Stranica 611 od 898
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 16:43
od ljuba
Eh kako sam zeleo da postanem pilot

a sada me je sramota jel nisam zapamtio ni tip aviona, a drugar mi je bas sve detalje ispricao, on ce i da ga odrzava, samo ovaj put su uzeli dobar to sam zapamtio

Zvucim kao moja tasta - razlikuje 2 tipa automobila, crvene i one ostale

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 18:50
od zuzazu
Embraer 135.
Bez tendera, može mu se.
Posade su već otišle na školovanje. Igrom slučaja iz Pink-a.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 19:38
od Geza
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 19:43
od dragvorl
Sad ce brze familije moci na operacije u Svicu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 19:48
od kragujevac
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 20:30
od speedy stikis
Nemoj da ste na kraj srca oni se bore da njima bude bolje pojedini ni ne spavaju pa mora da su zasluzili jedan novi avioncic

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 20:44
od BRABUS
zuzazu napisao: 10 Okt 2018, 22:07
Podgorica je prilicno specificna.
Ako nije Jugovina, pocetni prilaz je preko aerodroma, u odletu do Skadarskog jezera, a zatim zaokretom prema severu i pisti 36. Staza 36 ima ILS, a za 18 mora da se radi circle to land sto niko ne voli (a ovi novi u AS jos u Beogradu uzite gace jer ne znaju kako to da odrade).
Oduvek sam se pitao kad slecem u Podgoricu zasto se ne slece sa severa nego se ide do Skadarskog. Pretpostavljam zato sto descend rate ne dozvoljava to, jel da?
Zasto je tako komplikovan circle to land?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 20:58
od BAJKER
Falkon 50 je nabavljen davne 1981 godine, Lir Jet je nesto mladji. Cinjenica je da su matori ali cinjenica je i da si sto siromasnija drzava imas i vozni -letacki park. npr Austrija uopste nema vladin avion za prevoz drzavnika.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Okt 2018, 21:27
od Heinz
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Okt 2018, 08:51
od zuzazu
BRABUS napisao: 11 Okt 2018, 20:44
zuzazu napisao: 10 Okt 2018, 22:07
Podgorica je prilicno specificna.
Ako nije Jugovina, pocetni prilaz je preko aerodroma, u odletu do Skadarskog jezera, a zatim zaokretom prema severu i pisti 36. Staza 36 ima ILS, a za 18 mora da se radi circle to land sto niko ne voli (a ovi novi u AS jos u Beogradu uzite gace jer ne znaju kako to da odrade).
Oduvek sam se pitao kad slecem u Podgoricu zasto se ne slece sa severa nego se ide do Skadarskog. Pretpostavljam zato sto descend rate ne dozvoljava to, jel da?
Zasto je tako komplikovan circle to land?
Planine na severu su prilicno visoke, nemam kod sebe karte Podgorice, ali kada se “ocisti” od prepreka i udje u dolinu, jednostavno je nemoguce izgubiti visinu da bi se sletelo u RWY 18. Nekada su sa B727 i dc9, stari vukovi radili i to.
Circle to land je najtezi manevar, koji se jos zove i “low circuit” i radi se na 1200ft iznad zemlje, jako blizu pisti. Mnoge kompanije nisu ni usle dublje u razradu manevra. Sve mora biti uradjeno bez greske. Manevar bi trebao da izgleda kao na fotki, ali ako duva vetar (a duva, i to je razlog zasto bi neko sa juga okretao na sever), mora biti izvrsen niz korekcija vetra (potrebno dobro racunanje) da bi se avion doveo na tacnu poziciju u finalu.
Posto se vizuelni prilazi rade na min 1500 ft, projekcija kako pilot vidi pistu sa 1200 ft, potpuno je drugacija i nenormalna. Sad na to jos dodati kisu i kurolomiju u Podgorici.... nije lako.

- 49E3FF98-1E24-416D-B0CD-F3A30EA37D6F.jpeg (5.76 KiB) Pogledano 2014 puta
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Okt 2018, 09:38
od cozmo
A tu je i granica na skadarskom jezeru (sa Albanijom).

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Okt 2018, 11:12
od BRABUS
Whow, hvala na info, z@jebano izgleda bas
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Okt 2018, 12:08
od cozmo
Ovaj ga je baš dobro zvekno...
http://newsinflight.com/2018/10/12/air- ... n-takeoff/
Air India Express, Boeing 737-800, hit the localizer antenna on takeoff from Tiruchirappalli International Airport, in South India.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Okt 2018, 13:34
od zuzazu
Evo ga prilaz za Podgoricu sa severa.
Na 10 milja od VORa tj., da ne delimo dlaku na dva dela - na 10 milja do praga piste, minimalna visina je 6800 ft (da bi se nadvisile prepreke). Po racunici, to je 3800 ft vise od optimalne visine sa koje se moze dohvatiti pista, tako da je sletanje direktno sa severa prilicno nehigijeneski i sa danasnjim sistemima za monitoring prilaza niko nece da bude heroj da bi ustedeo 5 minuta koliko mu je duze da ide na sletanje sa juga.

- 3AB53938-140F-41EE-91E9-00F3F09B9760.png (216.74 KiB) Pogledano 1960 puta
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Okt 2018, 13:35
od H4wkeye
I jos nastavio da leti normalno ka Dubaiju. Wtf. Pa su morali da ga skrecu na Mumbai sa 36000 fita za svaki slucaj. Ja ne znam zasto su uopste oni nastavili da lete posle ovoga umesto da se vrate na aerodrom.