u petak gledao GTI Ed. 35 (ko bi rekao da ja gledam Golfa...ja bi radije S3 ili 328i ali su preskupi) koji mi je u full opremi ponudjen za 44.800 od pocetnih 51.000chf (pogadjanje je ko na pijaci a mislim da bi ga dali i za manje).
Ponuda za lizing koji daje VW a ne banka izgleda ovako:
1 x 10.000
47 x 415 (to je rata koja ukljucuje osiguranje u slucaju gubitka posla)
Sto mu dodje = 29505chf
Na kraju se njima vraca auto ali mogu i da ga otkupim za 18.800 (a ovde GTI star 4 godine vredi malo vise, sto znaci i da tu mogu da pokrijem kamatu).
To je sve ukupno 48305chf za auto koji kosta 44.800 sto znaci 3500 za lizing kompaniju.
Ja mislim da je bolje tako nego li skucati toliki kes u auto jer taj kes moze mnogo pametnije da se ulozi i okrene.
@Heroj
Ja ipak mislim da si ti imao malo vise srece sa polovnjacima ili su u Srbiji toliko jeftiniji
Ovde C klasu staru godinu dana za 26.000e mozes samo da sanjas.
Cena za tako opremljenu do godinu dana staru je minimum 40000chf.
Sto se lizinga i polovnjaka tice, moguce je, ali su uslovi finansiranja mnogo gori nego za nov (pricam za CH).
Ma ovde su cene tih mladih polovnjaka sa malim kilometrazama totalne budalastine. Uostalom i cene novih kola su budalastine, zato i mogu tako da skidaju cenu po 10-20%. Sad je moj kolega kupio BMW 325i xDrive,, tri godine star, 42 000km, nema kozu, sve ostalo ima, platio 33 000CHF... Pokusao sam da ga ubedim da lepo uzme novi F30 328i (moze u fullu iz nemacke da se nabavi za 50 000chf), koji ce mu na period od 5 god izaci jeftiniji (30% manja potrosnja, oko 10 000chf veca prodajna cena za 5god), al njemu se jako zurilo da kupi auto, hteo xDrive, F30 krece sa xDrive tek od leta... Mislim da nije napravio ni malo dobru kupovinu, al sta da se radi. Poenta je da sam poceo da mislim da je u CH pametnije kupiti nov auto nego polovnjaka ispod 100 000km (tad im tek padne cena kako treba).
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
superboss
Nemamo isti dozivljaj para,pa se ne moze ni ocekivati da na iste isto reagujemo...
Ne mozes gledati nov na akciji i promociji,jer onda jednako mozemo gledati da svako moze da kupi polovnjak kao ja,kao nov za 50% cene posle godinu dana,sto nije realno...
Cena tog automobila je 13.500e.
Slobo,ali kog drugog ugla,kada moj auto u sadasnjosti nije ni bio u prici,nego samo kao primer po meni savrsene kupovine kada sam ga ja uzeo.
Moj auto je vec sada i ako atraktivan,debelo usao u kategoriju prosecnih polovnjaka,za 2,3 godine ce biti ono sto kupuju ljudi sa,po vecini nas,nepozeljnim karakterom...
Opet,ponovicu,nemam nista protiv kupovine novih kola. Pa samo idiot moze da pomisli da je takvo nesto lose.
Ali ja govorim iz svog ugla gledanja i ne vidim sebe kako dajem minimum 30% vise para za nesto sto meni licno nije bitno,a to je da mi automobil bude nov.
Te samo pokusavam da objasnim moju logiku iza takvog razmisljanja.
Meni neisplativo,ali je nekome neisplativ i Mercedes,nekome TV od 42"... Svako po svojoj logici trosi svoje pare.
Floyd,moj auto je iz Nemacke,prvi vlasnik je Mercedesov salon,ja sam drugi,prva registracija od strane mene.
Inace,evo ga ovlasceni Mercedesov salon i polovnjaci sa garancijom porekla i svega:
http://www.centarpolovnihvozila.com//vo ... vozilo=231
http://www.centarpolovnihvozila.com//vo ... vozilo=252
Na obe C klase je preko 10.000e usteda...
Takodje nisam pominjao razlike u osiguranju koje su za skuplje marke i modele ogromne.
Nemamo isti dozivljaj para,pa se ne moze ni ocekivati da na iste isto reagujemo...
Ne mozes gledati nov na akciji i promociji,jer onda jednako mozemo gledati da svako moze da kupi polovnjak kao ja,kao nov za 50% cene posle godinu dana,sto nije realno...
Cena tog automobila je 13.500e.
Slobo,ali kog drugog ugla,kada moj auto u sadasnjosti nije ni bio u prici,nego samo kao primer po meni savrsene kupovine kada sam ga ja uzeo.
Moj auto je vec sada i ako atraktivan,debelo usao u kategoriju prosecnih polovnjaka,za 2,3 godine ce biti ono sto kupuju ljudi sa,po vecini nas,nepozeljnim karakterom...
Opet,ponovicu,nemam nista protiv kupovine novih kola. Pa samo idiot moze da pomisli da je takvo nesto lose.
Ali ja govorim iz svog ugla gledanja i ne vidim sebe kako dajem minimum 30% vise para za nesto sto meni licno nije bitno,a to je da mi automobil bude nov.
Te samo pokusavam da objasnim moju logiku iza takvog razmisljanja.
Meni neisplativo,ali je nekome neisplativ i Mercedes,nekome TV od 42"... Svako po svojoj logici trosi svoje pare.
Floyd,moj auto je iz Nemacke,prvi vlasnik je Mercedesov salon,ja sam drugi,prva registracija od strane mene.
Inace,evo ga ovlasceni Mercedesov salon i polovnjaci sa garancijom porekla i svega:
http://www.centarpolovnihvozila.com//vo ... vozilo=231
http://www.centarpolovnihvozila.com//vo ... vozilo=252
Na obe C klase je preko 10.000e usteda...
Takodje nisam pominjao razlike u osiguranju koje su za skuplje marke i modele ogromne.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 07 Mar 2012, 18:55, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
"Boj se ovna, boj se govna, a kad ces ziveti?"superboss napisao: P.S: ja recimo nikad 20k evra + kod nas ne bi stavio na ulicu! Dovoljna je budala, sa polovnim ekserom, da ti zagorca zivot-ako shvatate sta hocu da kazem
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Budala s ekserom može nažalost da ti zagorča život i bez auta...
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Taj kredit ne da nije normalan, nego si nasao verovatno najgori primer. Ja sam podigao kredit u Findomesticu na 7 godina, i auto od 13000 ce me izaci 16500 na kraju, a ima i povoljnijih opcija (na stranu sto ja planiram da ga otplatim za koju godinu prevremeno, pa cu ukupno dati banci kamate nekih 1000 evra za 3 godine).Sloba napisao:Teško da je pametniji potez uzeti kredit ili lizing, naročito u današnje vreme. Ne znam zašto bi u toku sedam godina bilo bolje dati 23.000€ za auto koji za keš košta 13-14.000€ (izvor - Volksbank)
Inace, iz dubine duse delim tvoje misljenje o bankama. Ja i radim sa njima svaki dan, pa znam uzivo koja su djubrad, ali zato detaljno proveravam ponudu koju banka nudi, i ne pravim kompromise bez potrebe. Kad bi svi malo vise razmisljali i citali ugovore pre potpisivanja, ne bi se banke bahatile ovako...
Mozes, ako ga nadjes u Srbiji. Ako je u inostranstvu, jedino da dogovaras sa nekim placem da ga uveze pa preproda tebi kad ti odobre kredit, sto je drkanje nevidjeno. Pri tome, polovnjak koji bi ja gledao preko kosta 10k, a ovde nov 13, jebes posao i ustedu. Sloba je dobro primetio, kod nas je ocajna ponuda polovnjaka starih par godina sa sitnom kilometrazom.Xepoj87 napisao:Sto se kredita ili lizinga tice, na isti nacin mozes uzeti i polovnjaka
Kad su kola kao tvoj Mercedes u pitanju, polovno mi je svakako boji izbor od novog (ko ima kes lovu ili kombinaciju za kredit).
Nemam zamerki za sada. Rata je 150 evra, nema zaloge na autu, nisam prebacivao racun kod njih, kurs evra je srednji, pola rate je glavnica od starta itd. Ne znam kako je tvojoj koleginici mogla da poraste rata toliko, jedino ako je u svajcarcima, ili neka zajebana sitna slova u ugovoru....superboss napisao:Ne bi bilo lose da podeslis po tom pitanju iskustvo sa nama, jer ja sam uglavnom cuo losa. Imam blizak primer koleginice, koja je kupila auto na liznig sa ratom od 110e...za godinu dana rata je porasla na 200! A takvih prica sam se naslusao.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@Heroj
Ti racunas cenu nove, kao tvoje C klase koju si dobio na konfiguratoru.
Cene posebno narucenih modela su najvece moguce (poznat ti je primer A4ke od 60ke) ali zato i u Nemackoj ili u CH mozes uzeti (samo treba traziti odgovarajuci) nov auto sa lagera za prilicno nizu cenu. Ako hoces da izvoljevas sa personalizacijom, to se debelo placa.
Kontam da je tvoj auto (cim nije bio registrovan) bio test model, mozda za klijente, mozda za auto casopise, ko zna, pa stoga racunaj da motor nije cuvan od pazen od samog starta...
Lizing koji daju proizvodjaci je izuzetno povoljan.
Ono sto je zahebno u slucaju lizinga je ako vracas auto...tu ti onda uvek zaracunaju neka sra*a koja trebas da doplatis.
Zato lepo na kraju otkupis auto pa ga sam prodas za vecu cenu nego sto ga oni procene.
@Laki
I ja sve vise tako razmiljam na tu temu.
Mozda bi jedno pristao da uzmem test model ako bi dobio dobru cenu za 328i F30...mnogo mi se svidja taj auto
Ti racunas cenu nove, kao tvoje C klase koju si dobio na konfiguratoru.
Cene posebno narucenih modela su najvece moguce (poznat ti je primer A4ke od 60ke) ali zato i u Nemackoj ili u CH mozes uzeti (samo treba traziti odgovarajuci) nov auto sa lagera za prilicno nizu cenu. Ako hoces da izvoljevas sa personalizacijom, to se debelo placa.
Kontam da je tvoj auto (cim nije bio registrovan) bio test model, mozda za klijente, mozda za auto casopise, ko zna, pa stoga racunaj da motor nije cuvan od pazen od samog starta...
Pa pazi, kes kredit je i u CH sigurno veoma nepovoljan...nisam uzimao pa ne znam.Sloba napisao:Ok, u Švajcarskoj možda jeste povoljnije, kao što je i sve drugo bolje, ali bankarski sistem i tamo i ovde počiva na istim principima - zelenašenju i parazitiranju. Meni na štednju daju 2.5% kamate, tebi uzmu 5% kamate za kredit i opet smo na istom.
Lizing koji daju proizvodjaci je izuzetno povoljan.
Ono sto je zahebno u slucaju lizinga je ako vracas auto...tu ti onda uvek zaracunaju neka sra*a koja trebas da doplatis.
Zato lepo na kraju otkupis auto pa ga sam prodas za vecu cenu nego sto ga oni procene.
@Laki
I ja sve vise tako razmiljam na tu temu.
Mozda bi jedno pristao da uzmem test model ako bi dobio dobru cenu za 328i F30...mnogo mi se svidja taj auto
