Grujic napisao:Kad je sledeća acija? Ja mogu za dva dana da se priključim
Ako Grujić može u sredu, onda možda tad da se on dogovori sa Herojem pa da potrpaju enterijer u prikolicu i odvezu u STEAM perionicu?
Ostali, ko može, onda u sredu popodne da se dođe pa da nastavimo. Računam da još neko može doći ranije pa da se još to opere šta treba i odrade te lakše stvari, a posle 17h verovatno može doći još ljudi pa da se odradi to ispuštanje tečnosti i šta već treba.
Što se mene lično tiče, ja nema šanse danas ni sutra, verovatno ću na put, ali sam od srede na raspolaganju. Ako se organizujete i ranije, još bolje.
Sacekaj sa acuu da pokusam ja da izvucem jedan iz proizvodnje. Problem je sto Punto ima L1 tip a moja fabrika radi samo baterije pocev od L2 tipa. Razlika je 35 mm u duzini. Ako neko moze da proveri da li staje L2 donosim ja OEM VW bateriju, ako vam nije kasno da cekate do nedelje. U Subotu krecem iz BY i u nedelju bi trebao da prodjem kroz BG. Mozemo da se dogovorimo gde da ostavim bateriju ili neko da saceka na auto-putu da uzme to od mene.
Potreban usluzni akumulator 34-45Ah, odnosno nabavka novog nakon zavrsetka tacke motor-2.
1) sve tacke mase ocistiti, povezati, poboljsati spoju bakarnim sprejem, preko zastitni sprej.
potrebna 1 boca bakarnog spreja
2) izvrsiti ponovno rasklapanje i zatim dihtovanje ECU jedinice.
Potrebna 1 kartusa zaptivne mase, FT101 je pogodno bas za tu namenu.
3) detaljno ispitati komplet kutiju osiguraca ispod haube. Svaki relej funkcionalno testirati. Sve bez pustanja pod napon
4)demontirati kutiju osiguraca kabini koja jos nije taknuta, ocistiti mehanicki, skinuti oksidaciju, zatim sve testirati.
Elektro shema je veliki prijatelj za ovu fazu.
Mozda potrebno zameniti koji osigurac.
5) Obilno izvrsiti skidanje oksidacije sa svih konektora koji su u kabini a bili su poplavljeni
Potrebno oko 2 ili 3 bocice specijalne tecnosti za tu namenu
6) Proveriti kontakt bravu i sve njene prikljucke, izvrsiti deoksidaciju a zatim podmazivanje PTFE sprejem
Potreban 1 PTFE sprej
8) Instrument tabla, nekako proveriti bilo instrumentom prema elektro shemi jedan po jedan kontakt i celu stampu bilo probnom ugradnjom u neki drugi auto istog tipa.
9) Proveriti sve sijalice u zadnjoj svetlosnoj grupi i farovima i zameniti po potrebi. Proveriti i podmazati elektro motore farova.
10) radio- nepoznato stanje. pozabaviti se.
11 staviti pod napon, testirati, meriti struju mirovanja i da li negde nesto vuce na masu.
12) anlasovati motor
13) paket radova na konzoli, sijalice, prekidaci, ventilator ventilacije, releji, airbag instalacija, prekidaci na volanu, zvucnici itd
To je plan radova za elektro. Zavisno od stanja kutije osiguraca i same instalacije unutar kabine mozda jos nesto dodatno.
Potreban materijal: PTFE sprej, bakarni sprej, FT101 zaptivna masa, kontakt 60 deoksid sprej, alkohol sto vece cistoce, poneki osigurac, relej, sijalica po potrebi
Motor:
1) ispustiti ulje. sipati novo po mogucstvu ulje za ispiranje motora.
upaliti motor na pomocnu kanticu sa novim svezim dizelom, nakon zavrsetka elektro provera i povezivanja instalacije
2) nakon 10 minuta rada na leru, ispustiti ulje, skinuti filter ulja.
Vizuelno pregledati ulje.
3) sipati novo ulje, staviti novi filter ulja, novi filter vazduha.
Potrebno: 3 lit ulja za ispiranje,3 lit odgovarajuceg motornog ulja, filter ulja, filter vazduha, oko 2 litra dizel goriva u pogodnoj posudi.
U medjuvremenu ispustiti na cepu, ako ima, staro gorivo iz rezervoara, proveriti stanje creva, selni, spojeva, senzora nivoa i slicno. Sipati iz kante 5-10 lit svezeg goriva, koliko je vec potrebno za minimalni nivo, inace kada se gasi lampica.
Potrebno, gorivo i kanta za transport i sipanje istog ili neko drugo resenje.
Alat za izvlacenje goriva odozgo iz rezervoara imam, vakuum pumpica.
4) upaliti motor, proveriti normalnost rada u mestu.
5) pod pritiskom zameniti kocnu tecnost, isprati sistem ispustajuci staru i sipanjem alkohola ili nove tecnosti. Zavisno od toga ima li ABS pozabaviti se ABS hidraulikom.
Potrebno: 1.5lit kocione tecnosti, alat za ispustanje vazduha (alat imam, donosim)
6) zamena ulja menjaca, diferencijala - ne mora odmah moze i kasnije u servisu na dizalici. Auto se moze voziti i u ovakvom stanju kracu relaciju, proverice se da li je usla voda.
7) akcija oko elektricnog servo upravljaca > bax sta god osmisli za potrebno.
8) instrument tabla, senzori za nju, pokazivanje, provera svega u vezi sa tim sklopom.
Detaljno ciscenje, deoksidacija ili ako se odluci nabavka nove- polovne.
9) provera kocnica, ciscenje po potrebi, podmazivanje sajli rucne itd vrlo detaljna kontrola.
10) provera i podmazivanje poluga/sajli menjackog mehanizma, provera rada kvacila
11) sklapanje farova, stop svetla i ostalog sto je poskidano.
12) provera, podmazivanje, sta vec treba elektro prozori, elektro retrovizori, itd
U medjuvremenu treba resiti sedista, obloge vrata, tepison na podu.
Sklapanje pojaseva, provera senzora sedista (ako ih ima). Citanje kodova SRS-airbag sistema.
Citanje kodova motora i ostalih sistema radi kontrole i eventualnog brisanja gresaka. (ako se ima alat odnosno servis)
Test voznja. Zamena brisaca po potrebi. Provera guma na ostecenje. Resavati radio i zvucnike.
Odvesti auto na tehnicki pregled, proveru kocnica, upravljaca, test izduvnih gasova- kontrola svega.
To je moj predlog nastavka radova.
Sprejeve, ulja, filtere, koc tecnost, dizel, aku treba odmah resavati- nabaviti.
Posuda za prikupljanje ispustenih tecnosti, potrebna usluzno.
Dzoni_m napisao:Sacekaj sa acuu da pokusam ja da izvucem jedan iz proizvodnje. Problem je sto Punto ima L1 tip a moja fabrika radi samo baterije pocev od L2 tipa. Razlika je 35 mm u duzini. Ako neko moze da proveri da li staje L2 donosim ja OEM VW bateriju, ako vam nije kasno da cekate do nedelje. U Subotu krecem iz BY i u nedelju bi trebao da prodjem kroz BG. Mozemo da se dogovorimo gde da ostavim bateriju ili neko da saceka na auto-putu da uzme to od mene.
Ako je do duzine, to se lako resi, samo se skine ona plastika sa strane i stane sta god ...
@ljubitelj, danas cu ja da odem do prodavnice pa da kupim, par filtera ulja, i jedno 5 litara GM polusintetike, to je dovoljno za dve izmene ulja, kupicu kocionu tecnost novu, kao i tecnost za diferencijal....
Poslednja izmena od Bax u 26 Maj 2014, 09:59, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.