Onaj od 140 KS (150) je potpuno nov, ako se ne varam.methane.master napisao:
Jbg, ne mogu da srede taj motor pa to ti je.
Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: BMW - generalna tema
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Zaboravio sam skroz na toFloyd napisao:Pa odavno smo zaključili da pametni kupuju polovnjake... a najpametniji Golfa TDI sa pravih 130k km kog posle 5 godina opet prodaju sa pravih 130k kmDay Walker napisao:Cuj ovo pametniji. E jbga sad.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Heinz napisao: Onaj od 140 KS (150) je potpuno nov, ako se ne varam.
Znam da je vraćen kaiš umesto lanca, ne verujem da je čačkano mnogo dalje od toga. Jbg shit happens.
Širim haos!
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Dobra je ovo diskusija. Meni je drago što ima ljudi koji kupuju nova kola, iz vrlo logičnog razloga --> što ja ne moram. 
Razloga ima raznih, većina neće da se zamara i zajebava sa održavanjem i petljanjem sa majstorima, nego lepo plati pa klati - ili svesno ode segment, dva, tri ispod od onog što bi mu bilo u dometu polovnjaka.
Dobar primer mi je Lakijev GT u luksuznom segmentu. U C ekonomskom segmentu je odličan primer moj Stilo. Jedan ekstra auto, koji me uopšte nije deranžirao dok je bio u vlasništvu. Na 10.000km su rađeni servisi i vanredno nije bio kod majstora, niti je prenoćio ikad u servisu. Kupljen je bio 15tak hiljada pre velikog servisa i sve posle je išlo redovno, uz poneku sitnicu uz redovan servis.

Razloga ima raznih, većina neće da se zamara i zajebava sa održavanjem i petljanjem sa majstorima, nego lepo plati pa klati - ili svesno ode segment, dva, tri ispod od onog što bi mu bilo u dometu polovnjaka.
Dobar primer mi je Lakijev GT u luksuznom segmentu. U C ekonomskom segmentu je odličan primer moj Stilo. Jedan ekstra auto, koji me uopšte nije deranžirao dok je bio u vlasništvu. Na 10.000km su rađeni servisi i vanredno nije bio kod majstora, niti je prenoćio ikad u servisu. Kupljen je bio 15tak hiljada pre velikog servisa i sve posle je išlo redovno, uz poneku sitnicu uz redovan servis.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
To kako ce proci, da li ce se kvariti ili ne je pitanje srece, tek na kraju posedovanja polovnjaka mozes da kazes da li ti se ili nije isplatio.
Tebi se eto Stilo isplatio, meni se Mondeo sigurno nije isplatio...
GT je jedan od specijalaca, poslastica kao polovnjak zbog neverovatnog pada cene u pocetnih par godina, vecina drugih kola ima skroz drugu racunicu. Posto sledeci auto ne planiram da kupujem tako egzotiku kao GT (sledeci GT je na platformi petice, ne zanima me), kupicu novi.
Tebi se eto Stilo isplatio, meni se Mondeo sigurno nije isplatio...
GT je jedan od specijalaca, poslastica kao polovnjak zbog neverovatnog pada cene u pocetnih par godina, vecina drugih kola ima skroz drugu racunicu. Posto sledeci auto ne planiram da kupujem tako egzotiku kao GT (sledeci GT je na platformi petice, ne zanima me), kupicu novi.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Logicno da ce ti u inostrastvu biti isplatljivija kupovina novog vozila ili skoro novog. Nije bas za poredjenje sa situacijom u Srbiji.
Prvo skupe ruke u ino, veca km koja se cepa svaki dan.
Kao sto se po meni ko prelazi 10.000km god ne isplati kupovati novo i prodati za 5god, tako se isto ne isplati kupiti polovno i prelaziti 50.000km a da sa autom putujes do dobro placenog posla, i da nameravas da isti auto vozis 3-5god.
Ali najbitnije je da se nov auto ne moze pprediti sa istim polovnim dovro odrzavanim sa 100.000km na sat npr.
Tema je jednostavno siroka, i maksimalno individualna.
Prvo skupe ruke u ino, veca km koja se cepa svaki dan.
Kao sto se po meni ko prelazi 10.000km god ne isplati kupovati novo i prodati za 5god, tako se isto ne isplati kupiti polovno i prelaziti 50.000km a da sa autom putujes do dobro placenog posla, i da nameravas da isti auto vozis 3-5god.
Ali najbitnije je da se nov auto ne moze pprediti sa istim polovnim dovro odrzavanim sa 100.000km na sat npr.
Tema je jednostavno siroka, i maksimalno individualna.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sve je na kraju individualno, zapravo, sa čime bi mogli da završimo svaku diskusiju bez da naučimo išta i sagledamo stvari iz nekog drugog ugla.
@Laki, kako se Mondeo nije isplatio? Vrlo je retka matematika da te polovan auto košta i približno kao nov (u parama), koliki god da je deranžman bio?
@Laki, kako se Mondeo nije isplatio? Vrlo je retka matematika da te polovan auto košta i približno kao nov (u parama), koliki god da je deranžman bio?
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Jbg, ja sam kupio polovan auto star 4g, sa 120,000km.
Godišnje prelazim oko 30-40,000, zavisi koliko je dobra godina
Meni bi bio zicer da sam kupio novo vozilo, sabio za 5 godina 150-200,000km i prodao ga, što ne bi trebalo da bude problem za dobro održavan auto, kao što se trudim da radim. Prvih 100,000 ovlašteni, servisna knjižica, onda jos 50 i kusur hiljada, ne bi bio problem u ovlaštenom, ako bi mi to značilo prilikom prodaje.
U tom periodu bih uradio jedan veliki servis, nekoliko malih, a ukoliko bih imao sreće prošao bih bez vanrednih kvarova do te kilometraže, sudeći po dosadašnjem vozačkom iskustvu (govorim o periodu posle garancije, jer podrazumevam da vanredni kvarovi u garanciji nisu toliko bitni, sem ukoliko auto ne ostane u servisu 2 nedelje).
Ali nisam mogao da biram manji auto od ovoga, nekad je i ovaj izuzetno mali. Takav nov auto, ako uzmemo motorizaciju i opremu u obzir, je u ono vreme koštao daleko preko mog budžeta, tako da sam mogao samo da ga sanjam novog.
Godišnje prelazim oko 30-40,000, zavisi koliko je dobra godina

Meni bi bio zicer da sam kupio novo vozilo, sabio za 5 godina 150-200,000km i prodao ga, što ne bi trebalo da bude problem za dobro održavan auto, kao što se trudim da radim. Prvih 100,000 ovlašteni, servisna knjižica, onda jos 50 i kusur hiljada, ne bi bio problem u ovlaštenom, ako bi mi to značilo prilikom prodaje.
U tom periodu bih uradio jedan veliki servis, nekoliko malih, a ukoliko bih imao sreće prošao bih bez vanrednih kvarova do te kilometraže, sudeći po dosadašnjem vozačkom iskustvu (govorim o periodu posle garancije, jer podrazumevam da vanredni kvarovi u garanciji nisu toliko bitni, sem ukoliko auto ne ostane u servisu 2 nedelje).
Ali nisam mogao da biram manji auto od ovoga, nekad je i ovaj izuzetno mali. Takav nov auto, ako uzmemo motorizaciju i opremu u obzir, je u ono vreme koštao daleko preko mog budžeta, tako da sam mogao samo da ga sanjam novog.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa lepo, tad je na akciji on bio oko 20 000e.nidza napisao:Sve je na kraju individualno, zapravo, sa čime bi mogli da završimo svaku diskusiju bez da naučimo išta i sagledamo stvari iz nekog drugog ugla.
@Laki, kako se Mondeo nije isplatio? Vrlo je retka matematika da te polovan auto košta i približno kao nov (u parama), koliki god da je deranžman bio?
Mi ga platili 10 000 i onda je na njemu narednih godina sve crklo

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Tu nije problem sto ste kupili polovan auto, nego sto ste kupili Forda 

Re: BMW - generalna tema
Garancija mobilnosti:Delija napisao:Odes na more sa malim detetom i u pizdincima ti zvekne turbina na novom autu. Pa zapalio bih ga.
Uz vozilo dobijate i garanciju mobilnosti koja važi širom Evrope sve dok održavate vozilo u ovlašćenim Audi
servisima. Audi garancija mobilnosti obezbediće u slučaju potrebe, pomoć na putu, šlep do najbližeg Audi
servisa, zamensko vozilo, smeštaj u hotelu i još mnogo toga. Više informacija u brošuri Garancije mobilnosti.
(uslovi garancije važe uz redovno servisiranje i održavanje vozila u ovlašćenim Audi servisima)
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ovo je ozbiljna usluga, ali i ozbiljno košta verovatno.
Da li _svaki_ nov Audi to dobija, ili je priča samo za odabrane?
Da li _svaki_ nov Audi to dobija, ili je priča samo za odabrane?
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja sam dobio uz moja kola.. I ne kosta nista (uslovno receno).. Sve dok odrzavas u ovlascenom servisu (glavna klauzula) 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ništa tu nije džabe, sve je uračunato unapred.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Tako je. 500L sa svim troškovima košta Fiata oko 8000€.