Potopljeni Punto - povratak u život

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Paja »

Bax napisao:Nek mi posalje neko broj sasije na pp, ako bude trebalo za filtere..
Poslao.

EDIT

Bio je potpuno pod vodom, al je nebo uglavnom čisto jer se napravio vazdušni džep.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Saša »

'Ajde bar nešto da je ostalo kako valja... :uplakan:
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od trojanac »

Grujic napisao:Kad je sledeća acija? Ja mogu za dva dana da se priključim
Ako Grujić može u sredu, onda možda tad da se on dogovori sa Herojem pa da potrpaju enterijer u prikolicu i odvezu u STEAM perionicu?

Ostali, ko može, onda u sredu popodne da se dođe pa da nastavimo. Računam da još neko može doći ranije pa da se još to opere šta treba i odrade te lakše stvari, a posle 17h verovatno može doći još ljudi pa da se odradi to ispuštanje tečnosti i šta već treba.

Što se mene lično tiče, ja nema šanse danas ni sutra, verovatno ću na put, ali sam od srede na raspolaganju. Ako se organizujete i ranije, još bolje.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od trojanac »

Ne obećavam ali probaću da obezbedim nov akumulator gratis ili bar po nabavnoj ceni.
On nam svakako treba za dalje ili da sačekamo sa tim?

Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Bax »

pa ako je gratis uzmi :)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1906
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Dzoni_m »

Sacekaj sa acuu da pokusam ja da izvucem jedan iz proizvodnje. Problem je sto Punto ima L1 tip a moja fabrika radi samo baterije pocev od L2 tipa. Razlika je 35 mm u duzini. Ako neko moze da proveri da li staje L2 donosim ja OEM VW bateriju, ako vam nije kasno da cekate do nedelje. U Subotu krecem iz BY i u nedelju bi trebao da prodjem kroz BG. Mozemo da se dogovorimo gde da ostavim bateriju ili neko da saceka na auto-putu da uzme to od mene.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od ljubitelj »

Potreban usluzni akumulator 34-45Ah, odnosno nabavka novog nakon zavrsetka tacke motor-2.

1) sve tacke mase ocistiti, povezati, poboljsati spoju bakarnim sprejem, preko zastitni sprej.
potrebna 1 boca bakarnog spreja

2) izvrsiti ponovno rasklapanje i zatim dihtovanje ECU jedinice.
Potrebna 1 kartusa zaptivne mase, FT101 je pogodno bas za tu namenu.

3) detaljno ispitati komplet kutiju osiguraca ispod haube. Svaki relej funkcionalno testirati. Sve bez pustanja pod napon

4)demontirati kutiju osiguraca kabini koja jos nije taknuta, ocistiti mehanicki, skinuti oksidaciju, zatim sve testirati.
Elektro shema je veliki prijatelj za ovu fazu.

Mozda potrebno zameniti koji osigurac.

5) Obilno izvrsiti skidanje oksidacije sa svih konektora koji su u kabini a bili su poplavljeni
Potrebno oko 2 ili 3 bocice specijalne tecnosti za tu namenu

6) Proveriti kontakt bravu i sve njene prikljucke, izvrsiti deoksidaciju a zatim podmazivanje PTFE sprejem
Potreban 1 PTFE sprej

7) Proveriti alternator, anlaser mernim instrumentom, podmazati PTFE sprejem

8) Instrument tabla, nekako proveriti bilo instrumentom prema elektro shemi jedan po jedan kontakt i celu stampu bilo probnom ugradnjom u neki drugi auto istog tipa.

9) Proveriti sve sijalice u zadnjoj svetlosnoj grupi i farovima i zameniti po potrebi. Proveriti i podmazati elektro motore farova.

10) radio- nepoznato stanje. pozabaviti se.

11 staviti pod napon, testirati, meriti struju mirovanja i da li negde nesto vuce na masu.

12) anlasovati motor

13) paket radova na konzoli, sijalice, prekidaci, ventilator ventilacije, releji, airbag instalacija, prekidaci na volanu, zvucnici itd

To je plan radova za elektro. Zavisno od stanja kutije osiguraca i same instalacije unutar kabine mozda jos nesto dodatno.

Potreban materijal: PTFE sprej, bakarni sprej, FT101 zaptivna masa, kontakt 60 deoksid sprej, alkohol sto vece cistoce, poneki osigurac, relej, sijalica po potrebi

Motor:

1) ispustiti ulje. sipati novo po mogucstvu ulje za ispiranje motora.
upaliti motor na pomocnu kanticu sa novim svezim dizelom, nakon zavrsetka elektro provera i povezivanja instalacije
2) nakon 10 minuta rada na leru, ispustiti ulje, skinuti filter ulja.
Vizuelno pregledati ulje.
3) sipati novo ulje, staviti novi filter ulja, novi filter vazduha.

Potrebno: 3 lit ulja za ispiranje,3 lit odgovarajuceg motornog ulja, filter ulja, filter vazduha, oko 2 litra dizel goriva u pogodnoj posudi.

U medjuvremenu ispustiti na cepu, ako ima, staro gorivo iz rezervoara, proveriti stanje creva, selni, spojeva, senzora nivoa i slicno. Sipati iz kante 5-10 lit svezeg goriva, koliko je vec potrebno za minimalni nivo, inace kada se gasi lampica.
Potrebno, gorivo i kanta za transport i sipanje istog ili neko drugo resenje.
Alat za izvlacenje goriva odozgo iz rezervoara imam, vakuum pumpica.

4) upaliti motor, proveriti normalnost rada u mestu.

5) pod pritiskom zameniti kocnu tecnost, isprati sistem ispustajuci staru i sipanjem alkohola ili nove tecnosti. Zavisno od toga ima li ABS pozabaviti se ABS hidraulikom.
Potrebno: 1.5lit kocione tecnosti, alat za ispustanje vazduha (alat imam, donosim)

6) zamena ulja menjaca, diferencijala - ne mora odmah moze i kasnije u servisu na dizalici. Auto se moze voziti i u ovakvom stanju kracu relaciju, proverice se da li je usla voda.

7) akcija oko elektricnog servo upravljaca > bax sta god osmisli za potrebno.

8) instrument tabla, senzori za nju, pokazivanje, provera svega u vezi sa tim sklopom.
Detaljno ciscenje, deoksidacija ili ako se odluci nabavka nove- polovne.

9) provera kocnica, ciscenje po potrebi, podmazivanje sajli rucne itd vrlo detaljna kontrola.

10) provera i podmazivanje poluga/sajli menjackog mehanizma, provera rada kvacila

11) sklapanje farova, stop svetla i ostalog sto je poskidano.

12) provera, podmazivanje, sta vec treba elektro prozori, elektro retrovizori, itd

U medjuvremenu treba resiti sedista, obloge vrata, tepison na podu.

Sklapanje pojaseva, provera senzora sedista (ako ih ima). Citanje kodova SRS-airbag sistema.

Citanje kodova motora i ostalih sistema radi kontrole i eventualnog brisanja gresaka. (ako se ima alat odnosno servis)

Test voznja. Zamena brisaca po potrebi. Provera guma na ostecenje. Resavati radio i zvucnike.

Odvesti auto na tehnicki pregled, proveru kocnica, upravljaca, test izduvnih gasova- kontrola svega.

To je moj predlog nastavka radova.
Sprejeve, ulja, filtere, koc tecnost, dizel, aku treba odmah resavati- nabaviti.

Posuda za prikupljanje ispustenih tecnosti, potrebna usluzno.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Bax »

Dzoni_m napisao:Sacekaj sa acuu da pokusam ja da izvucem jedan iz proizvodnje. Problem je sto Punto ima L1 tip a moja fabrika radi samo baterije pocev od L2 tipa. Razlika je 35 mm u duzini. Ako neko moze da proveri da li staje L2 donosim ja OEM VW bateriju, ako vam nije kasno da cekate do nedelje. U Subotu krecem iz BY i u nedelju bi trebao da prodjem kroz BG. Mozemo da se dogovorimo gde da ostavim bateriju ili neko da saceka na auto-putu da uzme to od mene.
Ako je do duzine, to se lako resi, samo se skine ona plastika sa strane i stane sta god ...




@ljubitelj, danas cu ja da odem do prodavnice pa da kupim, par filtera ulja, i jedno 5 litara GM polusintetike, to je dovoljno za dve izmene ulja, kupicu kocionu tecnost novu, kao i tecnost za diferencijal....
Poslednja izmena od Bax u 26 Maj 2014, 09:59, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Uroš S. »

Ja sam vadio aku i ima maks. 1cm lufta po obe stranice, tako da taj 35mm duži/širi nema šanse da stane.

Huawei P6 via TT
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Bax »

Skida se ta plasticna obloga, oslobodi se prostor, radio sam to na Zorou, nema nikakvih posledica....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od cozmo »

Na koliko dana vam treba akumulator? Ja auto necu pomerati sigurno do kraja nedelje, te mi nece trebati akumulator do tad.

Aku mi je nov, 45Ah 480 startna struja, ali nemam metar da ga izmerim. Mogu da slikam.
Poslednja izmena od cozmo u 26 Maj 2014, 10:03, izmenjeno 1 put ukupno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Bax »

Staje bilo koji aku, nije to problem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od cozmo »

Moze neko da dodje ako treba, meni nece trebati sigurno nedelju dana.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Bax »

pitanje je moyda orjentacije konektora, ali za rad ce da posluzi sigurno.

Treba uzeti i selne raznih dimenzije...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1906
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Dzoni_m »

Ok onda, ja donosim accu u nedelju (cimnucu Trojanca na PP da vidimo oko preuzimanja) a do tada ako vam treba cosmo moze da posudi accu.

Na L2 i L1 + je na desnoj strani. Skoro sva evropska vozila imaju + na desnoj strani, tako da to nije problem.

Edit: proverio sam na slikama dobra je polarizacija.
Odgovori