Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Mi dođemo u 3 pa čačkamo šta možemo dok ti ne stigneš, a Ana i Kića se jure.
EDIT EDIT EDIT
Umoran sam pa zaboravljam. Imam u 1 zakazanu kontrolu i ko zna koliko ću čekati pa sam kevu angažovao da pokupi Kiću tako da ću doći bez deteta čim e st čudo zavri, a pitanje je koliko ću čekati, a ti Dex ako hoćeš povedi Anu pa ćemo je svi zabavljati u krug.
EDIT EDIT EDIT
Umoran sam pa zaboravljam. Imam u 1 zakazanu kontrolu i ko zna koliko ću čekati pa sam kevu angažovao da pokupi Kiću tako da ću doći bez deteta čim e st čudo zavri, a pitanje je koliko ću čekati, a ti Dex ako hoćeš povedi Anu pa ćemo je svi zabavljati u krug.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bax se svaki put raznezi kada je vidi a i ona nije ravnodusna
Ako budem dolazio treba mi adresa kako da stignem

Ako budem dolazio treba mi adresa kako da stignem


Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Napisaću ti sutra pp
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ljudi, nastade filozofija od skidanja obične potapajuće pumpe 
To nije nikakav problem, pumpa je deo koji se lako menja. Ovakav princip je i kod mene na autu i kod mnogih, mesta nema puno ali ga ima taman da se odradi šta treba. Princip skidanja je čekić i dleto, e sad da vidimo samo šta će biti čekić a šta delto, ja imam, tj valjda imam sekač koji je dosta velik i nije ošta, još ako se stavi sloj tkanine na vrh on je idealan za skidanje.

To nije nikakav problem, pumpa je deo koji se lako menja. Ovakav princip je i kod mene na autu i kod mnogih, mesta nema puno ali ga ima taman da se odradi šta treba. Princip skidanja je čekić i dleto, e sad da vidimo samo šta će biti čekić a šta delto, ja imam, tj valjda imam sekač koji je dosta velik i nije ošta, još ako se stavi sloj tkanine na vrh on je idealan za skidanje.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ljudi, pročitah celu temu i mogu samo da kažem - svaka vam čast!
Da li ste otkačili auspuh od izduvne grane? To je vrlo bitno, kada budete nalivali ulje i prilikom prvih startovanja motora - da ulje ne dospe u katalizator, jer će ga uništiti (u uputstvima za sva novija vozila piše da se ne smeju paliti "na gurku", upravo jer tada kroz izduvne ventile izađe malo ulja što je smrt za katalizator). Verovatno su i lambda sonde osetljive.
Ovde sam uploadovao neko radioničko uputstvo za Punto mk2b, 1.2 16v benz i 1.3 JTD (na italijanskom je): http://www5.zippyshare.com/v/74640460/file.html (kliknite na "Download now", ostalo su neke glupe reklame). Nadam se da će biti od pomoći.
Inače, ako Punto bez uključenih potrošača vuče više struje nego što treba, to je tako normalno.
Za 1.2 8v benzinca piše da sme da vuče max. 24 mA, kod mene je to 42 mA od samog početka, a ne mogu da provalim šta je potrošač. Povadim sve osigurače i opet isto. Tek kad izvadim onaj master osigurač od 30 A, potrošnja padne na nulu. Verovatno neki od kompjutera...

Da li ste otkačili auspuh od izduvne grane? To je vrlo bitno, kada budete nalivali ulje i prilikom prvih startovanja motora - da ulje ne dospe u katalizator, jer će ga uništiti (u uputstvima za sva novija vozila piše da se ne smeju paliti "na gurku", upravo jer tada kroz izduvne ventile izađe malo ulja što je smrt za katalizator). Verovatno su i lambda sonde osetljive.
Ovde sam uploadovao neko radioničko uputstvo za Punto mk2b, 1.2 16v benz i 1.3 JTD (na italijanskom je): http://www5.zippyshare.com/v/74640460/file.html (kliknite na "Download now", ostalo su neke glupe reklame). Nadam se da će biti od pomoći.
Inače, ako Punto bez uključenih potrošača vuče više struje nego što treba, to je tako normalno.

Ђенерал Јанковић
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Mnogo korisnih stvari je napisano.
Ako već niste, predlažem da napravite check list da se ne zaboravi nešto bitno što posle može da bude problem.
Tapatalk Pro
Ako već niste, predlažem da napravite check list da se ne zaboravi nešto bitno što posle može da bude problem.
Tapatalk Pro
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Znači danas se ne ide na lokaciju? Ok. Za sutra ja mogu od 15h, ali ako ima ko može ranije, a treba alat za ispuštanje ulja (torexi, inbus 12 i gedora 27, posuda za hvatanje ulja), mogu da ili ja doletim i donesem ili ako neko prolazi preko Dorćola da svrati to toplane.
Za skidanje tog poklopca na rezervoaru, ja sam ga skidao na jednom autu kao što Paja opisa, ručke nekih klešta se "zabrave" u tu veliku navrtku i polugom se ubedi da treba da se otvori
. Drugi način je dr Grujića, ali sa dva kompleta za čukanje i dva para ruku. Sinhronizovanim čukanjem na dve diametralno suprotne tačke navrtke uspešno se odvrće.
Za skidanje tog poklopca na rezervoaru, ja sam ga skidao na jednom autu kao što Paja opisa, ručke nekih klešta se "zabrave" u tu veliku navrtku i polugom se ubedi da treba da se otvori

- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Goriva nije bilo mnogo mislim da je skala bila nešto malo iznad rezerve oko 10l
TT
TT
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32246
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ja ću doći sa Baxom ako ne otputujem. Trebalo je danas ali je došlo do promene plana, ne znam za sada ništa.Bax napisao:Ja cu moci u pola 5, u sredu.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Pa da idemo onda danas?
Ako moze ljubitelj?
KAd ce biti kisa?
Ako moze ljubitelj?
KAd ce biti kisa?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32246
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Prognoza je ista za naredne dane, može biti kiše i ne mora. Juče je kod mene grmelo kao nikad, a kap nije pala, dak je u pojedinim delovima grada baš padalo.

Ne znam da li Heroj može danas i kad mu je dostupna prikolica da potrpamo enterijer. Ja bih se time bavio pošto oko ovih stvari ne znam baš puno.

Ne znam da li Heroj može danas i kad mu je dostupna prikolica da potrpamo enterijer. Ja bih se time bavio pošto oko ovih stvari ne znam baš puno.
Posetite www.garaza.rs !
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Baxe, 200-211 strana je sema koju vec imamo u koloru i koju sam odstampao. Da li ostatak manuala ima poente stampati ili ne, posto vidim da je los sken, plus je za starog Punta benzinca?Bax napisao:Ne treba color stampa...Rakhil napisao:Dogovorite se samo ko ce da preuzme to i da nosi, ja prekosutra ne mogu doci. Odstampacu semu u A3 sutra na poslu, pa moze u toku dana u centru a popodne na Bezaniji ili NBGD. Bilo bi dobro da ljubitelj ili bax prodju kroz Haynes pdf koji je dragvorl okacio i da mi napisu na pp koje strane da stampam, jer u njemu ima uputstvo za skidanje svega zivog u autu. Nije problem da vam odstampam i ceo Haynes, ali ce biti nezgodno i nepregledno, bolje ciljane strane
Do 200 strane moze A4
200-211 A3
212 na dalje a4
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Pa jedino da imamo neki tablet da na njemu gledamo, treba nam taj pdf
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Danas popodne se ocekuje kisa, ne mnogo jaka.U cetvrtak nesto vise kise pocev od 13h.
Sutra mozda sitna kisica a tek oko 19h tek nesto vise.
Ja mogu sutra, otprilike zavrsavam radne obaveze izmedju 12 i 13h pa sam slobodan do oko 17:50.
Korisno je sto znamo sta je ostavljeno u rezervoaru kolicinski pa cemo znati kada otvorimo koja je promena.
Treba nam neka posuda, kanta i sl da sakupimo sadrzaj iz rezervoara, kartera.
Od alata treba nam 8 cevasti duboki, taj smo imali samo da ga izdvojimo.
Treba nam imbus ili sta vec ide za cep kartera.
Treba nam ispitna lampa (glimerica) za 12V, ja imam jednu ali dve bi dosta olaksale pregled instalacije.
Nije nuzno ali bi moglo da bude korisno ako neko ima moment kljuc, mali nastavak, opsega 5 -30Nm ili slicno.
Ja imam od oko 20Nm do 160Nm, veliki za 1/2inca nastavke.
Dakle, predlog je sreda. Ja mogu doci ranije, ponesto pregledati oko struje, pripremiti prespojne test kablice i sacekati ostatak ekipe.
Pitanje je da li odgovara heroju, i moze li se on uklopiti ili da menjamo termin.
edit> rakhil, mislim da nema potrebe. mozda samo onaj deo gde je prikazana operacija skidanja rezervoara. pogledacu koje su to stranice mada mislim da ni to nije neka pomoc.
ono sto dosta znaci je prikaz demontaze table, ventilacionog sistema i svega toga napred u kabini.
neka bax kaze.
Sutra mozda sitna kisica a tek oko 19h tek nesto vise.
Ja mogu sutra, otprilike zavrsavam radne obaveze izmedju 12 i 13h pa sam slobodan do oko 17:50.
Korisno je sto znamo sta je ostavljeno u rezervoaru kolicinski pa cemo znati kada otvorimo koja je promena.
Treba nam neka posuda, kanta i sl da sakupimo sadrzaj iz rezervoara, kartera.
Od alata treba nam 8 cevasti duboki, taj smo imali samo da ga izdvojimo.
Treba nam imbus ili sta vec ide za cep kartera.
Treba nam ispitna lampa (glimerica) za 12V, ja imam jednu ali dve bi dosta olaksale pregled instalacije.
Nije nuzno ali bi moglo da bude korisno ako neko ima moment kljuc, mali nastavak, opsega 5 -30Nm ili slicno.
Ja imam od oko 20Nm do 160Nm, veliki za 1/2inca nastavke.
Dakle, predlog je sreda. Ja mogu doci ranije, ponesto pregledati oko struje, pripremiti prespojne test kablice i sacekati ostatak ekipe.
Pitanje je da li odgovara heroju, i moze li se on uklopiti ili da menjamo termin.
edit> rakhil, mislim da nema potrebe. mozda samo onaj deo gde je prikazana operacija skidanja rezervoara. pogledacu koje su to stranice mada mislim da ni to nije neka pomoc.
ono sto dosta znaci je prikaz demontaze table, ventilacionog sistema i svega toga napred u kabini.
neka bax kaze.