Potopljeni Punto - povratak u život

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Paja »

Znam da je jeftin kao što znam i da pričam pet puta da ga treba kupiti, kao i da treba odneti delove kod Džonija.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od ljubitelj »

Ne znam kako se sada ponasa motor, ako je slicno kao prosli put ja ne bih sada terao kod bosiste vec bih sve spakovao nazad. Sipao Wynns aditiv i provozao auto par stotina km.
Dizne su jako osetljive na prljavstinu, sasvim je moguce da je ostao neki talog na njima dok su bile potopljene a sto se cisti samo od sebe tokom rada sa Wynnsom.

Koje konkretno greske su prijavljene na 3 dizne, da pogledamo sta ih opisuje.

Takodje je moguce da je jos ostalo ostataka vode i stroke unutar common rail voda i ostalih cevki a sto ce se tokom vremena i protoka novog svezeg goriva samo pocistiti.

Sva pranja plastike, vracanje svih delova interijera, sedista, pojasevi itd moze nevezano od dizni da se radi i osposobi auto.

Sta je instrument tablom, da li je proradila.
I servo sistem volana ?

Nazalost morao sam ranije da odem, pa ne bih pitao ovoliko da sam video uzivo kako sada radi motor.

Paja ima dobar plan, sasvim logican redosled.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14296
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Saša »

Jeste li možda škljocnuli i ovaj put koju fotku radova? :)
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 11004
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Uroš S. »

ljubitelj napisao:Ne znam kako se sada ponasa motor, ako je slicno kao prosli put ja ne bih sada terao kod bosiste vec bih sve spakovao nazad. Sipao Wynns aditiv i provozao auto par stotina km.
Dizne su jako osetljive na prljavstinu, sasvim je moguce da je ostao neki talog na njima dok su bile potopljene a sto se cisti samo od sebe tokom rada sa Wynnsom.

Koje konkretno greske su prijavljene na 3 dizne, da pogledamo sta ih opisuje.

Takodje je moguce da je jos ostalo ostataka vode i stroke unutar common rail voda i ostalih cevki a sto ce se tokom vremena i protoka novog svezeg goriva samo pocistiti.

Sva pranja plastike, vracanje svih delova interijera, sedista, pojasevi itd moze nevezano od dizni da se radi i osposobi auto.

Sta je instrument tablom, da li je proradila.
I servo sistem volana ?

Nazalost morao sam ranije da odem, pa ne bih pitao ovoliko da sam video uzivo kako sada radi motor.

Paja ima dobar plan, sasvim logican redosled.
Radi jako neujednačeno, trese, a greške su "Powertrain - Diesel Injector - Open Circuit" ili nešto vrlo slično, možda će Bax napisati tačno.

Radio je sigurno 45 min sa Wynns aditivom i ništa, pri prvom skeniranju bila je greška na diznama 2 i 3, a posle i na još jednoj, sve iste greške.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Paja »

Ista dizna kilavi kao i prošli put. Jedino ona reaguje na kuckanje. Auto se trese i oseća se neravnomeran izlaz gasova na auspuhu, ali kad se digne na više obrtaje sve se unormali. Vibracije prestanu, a gasovi postanu ujednačeni.

Instrumente nismo kačili, a ni servo. To je ostalo za sledeći put kada konačno vratimo tablu.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od ljubitelj »

Znaci manje vise isto kao i prvo paljenje. Trebalo bi probati u voznji, kada je motor pod opterecenjem, ako bude moguce kada se vrati interijer i ostalo sto treba da moze na ulicu.
Na leru je vrlo malo opterecenje motora, dizne se jedva i otvore jako kratko. Vrlo malo Wynnsa je proslo a treba i vremena da odradi hemija, da proba da otopi talog.

U krajnjem servis dizni, nadam se da nije nastradao sklop klip-karike- cilindar mada i to bi trebalo da se tokom rada samo dovede u red.

Jos da Bax da tacni podatak sta je greska, mozda nekome da ideju sta bi moglo da bude.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Paja »

http://youtu.be/k1CQxFIWspg
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21829
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od nidza »

ljubitelj, ta greška je kod mene izlazila kada je jedna od dizni gubila kontakt na džeku. Ovde je čudno da se nešto menja kad se kucka u blizini dizne, jako čudno.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12184
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Bax »

Ovako, opet na cukanje reaguje samo drugi cilindar.
Zatim ulje je mlecikasto, nije rastao nivo, ne menja vodu. Na sipkici se malo dimi, mozda je od vode u ulju.
Samo ulje je cudno, mutnjikavo je ali bledo, kao mleko.
Motor radi skroz isto kao prvi put.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21829
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od nidza »

Ako je kao mleko onda ima vode u njemu.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24720
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od dragvorl »

Pokupilo ulje vodu, valjalo bi to promeniti dok nije kasno.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od steva_anya »

Grujic napisao:
steva_anya napisao:Ne dirajte farove i ne perite farove!
Samo ih istresite koliko mozete od vode i blata i ostavite da izlapi voda.
Unosenje vode unutra ili bilo cega ce ih sjebati, hrom je na vodenoj bazi.
Farove dajte trojancu, on ce ih meni, pa cu ih ja srediti sa Micom i Draganom.
Ostecenje rozetni nije toliki problem, mogu u crno da se oboje da se ne placa skupo hromiranje sa srebrom, a za senila cemo se nekako snaci.
Naravno da ih pranje neće sjebati ako nije načet hrom, nije to toliko kilavo. Uostalom, ako jeste, farovi su kaput jer su bili 8 dana akvarijum. A i prani su prvog dana da izađe glib.
Kako god, ovo ni nema poente prati na taj način, mora da se otvori, ono što se nahvatalo na reflektoru nije prašina/prljavština da se brisne, nego nešto mnogo tvrdokornije zapeklo, ne znam šta je ali ne može ništa bez otvaranja...


Ako mene pitate polako se bližimo kraju dela koji možemo sami da uradimo. Unutra smo dobro oprali kola, neke plastike smo prali, ima još da se pere, al uskoro može da se dođe do faze sklapanja sa naše strane. Motor pali lepo, gotovo iz prve. I dalje ostaje problem te dizne, ali to će biti rešeno servisno. Neke stvari oko ponašanja motora nam nisu jasne, al to zahteva viši nivo.
Voda ostecuje hrom, zato im pranje i steti. Broj dana farova pod vodom ili sa vodom nije bitno. Sta je bilo - bilo je.
Evo kako smo sredili jednog Fiata, koji je bio u 100x goren stanju, sredicemo i Puntove farove, samo ce trebati vreme.
copy-paste
[auto je upao u reku, kuciste farova je polomljeno, nosaci farova takodje, voda i mulj su usli. Na sve to, instalacija je bila ostecena, slomljena i naprsla sociva na projektorima]
Slike pre radova smo mi napravili, a slike nakon radova smo dobili od musterije.

PRE naseg rada
Zamagljeno i slomljeno socivo.
Slika Slika Slika
Slomljeni nosac fara i kuciste.
Slika Slika Slika
Izgled celog fara, sa peskom, muljem, i ostecenim socivom.
Slika Slika Slika

Drugi far nije bio u nista boljem stanju.
Slika Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika

Posle naseg rada.
Slika Slika Slika
Slika Slika
[/quote]

Cucu se ja sa trojancem oko preuzimanja farova.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od methane.master »

dragvorl napisao:Pokupilo ulje vodu, valjalo bi to promeniti dok nije kasno.
+1
Verovatno zaostala nakon one promene. Koliko se sećam inicijalno je i bilo u planu da se ulje promeni još jednom posle pokretanja.


Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13593
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od Grujic »

I ja sam za to da teramo kopmletan auto.
Jedan dan sledeće nedelje kada se pribavi sve da se pakuje nazad.

I promene ulja...

Nego šta je sa tapacirima, jel ih imamo rešeno ili i oni treba da se nabaljaju?
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Post od ljubitelj »

Ako je ulje takvo, pokupilo je u sebe i zrelo je za zamenu. Odigralo je potrebnu ulogu. A i Wynns je mozda otopio talog. Jednom sam video da je ulje nakon Wynns tretmana isto tako promenilo boju vrlo brzo, nakon pola sata tretmana. Wynns je veoma agresivan hemijski, takoreci otrov.

Motor radi nesto bolje nego prvo paljenje, manje se trese koliko vidim iako preskace u radu.

@stevo, hrom je jedan od najotpornijih metala na delovanje vode, potrebne su decenije slane vode da bi ostavile traga na hromu a i tada samo povrsinski. Nisu bezveze na lux autima lajsne napravljene bas od hroma.
Nikada ni na jednom faru auta koje sam imao u zivotu nije se ostetio hrom, a nekoliko puta je intezivno prano ribacom cetkom sa deterdzentom. Isto tako ni hromirane ratkapne koje su stalno izlozene vodi i ostalome, veoma je to otporan metal pa se polira polir pastom (koja je inace abraziv).

Nebitno, s obzirom na onako stravicne cene ciscenja farova kao sto je pomenuto u drugoj temi, mozda je isplativije i jednostavnije koristiti ove farove koji su funkcionalni a sacekati da se pojave polovni neosteceni pa zameniti naknadno.

Farovi su u sporedna prica po mom misljenju a lako se zamene po potrebi.
Odgovori