Nisam jos nigde nasao da motoru ne prija kocenje motorom, ako neko nadje nek postavi. A sto se tice kvacila, pa meni je kvacilo pritisnuto samo dok pomeram rucicu menjaca, znaci 1 do max 2 sekunde zimi


starac vujadin napisao:...I da dodam, posto vidim da se i to spominje, da nikada ne izbacujem u ler kada hocu da se zaustavim, vec to uvek radim u brzini.
Možda još i bitnije, kočenje motorom utiče (negativno) na vek trajanja plivajućeg zamajca koji na sebe prima udare. Stil vožnje koji si opisao je ujedno jedan od razloga što plivajići ne menjaš kada i kvačilo nego potrošiš tri seta kvačila za jedan plivajući.NexT napisao:upravo togrujicd napisao:Ali haba kvačiloRetko kocim motorom, ako naglo moram da kocim, ne mozes da menjas brzine dovoljno cesto koliko auto usporava. Ako mi se upali crveno a ja 200 metara od semafora, izbacima na ler i lagano kocim do semafora, a najcesce ne moram da stanem uopste...
U ubrzanju nikad ne preskacem brzine...
Jok,jednostavno su ga loše naučili i to je to .noob napisao:Možda je polagao vozački na dizelu
U gradu u principu ne kocim motorom kada stajem na semafore. Zimi naravno maksimalno koristim menjac i obrtaje da mi se ne bi desilo da moram odokativno da gadjam brzinu, i da bih uvek imao kontrolu nad pogosnkim tockovima.perfiko napisao:Možda još i bitnije, kočenje motorom utiče (negativno) na vek trajanja plivajućeg zamajca koji na sebe prima udare. Stil vožnje koji si opisao je ujedno jedan od razloga što plivajići ne menjaš kada i kvačilo nego potrošiš tri seta kvačila za jedan plivajući.NexT napisao:upravo togrujicd napisao:Ali haba kvačiloRetko kocim motorom, ako naglo moram da kocim, ne mozes da menjas brzine dovoljno cesto koliko auto usporava. Ako mi se upali crveno a ja 200 metara od semafora, izbacima na ler i lagano kocim do semafora, a najcesce ne moram da stanem uopste...
U ubrzanju nikad ne preskacem brzine...
Ipak ne treba biti isključiv. Auto u brzini je mnogo lakše kontrolisati od onoga koji je izbačen iz brzine. Takođe pri kočenju motorom, plivajući će duže trajati ako ne preskačete brzine. Potisni ležaj neće.![]()
Što se tiče potrošnje kočnica, ona je najveća pri naglim kočenjima na autoputu, a tada svakako ne kočite motorom. Opasnost da zbog kočenja ostanete bez kočnica... iskomentarisao bih sa:
Najbolje neka proba to isto na biciklu... pa će videti u kom slučaju će se "motor" (noge) više naprezati.TheWickerMan napisao: Još kada su od starta učeni da što je manji broj obrtaja , to je manja potrošnja i bolje je po motor, dolazi se do situacije da se vozi na premalom broju obrtaja. Jedan moj poznanik šalta na 2000 o/min benzinca 1.6 16V a "radni" obrtaji su tu oko 1700 o/min. Svež vozač a kasno položio i još uvek ,po meni,ne zna da vozi, naučili ga loše i to je to. I još jednostavno nema osećaja. Kaže : bolje voziti do 2k obrataja nego preko 4 jer se tad motor mnogo više napreže i može da " pukne"
Pa kad bi imao povrat kretanja na pedale od tockova, sto da neperfiko napisao:E, još na primeru bicikla da objasnite kako se kuči ubacivanjem u niži stepen prenosa.
Uvek to radim, ali ne zbog stednje kocnica nego zbog lakseg polazenja iz mestaperfiko napisao:E, još na primeru bicikla da objasnite kako se kuči ubacivanjem u niži stepen prenosa.
Takvi (tzv. "fixed-gear") su bicikli za pistu, a postoje i u varijantama za "normalnu" vožnju po putu.nikaragva napisao:Pa kad bi imao povrat kretanja na pedale od tockova, sto da neperfiko napisao:E, još na primeru bicikla da objasnite kako se kuči ubacivanjem u niži stepen prenosa.