Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Znam da je jeftin kao što znam i da pričam pet puta da ga treba kupiti, kao i da treba odneti delove kod Džonija.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ne znam kako se sada ponasa motor, ako je slicno kao prosli put ja ne bih sada terao kod bosiste vec bih sve spakovao nazad. Sipao Wynns aditiv i provozao auto par stotina km.
Dizne su jako osetljive na prljavstinu, sasvim je moguce da je ostao neki talog na njima dok su bile potopljene a sto se cisti samo od sebe tokom rada sa Wynnsom.
Koje konkretno greske su prijavljene na 3 dizne, da pogledamo sta ih opisuje.
Takodje je moguce da je jos ostalo ostataka vode i stroke unutar common rail voda i ostalih cevki a sto ce se tokom vremena i protoka novog svezeg goriva samo pocistiti.
Sva pranja plastike, vracanje svih delova interijera, sedista, pojasevi itd moze nevezano od dizni da se radi i osposobi auto.
Sta je instrument tablom, da li je proradila.
I servo sistem volana ?
Nazalost morao sam ranije da odem, pa ne bih pitao ovoliko da sam video uzivo kako sada radi motor.
Paja ima dobar plan, sasvim logican redosled.
Dizne su jako osetljive na prljavstinu, sasvim je moguce da je ostao neki talog na njima dok su bile potopljene a sto se cisti samo od sebe tokom rada sa Wynnsom.
Koje konkretno greske su prijavljene na 3 dizne, da pogledamo sta ih opisuje.
Takodje je moguce da je jos ostalo ostataka vode i stroke unutar common rail voda i ostalih cevki a sto ce se tokom vremena i protoka novog svezeg goriva samo pocistiti.
Sva pranja plastike, vracanje svih delova interijera, sedista, pojasevi itd moze nevezano od dizni da se radi i osposobi auto.
Sta je instrument tablom, da li je proradila.
I servo sistem volana ?
Nazalost morao sam ranije da odem, pa ne bih pitao ovoliko da sam video uzivo kako sada radi motor.
Paja ima dobar plan, sasvim logican redosled.
- Uroš S.
- Postovi: 11004
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Radi jako neujednačeno, trese, a greške su "Powertrain - Diesel Injector - Open Circuit" ili nešto vrlo slično, možda će Bax napisati tačno.ljubitelj napisao:Ne znam kako se sada ponasa motor, ako je slicno kao prosli put ja ne bih sada terao kod bosiste vec bih sve spakovao nazad. Sipao Wynns aditiv i provozao auto par stotina km.
Dizne su jako osetljive na prljavstinu, sasvim je moguce da je ostao neki talog na njima dok su bile potopljene a sto se cisti samo od sebe tokom rada sa Wynnsom.
Koje konkretno greske su prijavljene na 3 dizne, da pogledamo sta ih opisuje.
Takodje je moguce da je jos ostalo ostataka vode i stroke unutar common rail voda i ostalih cevki a sto ce se tokom vremena i protoka novog svezeg goriva samo pocistiti.
Sva pranja plastike, vracanje svih delova interijera, sedista, pojasevi itd moze nevezano od dizni da se radi i osposobi auto.
Sta je instrument tablom, da li je proradila.
I servo sistem volana ?
Nazalost morao sam ranije da odem, pa ne bih pitao ovoliko da sam video uzivo kako sada radi motor.
Paja ima dobar plan, sasvim logican redosled.
Radio je sigurno 45 min sa Wynns aditivom i ništa, pri prvom skeniranju bila je greška na diznama 2 i 3, a posle i na još jednoj, sve iste greške.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ista dizna kilavi kao i prošli put. Jedino ona reaguje na kuckanje. Auto se trese i oseća se neravnomeran izlaz gasova na auspuhu, ali kad se digne na više obrtaje sve se unormali. Vibracije prestanu, a gasovi postanu ujednačeni.
Instrumente nismo kačili, a ni servo. To je ostalo za sledeći put kada konačno vratimo tablu.
Instrumente nismo kačili, a ni servo. To je ostalo za sledeći put kada konačno vratimo tablu.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Znaci manje vise isto kao i prvo paljenje. Trebalo bi probati u voznji, kada je motor pod opterecenjem, ako bude moguce kada se vrati interijer i ostalo sto treba da moze na ulicu.
Na leru je vrlo malo opterecenje motora, dizne se jedva i otvore jako kratko. Vrlo malo Wynnsa je proslo a treba i vremena da odradi hemija, da proba da otopi talog.
U krajnjem servis dizni, nadam se da nije nastradao sklop klip-karike- cilindar mada i to bi trebalo da se tokom rada samo dovede u red.
Jos da Bax da tacni podatak sta je greska, mozda nekome da ideju sta bi moglo da bude.
Na leru je vrlo malo opterecenje motora, dizne se jedva i otvore jako kratko. Vrlo malo Wynnsa je proslo a treba i vremena da odradi hemija, da proba da otopi talog.
U krajnjem servis dizni, nadam se da nije nastradao sklop klip-karike- cilindar mada i to bi trebalo da se tokom rada samo dovede u red.
Jos da Bax da tacni podatak sta je greska, mozda nekome da ideju sta bi moglo da bude.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
http://youtu.be/k1CQxFIWspg
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
ljubitelj, ta greška je kod mene izlazila kada je jedna od dizni gubila kontakt na džeku. Ovde je čudno da se nešto menja kad se kucka u blizini dizne, jako čudno.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ovako, opet na cukanje reaguje samo drugi cilindar.
Zatim ulje je mlecikasto, nije rastao nivo, ne menja vodu. Na sipkici se malo dimi, mozda je od vode u ulju.
Samo ulje je cudno, mutnjikavo je ali bledo, kao mleko.
Motor radi skroz isto kao prvi put.
Zatim ulje je mlecikasto, nije rastao nivo, ne menja vodu. Na sipkici se malo dimi, mozda je od vode u ulju.
Samo ulje je cudno, mutnjikavo je ali bledo, kao mleko.
Motor radi skroz isto kao prvi put.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako je kao mleko onda ima vode u njemu.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24720
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Pokupilo ulje vodu, valjalo bi to promeniti dok nije kasno.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Voda ostecuje hrom, zato im pranje i steti. Broj dana farova pod vodom ili sa vodom nije bitno. Sta je bilo - bilo je.Grujic napisao:Naravno da ih pranje neće sjebati ako nije načet hrom, nije to toliko kilavo. Uostalom, ako jeste, farovi su kaput jer su bili 8 dana akvarijum. A i prani su prvog dana da izađe glib.steva_anya napisao:Ne dirajte farove i ne perite farove!
Samo ih istresite koliko mozete od vode i blata i ostavite da izlapi voda.
Unosenje vode unutra ili bilo cega ce ih sjebati, hrom je na vodenoj bazi.
Farove dajte trojancu, on ce ih meni, pa cu ih ja srediti sa Micom i Draganom.
Ostecenje rozetni nije toliki problem, mogu u crno da se oboje da se ne placa skupo hromiranje sa srebrom, a za senila cemo se nekako snaci.
Kako god, ovo ni nema poente prati na taj način, mora da se otvori, ono što se nahvatalo na reflektoru nije prašina/prljavština da se brisne, nego nešto mnogo tvrdokornije zapeklo, ne znam šta je ali ne može ništa bez otvaranja...
Ako mene pitate polako se bližimo kraju dela koji možemo sami da uradimo. Unutra smo dobro oprali kola, neke plastike smo prali, ima još da se pere, al uskoro može da se dođe do faze sklapanja sa naše strane. Motor pali lepo, gotovo iz prve. I dalje ostaje problem te dizne, ali to će biti rešeno servisno. Neke stvari oko ponašanja motora nam nisu jasne, al to zahteva viši nivo.
Evo kako smo sredili jednog Fiata, koji je bio u 100x goren stanju, sredicemo i Puntove farove, samo ce trebati vreme.
copy-paste
[auto je upao u reku, kuciste farova je polomljeno, nosaci farova takodje, voda i mulj su usli. Na sve to, instalacija je bila ostecena, slomljena i naprsla sociva na projektorima]
Slike pre radova smo mi napravili, a slike nakon radova smo dobili od musterije.
PRE naseg rada
Zamagljeno i slomljeno socivo.



Slomljeni nosac fara i kuciste.



Izgled celog fara, sa peskom, muljem, i ostecenim socivom.



Drugi far nije bio u nista boljem stanju.







Posle naseg rada.





[/quote]
Cucu se ja sa trojancem oko preuzimanja farova.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
+1dragvorl napisao:Pokupilo ulje vodu, valjalo bi to promeniti dok nije kasno.
Verovatno zaostala nakon one promene. Koliko se sećam inicijalno je i bilo u planu da se ulje promeni još jednom posle pokretanja.
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
I ja sam za to da teramo kopmletan auto.
Jedan dan sledeće nedelje kada se pribavi sve da se pakuje nazad.
I promene ulja...
Nego šta je sa tapacirima, jel ih imamo rešeno ili i oni treba da se nabaljaju?
Jedan dan sledeće nedelje kada se pribavi sve da se pakuje nazad.
I promene ulja...
Nego šta je sa tapacirima, jel ih imamo rešeno ili i oni treba da se nabaljaju?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako je ulje takvo, pokupilo je u sebe i zrelo je za zamenu. Odigralo je potrebnu ulogu. A i Wynns je mozda otopio talog. Jednom sam video da je ulje nakon Wynns tretmana isto tako promenilo boju vrlo brzo, nakon pola sata tretmana. Wynns je veoma agresivan hemijski, takoreci otrov.
Motor radi nesto bolje nego prvo paljenje, manje se trese koliko vidim iako preskace u radu.
@stevo, hrom je jedan od najotpornijih metala na delovanje vode, potrebne su decenije slane vode da bi ostavile traga na hromu a i tada samo povrsinski. Nisu bezveze na lux autima lajsne napravljene bas od hroma.
Nikada ni na jednom faru auta koje sam imao u zivotu nije se ostetio hrom, a nekoliko puta je intezivno prano ribacom cetkom sa deterdzentom. Isto tako ni hromirane ratkapne koje su stalno izlozene vodi i ostalome, veoma je to otporan metal pa se polira polir pastom (koja je inace abraziv).
Nebitno, s obzirom na onako stravicne cene ciscenja farova kao sto je pomenuto u drugoj temi, mozda je isplativije i jednostavnije koristiti ove farove koji su funkcionalni a sacekati da se pojave polovni neosteceni pa zameniti naknadno.
Farovi su u sporedna prica po mom misljenju a lako se zamene po potrebi.
Motor radi nesto bolje nego prvo paljenje, manje se trese koliko vidim iako preskace u radu.
@stevo, hrom je jedan od najotpornijih metala na delovanje vode, potrebne su decenije slane vode da bi ostavile traga na hromu a i tada samo povrsinski. Nisu bezveze na lux autima lajsne napravljene bas od hroma.
Nikada ni na jednom faru auta koje sam imao u zivotu nije se ostetio hrom, a nekoliko puta je intezivno prano ribacom cetkom sa deterdzentom. Isto tako ni hromirane ratkapne koje su stalno izlozene vodi i ostalome, veoma je to otporan metal pa se polira polir pastom (koja je inace abraziv).
Nebitno, s obzirom na onako stravicne cene ciscenja farova kao sto je pomenuto u drugoj temi, mozda je isplativije i jednostavnije koristiti ove farove koji su funkcionalni a sacekati da se pojave polovni neosteceni pa zameniti naknadno.
Farovi su u sporedna prica po mom misljenju a lako se zamene po potrebi.