
TapaT
Da li nas je zato muška stjuardesa brojala?zuzazu napisao: Performanse se racunaju pre poletanja, i ako je avion tezak,
Da li moze da se desi da recimo avion dobije neku pistu koja zahteva proceduru sa kojom pilot nije upoznat ili nije siguran da li moze da izvede i da u tom slucaju zatrazi ILS pistu ili drugi prilaz?zuzazu napisao: 10 Okt 2018, 22:07 Podgorica je prilicno specificna.
Ako nije Jugovina, pocetni prilaz je preko aerodroma, u odletu do Skadarskog jezera, a zatim zaokretom prema severu i pisti 36. Staza 36 ima ILS, a za 18 mora da se radi circle to land sto niko ne voli (a ovi novi u AS jos u Beogradu uzite gace jer ne znaju kako to da odrade).
Medjutim, cak i sa ledjnim vetrom, poletanje moze biti na jug. Performanse se racunaju pre poletanja, i ako je avion tezak, nece moci da nadvisi prepreke u slucaju otkaza jednog motora. Cak i da su performanse OK, ako je moguce, poletanje ce biti na jug, jer niko ne voli da stavlja dupe u procep u slucaju eventualnog i nezeljenog otkaza.
Pa opet si zreo za ban. Sam si kriv.pedja napisao: 10 Okt 2018, 21:40 Kada razmislim i pogledam mapu, tačno tako je bilo. Inače, bilo je kul, zalazak sunca sa jedne strane, sa druge mrak. Sa jedne oblaci, sa druge nigde oblaka.
TapaT
Cuo sam i ja. Sta su uzeli? Embraer neki?