Besplatno niko ne daje, novca nema radi eksperimenta a inace instalacija nije nigde (za sada da je primeceno) ostecena.
Ono sto moze zahtevati dodatni posao je ozbilljnije ciscenje kutije osiguraca sto nije zahtevan posao samo je pipav, obiman vremenski.
Slazem se sa Baxom, ne treba ostaviti razne elektro motorre u mirovanju duze vremena. Svi oni se mogu pokrenuti i samostalno direktnim povezivanjem na aku zaobilazenjem kablovske instalacije.
Potrebno je elektricna shema, najbolje odstampana na A3 formatu pa u 3-4 primeraka da moze da obelezava na njoj sta je konstatovano, sta je ispravno i radi, sta je za zamenu, sta treba dodatno ispitati.
Narocito je potreban deo sheme sa ozicenjem kutije osiguraca i rasporedom za sta sluzi koji osigurac.
U pitanju je Punto klasik 1.3 dizel motor, i za njega treba shema. Godiste ne znam, verovatno nema mnogo razlike pa bilo koje iz zadnjih 5 godina modela moze posluziti.
edit: ok, nema ABS jedan problem manje.