Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Zar nije revolucionarno nešto što je novo, što pre nije postojalo? IBM Simon bih nazvao revolucijom, prvi smartfon na svetu. Soni Erikson P800 je pre Ajfona bio tač skrin smartfon, Epl jeste unapredio neke stvari, ali pre bih to nazvao evolucijom nego revolucijom.
Ako grešim, ispravite me.
Ako grešim, ispravite me.
Re: Tesla automobili
Grešiš, jer za početak ne može da se poredi touch screen iPhonea sa p800. Jedan je multitouch, drugi je katastrofa.
Tako gledano, kao što reče Heroj ništa nije revolucionarno.
Ipak, ubaciti hard disk u walkman umesto kasete je sigurno revolucionarno, a pre toga smo imali i kućište walkmana i hard disk.
Tako gledano, kao što reče Heroj ništa nije revolucionarno.
Ipak, ubaciti hard disk u walkman umesto kasete je sigurno revolucionarno, a pre toga smo imali i kućište walkmana i hard disk.
Re: Tesla automobili
Celu eru su pokrenuli sa iphoneom i ipodom, svijim proizvodrima odredili oravac celoj toj industriji.
Ja ih prvi ne gotivim i mislim da je lud neko ko baci pare na neke njihove proizvode, ali jbg, ne moze se sada reci da nista revolucionarno nisu uradili.
Sent from my Sony
Ja ih prvi ne gotivim i mislim da je lud neko ko baci pare na neke njihove proizvode, ali jbg, ne moze se sada reci da nista revolucionarno nisu uradili.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Uroš S.
- Postovi: 11004
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Tesla automobili
Sve je to zanemarljivo u poređenju sa parnom mašinom npr.
P8 Lite TT
P8 Lite TT
Re: Tesla automobili
Apple je dobar samo u marketingu.
Dosta "njihovih" dobrih proizvoda, nije inicijalno nastala kao njihova, nego su kupili doticne kompanije.
Npr. IBM, kao i dosta americkih univerziteta i njihovih razvojnih centara je odgovorna za neke revolucionarne stvari u IT svetu.
Apple je to samo dobro izreklamirao.
Pa npr. Andja Ajfon zna sa Stiva Dzobsa i Apple, ali ne zna za Brad Coxa, Tom Lovea, Dennis Ritchie, Bjarne Stroustrup i ostali.
Oni su revolucionari.
Dosta "njihovih" dobrih proizvoda, nije inicijalno nastala kao njihova, nego su kupili doticne kompanije.
Npr. IBM, kao i dosta americkih univerziteta i njihovih razvojnih centara je odgovorna za neke revolucionarne stvari u IT svetu.
Apple je to samo dobro izreklamirao.
Pa npr. Andja Ajfon zna sa Stiva Dzobsa i Apple, ali ne zna za Brad Coxa, Tom Lovea, Dennis Ritchie, Bjarne Stroustrup i ostali.
Oni su revolucionari.
Re: Tesla automobili
Uroš S. napisao:Sve je to zanemarljivo u poređenju sa parnom mašinom npr.
P8 Lite TT



Pa nije se u svetu desila jedna revolucija pa da vagamo šta je bitnije. Tako gledano kad je prvi čovek naučio da kontroliše i zapali vatru od tada se ništa nije promenilo a da je vredno pomena.
Nikaragva, naravno da nisu dobri samo zbog marketinga. Jeste im marketing izuzetno jaka strana, verovatno i najjača, ali daleko od toga da je jedina.
- Uroš S.
- Postovi: 11004
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Tesla automobili
Prerada gvožđa, mašinsko predenje, mašina za šivenje, parna mašina, konzerviranje hrane, anestezija, fotografija, telegram, avion, telefon, zvučni zapis, sve je to nemerljivo više doprinelo razvoju civilizacije nego tač skrin, pa ti lupaj smajlije do sutra.
Re: Tesla automobili

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Tesla automobili
Ja nisam dao tač skrin kao revoluciju već iPod 
Niti sam rekao da bilo šta od toga što si ti naveo nije revolucija, jer smatram da naravno da jeste revolucija.
Šta ti je zadnjih dana, nisi sav svoj, ne idu ti raspravke?

Niti sam rekao da bilo šta od toga što si ti naveo nije revolucija, jer smatram da naravno da jeste revolucija.
Šta ti je zadnjih dana, nisi sav svoj, ne idu ti raspravke?
Re: Tesla automobili
Uroš S. napisao:Sve je to zanemarljivo u poređenju sa parnom mašinom npr.
P8 Lite TT
Ne vidim kakve veze to sto je parna masina revolucionarniji izum, ima sa poredjenjem Applea i Tesle i koja firma je revolucionarnija.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Tesla automobili
Mislim da su obe firme jedinstvene i da obe firme doprinose razvoju tehnologije. Ipak Tesla ima ovo "samonovanje" koje je eto jedinstveno. Apple je uradio dosta toga sto se tice razvoja i svakako guraju tehnologiju napred.
Po mom misljenju Tim Cook je pokusao da kupi Teslu ali da ga je Elon Musk najstrasnije od*ebao
Posle toga Apple je poceo da razmislja o automobilima.
Sigurno da ce obe kompanije imati zesci uticaj na auto industriju u buducnosti.
Po mom misljenju Tim Cook je pokusao da kupi Teslu ali da ga je Elon Musk najstrasnije od*ebao

Posle toga Apple je poceo da razmislja o automobilima.
Sigurno da ce obe kompanije imati zesci uticaj na auto industriju u buducnosti.
- Nemanja987
- Postovi: 429
- Pridružio se: 28 Mar 2013, 20:46
- Lokacija: DE/Novi Sad
Re: Tesla automobili
Lazo, Apple vs Tesla Motors?
Re: Tesla automobili
Moja baba tvrdi da je najrevolucionarniji proizvod u poslednjih 100 godina veš mašina.
Re: Tesla automobili
Pa sigurno je revolucionarniji od multi touch telefona, nema diskusije o tome.
Mada mislim da je internet od veće pomoći nego veš mašina
Inače, po istraživanjima o kojima sam čitao nedavno u tekstu za GMAT, dodatne mašine nisu smanjile vreme rada domaćica u poslednjih 50 i više godina. Dovele su do toga da se manje traži pomoć i da deca manje pomažu, takođe su i podigla očekivanja i kriterijume čistoće, ali što se samog rada tiče, sa 72 sata se pomerio na 74 sata (mislim na mesečnom nivou, sećam se koliko sati ali ne za koji period).
Mada mislim da je internet od veće pomoći nego veš mašina

Inače, po istraživanjima o kojima sam čitao nedavno u tekstu za GMAT, dodatne mašine nisu smanjile vreme rada domaćica u poslednjih 50 i više godina. Dovele su do toga da se manje traži pomoć i da deca manje pomažu, takođe su i podigla očekivanja i kriterijume čistoće, ali što se samog rada tiče, sa 72 sata se pomerio na 74 sata (mislim na mesečnom nivou, sećam se koliko sati ali ne za koji period).
Re: Tesla automobili
Nemanja987 napisao:Lazo, Apple vs Tesla Motors?
Pa ja sam odavno poredio ove dve kompanije, imaju odredjene slicnosti. Mada dobar deo slicnosti potice od toga sto su obe americke, te mogu da stvore tu vrstu hype (ebi ga kad su oni trend seteri, imaju najjacu medijsku industriju na svetu, engleski im je maternji...), logicno je da kompanija iskoristi armiju od 300 miliona promotera ako joj se ukaze prilika.
Kod Tesle je lepo sto nije patent trol kao Apple, ne pokusavaju svaku glupost da patentiraju i zadrze za sebe...
Sa druge strane kao sto sam vec pominjao ja i dalje nisam siguran u buducnost i odrzivost Tesla kompanije. Rekoh da drugi jos nisu na elektro trzistu jer nemaju interesa, kad budu pojavice se, samim tim ne vidim Teslu kao nesto posebno, samo nekoga ko ide malo ispred vremena, dobro je sto ubrzava proces i vuce druge sa sobom, definitivno pozitivno za sve, ali nisam siguran kako ce se njihova prica zavrsiti, da li ce biti samo piramidalna sema koja ce se urusiti ili ce u buducnosti biti znacajan igrac u auto industriji...
Za Tesla wall za sada apsolutno ne vidim trziste.
Sada mi se cini da su ozbiljnom problemu (moje misljenje samo), akcike su im pale preko 50%, sto samo po sebi ne znaci nista (cena akcija cesto nema veze sa mozgom), pale su i akcije BMW, Merc i svih ostalih i nije uospte bitno, ali za Teslu to ima mnogo vece znacenje. Za njih je to bitno jer su oni za razliku od drugih proizvodjaca oni kompanija koja spaljuje ogromnu kolicinu novca (BMW i Merc se razvaljuju od profita), te im je priliv i nabavka svezeg novca od kljucne vaznosti (Mercu se npr ebe za nabavku novca jer ga imaju vise nego dovoljno). Kako bi odrzala u zivotu firmu i proizvodnju Tesla mora stalno da nabavlja nove pare, a to mogu da rade ili preko kredita ili emitovanjem novih akcija. Ako im akcije i bez emisije padaju kao kamen, em ce za prikupljanje para morati da se odreknu veceg dela firma em rizikuju dalji pad (i tako u krug) te im je nabavka sredstava na taj nacin limitirana. Sa druge strane kad firma hronicno generise gubitke a akcije im padaju i stvara se panika, vrlo moguce da im vise ni banke nece dati kredite. I sta onda rade kad im nestane para? Pa ili stave katanac na fabriku ili se prodaju Apple-u (mada su oni eksplicitno rekli da ce sami da razvijaju a ne da kupe). Sve u svemu bojim se da bi Tesla mogla vrlo brzo da propadne skroz, mada se nadam da se to nece dogoditi.... (ovde se u korenu razlikuju od Apple-a
