Kazati da je Audi karavan ruzan se kosi sa cinjenicom. A tek reci da je Audijev Allroad ruzan?! E tek se ro kosi sa objektivnoscu i cinjenicama. Teske gluposti.
Da nije mozda BMW i Mercedesov karavan lepsi od Audija? 95% ljudi ce ti reci da nije.
Audi odavno pravi najlepse karavane i pravi ih dan danas a i pravice. Onaj ko kaze drugacije ne moze da se pomiri sa realnoscu i da bude makar malo objektivan kad to treba biti. Al to smo i navikli od njega. On samo zna da hejtuje Audi i kad treba i kad ne treba.
Pazi ti Audijev Allroad najruzniji karavan. Boze gluposti!
Najruzniji karavan u smislu da je A6 karavan dodatno proruzen manjim felnama, ruznim plastikama oko blatobrana i ostalim prakticnim detaljima koji realno nisu lepi. Cinjenica je da je limuzina lepsa, kakve veze sad imaju druge marke s pricom o obliku karoserije.
Scudi to nije namenjeno tebi vec nekom drugom ko je to pisao. Inace moramo uporediti sa konkurencijom. Kako bi inace uporedjivali koji je lepsi? Mercedes je u ovoj klasi A4 C bmw3 recimo lepsi u limuzinskom izdanju od od ovih oboje. I svako ko kaze drugacije nije u pravu.
To je auto od 80-100k evra, moze se uzeti neki lep kupe za uzivanje i kraci put (zapravo kao daily auto, za svaki dan sem kad se nosi neka tona prtljaga) i neki passat/skoda karavani, isto tako malo dignuti kao allroad, za godisnje odmore i silazak van puta.
Recimo M4 + Superb/Passat Alltrack (koji izazivaju istu emociju kao i Allroad, samo sto su 4x jeftiniji).
Ovo su neki primeri na prvu loptu, ne mora M4, moze E klasa kupe dizel i sl.
Bolje vozne osobine, jak, dizel, slicno ili isto udoban i 3x lepsi verovatno i ljubiteljima karavana (ja jos nisam upoznao tog koji karavana kupuje iskljucivo zbog izgleda) i takvog ga vozis i gledas 85% vremena, a kad zatreba tih 15-20% dana vanrednih situacija imas nekog skodilaka za put i njivu.
Isto vazi i za one koji hoce da se proseravaju i imaju brdo para pa uzmu allroad kao backup, ali voze 911 pored, a spucati 100k u allroad kao jedino vozilo je po meni razumno i opravdano, ali ne za ljubitelja automobila, nego za osobu koja zeli samo udoban prevoz od tacke a, do tacke b ili starije i ljude bezvoljne da se cimaju s manje prakticnim automobilima. Nema nista lose u tome naravno, uhvati i mene takav momenat s 25 godina, a kamoli starije, ali i ako budem nekad vozio karavana necu pricati da ga vozim zato sto mi je lep, nego zato sto moram i vise me ne zanimaju auta na nacin na koji ih sad gledam.
S druge strane tu su i limuzine, to parce krova koje ima karavan se nadoknadi koferom garantovano, u enterijeru isto mesta, iste vozne osobine, pa SUVovi...
Odakle sada a4 allroad 80-100k?
Pa i A6 allroad.su retki po toj ceni
A svakako da ne mozes za iste pare kupiti dva automobila, da barem jedan bude do jaja.
To uvek doata vise kosta.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Scuderia napisao:a spucati 100k u allroad kao jedino vozilo je po meni razumno i opravdano, ali ne za ljubitelja automobila, nego za osobu koja zeli samo udoban prevoz od tacke a, do tacke b ili starije i ljude bezvoljne
Napucani A6 BiTdi kakav on gleda je toliko. Sirimo sad previse pricu, pre bi uzeo dva polovna sa malo km, ako ne moze nov, nego jedan jedini allroad, svakako je poenta jasna, ne moramo sad razvodnjavati, ko ne razume jbg.
U nekoj najogranicenijoj situaciji gde se moram staviti u vasu situaciju, suv i sedan, ajde i obican karavan su mi lepsi vise nego sto je allroad prakticniji.