Pomoć pri kupovini do 5000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

OMP napisao: 10 Apr 2025, 13:41 Sto je najgore u celoj prici ti koji je savetuju izgleda da se i ne razumeju previse u automobile sem sto su eto korisnici istih i sto su nesto kao culi negde, pa otuda i takva oprecna misljenja koja te zalude, realno je dosla na pravo mesto da se obrati za pomoc jer vecina nas opet ima dosta iskustva u tome ili se na neki nacin razumemo u kola ali opet ni mi ne mozemo mnogo da pomognemo posto ni sama sa sobom nije nacisto sta zapravo zeli sem sto je postavila neke kriterijume koji bas i nisu idealni pa mora da se pravi kompromis.
Ako ne umes sama da doteras kola kuci postoji prikolica, neko od familije, rodbine, prijatelja koji to mogu ako je u pitanju drugi grad ali opet ti taj auto moras da vozis i to te ceka kako god okrenes.
Slažem se, uglavnom su samo korisnici koji vole da drže do svog mišljenja.
Ne znam Pežoi kakvi su i koji model bi bio u tom nekom rangu. Ma, nije baš da nemam ko bi doterao, ali je komplikovano da objašnjavam. U svakom slučaju, za to još i mogu da se snađem, posebno ukoliko je vozilo u Vojvodini.
Ali, da, zanimali su me saveti ljudi iz grupe, jer mi deluje da se mnogo više razumeju od klasičnih vozača automobila.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

Šta mislite o ovom:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0 ?

O toj marki ne znam baš ništa.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12083
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od Bax »

To ti je VW Polo, sa drugacijom sminkom. Uspesan model i dobar motor. Kakav je kokretan komad, to treba videti...
Znaci B klasa, velicina Punta.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

Bax napisao: 10 Apr 2025, 14:25 To ti je VW Polo, sa drugacijom sminkom. Uspesan model i dobar motor. Kakav je kokretan komad, to treba videti...
Malo mi se ne sviđa što je komisiona prodaja, pa dok se taj što prodaje uglavi za svoju proviziju, možda bi cena automobila bila još niža ili grešim.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9323
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od OMP »

Ako ti je astra bila tesna tek ce ti ibica biti :) generalno te ibice su bas bedno uradjene unutra, plastika nikakva, prost dizajn, bas jeftino i nekvalitetno izgleda enterijer, kao i kod prethodne generacije.
Kod pezoa jedino ako navatas neki 207 sa 1.4 8v motorom od 73 konja (kao i za citroen c3 sto sam pisao) vredi sve ostalo zali boze sto se motora tice.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

A da li je kod nekog automobila ok da ima preko 200k km, a da je i dalje pouzdan, očuvan...? Da znam da li i to da gledam ili je pak bolje do nekih 150k km?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12083
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od Bax »

Audi A6 je OK, sa velikim kilometrazama.

Ti kupujes mator auto, 5000e je malo para danas. Ako nemas platu preko 150.000 uzmi taj Punto, Clio, Fiestu, ili Sandera i to je to sto ti treba i zivotu. Mani se aviona u kamiona, gledaj nesto sto nece ti rikne za 3 meseca i izbije novih 1000e iz dzepa da se sredi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9323
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od OMP »

Moj grande punto je imao preko 200k km i sad alfa ima, nikakav problem nije sa vecom km kod dobrih motora i ako su dobro odrzavani, to je moje misljenje.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

Bax napisao: 10 Apr 2025, 14:42 Audi A6 je OK, sa velikim kilometrazama.

Ti kupujes mator auto, 5000e je malo para danas. Ako nemas platu preko 150.000 uzmi taj Punto, Clio, Fiestu, ili Sandera i to je to sto ti treba i zivotu. Mani se aviona u kamiona, gledaj nesto sto nece ti rikne za 3 meseca i izbije novih 1000e iz dzepa da se sredi.
Moram reći da si u pravu. Da mi je plata 150k, verovatno ne bih razmišljala toliko puno 😀
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12083
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od Bax »

A evo opet moj Punto prvi ima 165.000km i mi smo prvi vlasnici i raspao se, ide ali se raspada, niko i ne zna od majstora sta vise treba da se menja.
Takodje kad sam kuovao drugi auto provozao sam i Hyundai i Toyote, koje su imale pravih 120.000km, isto kante, razdrdane.

Naravno ostavljam mogucnost da ja imam puno vise kriterijume vezane za NOV auto, jer sam nekoliko takvih i kupio srecom u zivotu.

Probao sam te vremesne aute, koji su bili bas dobri, po pravilu je to bio neki dobar Nemac, Audi, Passat, cak i Oktavija (mada ja ne znam koliko je para sabijeno u njihovo odrzavanje u tom tenutku)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

OMP napisao: 10 Apr 2025, 14:50 Moj grande punto je imao preko 200k km i sad alfa ima, nikakav problem nije sa vecom km kod dobrih motora i ako su dobro odrzavani, to je moje misljenje.
Važi. Pratiću još neko vreme, iako sam kratka sa vremenom, inače ne bih žurila. Bilo je, kao što sam rekla već, nekoliko dobrih ponuda, ali dok ja razmišljam, već se dogovore za prodaju.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od ljubitelj »

bojanaboki123 napisao: 10 Apr 2025, 14:35 A da li je kod nekog automobila ok da ima preko 200k km, a da je i dalje pouzdan, očuvan...? Da znam da li i to da gledam ili je pak bolje do nekih 150k km?
Naravno, puno automobila je pouzdano, očuvano, spremno za vožnju i sa 300k km.
Obično je manja kilometraža vezana za moguće bolje stanje, ali to nije pravila a pogotovu nije ako se auto koristio u surovim kratkim gradskim relacijama pa ima malo km a puno pohaban.

Bitno je kako je održavan i kako je vožen, godište i kilometraža su sporedni elementi pri proceni polovnog vozila jer mogu baš velike da razlike budu u stanju auta istog godišta ili iste kilometraže a može i 5 godina stariji auto da bude u boljem stanju od mladjeg.

Suština je da tražiš dobar primerak, i da pošto je to prvi auto bude relativno lako dostupno održavanje i popravka (što cenovno što dostupnosti aftermarket delova).
Dakle da je relativno popularan auto kod nas.

Nekada nije loše pogledati ni aute sa350+k km ako postoji dokumentacija šta je popravljano i to što se vidi odgovara toj kilometraži.

Uglavnom auti do Euro5, dakle pre 2010. godišta su dugotrajnijih i kvalitetnijih motora (manje iznenadjenja i jeftiniji za popravku) od novijih.

Tim motorima 200k je uglavnom ništa, nisu pohabani i mogu još 200k dakle 400k.

Ovi noviji, ne svi, i ne svih godišta, često umeju da se pohabaju i da troškare ulje, tako su konstruisani usled zahteva Euro 5 i Euro6. Sve je to popravljivo ali i košta.

Fiati su kod nas oduvek važili za jeftiniji prevoz, nisu nešto izrade ali se povoljno popravljavju a delova ima.
Fiat, mislim i na druge brendove iz iste grupacije koji dele istu osnovu.

Ono što jeste bitno je da gledaš odozdo auto, sa dizalice, i stanje korozije.
Limariski radovi su skuplji nego mehanika i mnogo teže je sanirati auto sa korozijom nego neki mehanički kvar tipa veštanja, kočnica, upravljača itd.

I ne žuri, ostavi da prespava neki auto koji ti se svidi, pa sutradan ponovo idi da pogledaš a u medjuvremenu potraži po netu koje su za taj model tipične falinke, pa onda sutradan na njih obratiš dodatnu pažnju.

Auta ima "milion", ponuda je velika, nije to prodaja pa će nestati a stalno pristižu novi.
Važno je da tebi odgovara kada ga probaš i da možeš finansijski da podržiš dalji životni vek.

Pre ili kasnije svakom autu će trebati neka intervencija, delovi, majstor, ruke, ogrebeš, udariš far ili stop , branik itd.
Auto kome je to skupo kao novom biće skupo i kao polovnom.

I još nešto, gledaj na stvari kao što su stanje pojaseva, ručica oko/na volanu, proveri obavezno status aribegova, pohabanost tepiha ispod vozačkih nogu itd....one stvari koje ukazuju da li je kilometraža adekvatna stanju pohabanosti vozila.

Ako ti je sumnjivo i nema dobrog objašnjenja prodavca, preskoči.

Broj šasije i motor, kao i 2 obavezna ključa koji svaki auto ima fabrički se podrazumeva da se prvo proveri.

I treba ti sreće treba ti i vreme dok ne naleti ono što zadovoljava tvoje potrebe i tebi se svidi onako na prvu.

Ja obično trebam od 3 do 10 meseci gledanja da bi makar približno našao odgovarajući auto po stanju i potrebama. Ne ide kupovina polovnog na brzaka, barem ne po mom iskustvu jer se svašta nudi ušminkano a loše suštinski.
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

ljubitelj napisao: 10 Apr 2025, 15:08
bojanaboki123 napisao: 10 Apr 2025, 14:35 A da li je kod nekog automobila ok da ima preko 200k km, a da je i dalje pouzdan, očuvan...? Da znam da li i to da gledam ili je pak bolje do nekih 150k km?
Naravno, puno automobila je pouzdano, očuvano, spremno za vožnju i sa 300k km.
Obično je manja kilometraža vezana za moguće bolje stanje, ali to nije pravila a pogotovu nije ako se auto koristio u surovim kratkim gradskim relacijama pa ima malo km a puno pohaban.

Bitno je kako je održavan i kako je vožen, godište i kilometraža su sporedni elementi pri proceni polovnog vozila jer mogu baš velike da razlike budu u stanju auta istog godišta ili iste kilometraže a može i 5 godina stariji auto da bude u boljem stanju od mladjeg.

Suština je da tražiš dobar primerak, i da pošto je to prvi auto bude relativno lako dostupno održavanje i popravka (što cenovno što dostupnosti aftermarket delova).
Dakle da je relativno popularan auto kod nas.

Nekada nije loše pogledati ni aute sa350+k km ako postoji dokumentacija šta je popravljano i to što se vidi odgovara toj kilometraži.

Uglavnom auti do Euro5, dakle pre 2010. godišta su dugotrajnijih i kvalitetnijih motora (manje iznenadjenja i jeftiniji za popravku) od novijih.

Tim motorima 200k je uglavnom ništa, nisu pohabani i mogu još 200k dakle 400k.

Ovi noviji, ne svi, i ne svih godišta, često umeju da se pohabaju i da troškare ulje, tako su konstruisani usled zahteva Euro 5 i Euro6. Sve je to popravljivo ali i košta.

Fiati su kod nas oduvek važili za jeftiniji prevoz, nisu nešto izrade ali se povoljno popravljavju a delova ima.
Fiat, mislim i na druge brendove iz iste grupacije koji dele istu osnovu.

Ono što jeste bitno je da gledaš odozdo auto, sa dizalice, i stanje korozije.
Limariski radovi su skuplji nego mehanika i mnogo teže je sanirati auto sa korozijom nego neki mehanički kvar tipa veštanja, kočnica, upravljača itd.

I ne žuri, ostavi da prespava neki auto koji ti se svidi, pa sutradan ponovo idi da pogledaš a u medjuvremenu potraži po netu koje su za taj model tipične falinke, pa onda sutradan na njih obratiš dodatnu pažnju.

Auta ima "milion", ponuda je velika, nije to prodaja pa će nestati a stalno pristižu novi.
Važno je da tebi odgovara kada ga probaš i da možeš finansijski da podržiš dalji životni vek.

Pre ili kasnije svakom autu će trebati neka intervencija, delovi, majstor, ruke, ogrebeš, udariš far ili stop , branik itd.
Auto kome je to skupo kao novom biće skupo i kao polovnom.

I još nešto, gledaj na stvari kao što su stanje pojaseva, ručica oko/na volanu, proveri obavezno status aribegova, pohabanost tepiha ispod vozačkih nogu itd....one stvari koje ukazuju da li je kilometraža adekvatna stanju pohabanosti vozila.

Ako ti je sumnjivo i nema dobrog objašnjenja prodavca, preskoči.

Broj šasije i motor, kao i 2 obavezna ključa koji svaki auto ima fabrički se podrazumeva da se prvo proveri.

I treba ti sreće treba ti i vreme dok ne naleti ono što zadovoljava tvoje potrebe i tebi se svidi onako na prvu.

Ja obično trebam od 3 do 10 meseci gledanja da bi makar približno našao odgovarajući auto po stanju i potrebama. Ne ide kupovina polovnog na brzaka, barem ne po mom iskustvu jer se svašta nudi ušminkano a loše suštinski.
Hvala na ovako detaljnom objašnjenju! 😊
bojanaboki123
Reactions:
Postovi: 79
Pridružio se: 08 Apr 2025, 19:57

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od bojanaboki123 »

Kakvo je stanje sa limarijom kod Dačija trenutno? Drug ima, ali njegov je star 20ak godina i nije bio zadovoljan, jako je loša limarija bila. Generalno sam i čitala da imaju baš lošu limariju, barem je tako ranije bilo.
Videla sam ovaj u oglasima:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 1_pl1_plv0
Korisnikov avatar
MarjanKG
Reactions:
Postovi: 317
Pridružio se: 02 Avg 2022, 15:45

Re: Pomoć pri kupovini do 5000e

Post od MarjanKG »

To ti je Clio na rumunski način. Iskreno ovaj motor je idealan za male automobile tipa Renault tvingo. Uzbrdo kad ga voziš , gasi klimu obavezno, pogotovu kad je pun i samo druga - treća brzina, plus to je 16V motor, koji traži obrtaje. Dobra stvar je jeftino održavanje. 90konja je ipak idealnije za tvoje potrebe, ovo je više auto za gradsku gužvu tipa kreni stani.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока

Odgovori