
1000 zašto - 1000 zato!
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Za uzbrdice i nizbrdice je jasno i logično, konkretno sam mislio na klasična parking mesta gde nikada ne ispravljam točkove ako ostanu ukoso a uglavnom ostanu 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
To je zbog saobraćaja, ovo je bilo pitanje tehničke prirode...Bax napisao:U auto skoli se uci da tockove motas prema trotoaru, pogotovo ako si na nizbrdici.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne ispravljam ni ja. Samo ću još o tome da mislim. Ne pada mi na pamet.nuk napisao:Za uzbrdice i nizbrdice je jasno i logično, konkretno sam mislio na klasična parking mesta gde nikada ne ispravljam točkove ako ostanu ukoso a uglavnom ostanu
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nije zbog saobraćaja, nego ako krene auto da se što pre zaustavi.
Inače ne ispravljam točkove, kako sam ušao na mesto tako ću i da izađem.
Inače ne ispravljam točkove, kako sam ušao na mesto tako ću i da izađem.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa na to i mislim, bezbednosti saobraćaja, znači saobraćaj a nema veze sa samom mehanikom kola
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Uvek ispravim tockove kada parkiram. Mislim da to pomaze miru u svetu.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A i zbog manzetni 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da, i zbog njih. Parkiram ljudima u dvoriste, tako da nemam problema sa paukom 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Imao sam dobru ideju kako ovo da resim sa napajanje, i to tako da na osigurackoj tabli uradim prevezivanje, bez secenja zica, medjutim na Astri je isti osigurac za svetlo kabine i za port za dijagnostiku, pa kad bi tu nesto cackao izgubio bih svetlo kabine kad se ulazi u auto, sto mi nije resenje....Bax napisao:Hm, mislim da zavisi i od kola, ja na nekim kolima se nakacim na ECU kad je izvadjen kljuc, a na nekim ne mogu.
Pored toga na Astri G, je cela budza negde u plastikama oko menjaca, ne radi mi posao prekidac.
Ako procenim da mi treba stalno, vezacu ga na napon od CD HU.
MAda u Epici je nakacen vec nedeljam, i nista se ne desava...
EDIT
Specifications:
Operating voltage: 12V, internal protection from short circuits/overvoltages
Nominal idle current: 45mA
Neka moja matematika kaze 38 dana, ce da izgura, dok ne obori paljenje.
Ko ce da testira
16icu treba secnuti na kontaktu.
Mozda za drugi auto moze tako da se uradi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Gasi se struja sama na portu nakon par minuta od gasenja, na svakom novijem autu
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
JA koliko sam video, ona lampica na dijagnostici crvena svetli non stop, treba proveriti, ponovo. Ostavicu ga malo duze da radi...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Здраво другари, имам 15 година, па као и сваког мушкарца занимају ме аутомобили, али доста мало знам о њима, надам се да сам дошао на право место и поставио тему на одговарајућем месту. Желим да ми неко ко стварно зна да одговоре на следећа питања.
1. Која је разлика између лимузине и седана?
2. Шта је уопште купе и која је његова сврха?
3. Која је разлика између предњег и задњег погона, и да ли је кватро исто што и 4х4?
4. Која је разлика између мануелног и аутоматског мењача?
Имам још милион питања, али мислим да је најбоље да се крене од основе.
1. Која је разлика између лимузине и седана?
2. Шта је уопште купе и која је његова сврха?
3. Која је разлика између предњег и задњег погона, и да ли је кватро исто што и 4х4?
4. Која је разлика између мануелног и аутоматског мењача?
Имам још милион питања, али мислим да је најбоље да се крене од основе.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
1.Shark napisao:Здраво другари, имам 15 година, па као и сваког мушкарца занимају ме аутомобили, али доста мало знам о њима, надам се да сам дошао на право место и поставио тему на одговарајућем месту. Желим да ми неко ко стварно зна да одговоре на следећа питања.
1. Која је разлика између лимузине и седана?
2. Шта је уопште купе и која је његова сврха?
3. Која је разлика између предњег и задњег погона, и да ли је кватро исто што и 4х4?
4. Која је разлика између мануелног и аутоматског мењача?
Имам још милион питања, али мислим да је најбоље да се крене од основе.
Limuzina ti je sedan visoke klase u sustini.
Sedan ti je auto sa 4-oro vrata, to jest, kada gepek nije povezan sa kabinom automobila.
2.
Kupe je auto sa dvoje, ili najvise troje vrata( ako racunamo gepek kao 3. vrata, kada je spojen sa kabinom).
Svrha je kao i svakog drugog automobila, da se vozi

3.
Prednji pogon je kada das gas, a auto vuku prednja 2 tocka, dok je zadnji, kada ga guraju zadnja 2 tocka.
E sada, da ti objasnjavam razlike izmedju 2 vuce, trebalo bi mi jedno dobrih pola sata, do sat da iskucam, a imas temu samo o tome ovde na forumu.
Prednja vuca ti je na engleskom FWD, zadnja RWD, na sva 4 tocka je AWD. FWD-Forward Wheel Drive, RWD-Rear Wheel Drive, AWD- All Wheel Drive.
Quattro je nista drugo, nego 4x4 sistem koji je u vlasnistvu Audija.
Svako svoj 4x4 sistem drugacije zove, Mercedes 4matic, Bmw X-drive, a mnogi jednostavno stavljaju 4x4, ili AWD, sto je neka univerzalna oznaka.
Ali u sustini, retko ko koristi isti 4x4 sistem.
4.
U sustini, grubo receno, bas to sto sam naziv menjaca i kaze.
Kod manuelnog, ti moras da stiskas kvacilo kada zelis da promenis brzinu, i da ubacujes menjac u odgovarajucu brzinu.
Kod automatskog, imas samo gas i kocnicu, a menjac sam ubacuje, izbacuje, i menja brzine.
Imas i dodatni "manuelni mod" kod nekih automatskih menjaca, gde sam menjas brzine na gore, i dole.
Negde se to radi tako sto se ubaci u posebni mod na rucici menjaca, pa se menjac klikce gore i dole, a negde imas papucice na volanu, koje stiskas isto tako, da promenis brzinu na gore, ili dole.
Ali za razliku od manuelnog, ne mozes odmah da preskocis jednom operacijom 3 brzine, vec moras 3 puta da kliknes, dakle nemas da stavis koju brzinu hoces, vec moras kliktanjem doci do nje.
Sve ovo ti je bas ugrubo, i najosnovnije sto sam mogao da ti kazem, a detaljnije o svemu imas ovde na forumu, samo malo potrazis, a verujem da ce ti i neki od moderatora dati linkove ka temama

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Za prvo pitanje mislim da su limuzina i sedan u osnovi ista forma, samo se izraz sedan koristi kada auto postoji i u verziji sa petora vrata, npr focus, megane
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Хвала хероју
1. Што причају да аутомобили са задњим погоном не треба возити по киши и снегу?
2. Зашто је тако велика разлика у регистрацији између 2.0(30.000 дин чини ми се) и 3.0(преко 100.000дин) када је разлика измедју 1.3 и 2.0 неких 20.000дин?
3. Која је разлика између стандардних светла и ксенон?
4. Панорама - то је провидан кров од стакла?
А за мењаче само да питам да ли код сваког мануелног и аутоматског постоји хилл асистенција, пошто сам чуо да је најтеже кренути на брду?

1. Што причају да аутомобили са задњим погоном не треба возити по киши и снегу?
2. Зашто је тако велика разлика у регистрацији између 2.0(30.000 дин чини ми се) и 3.0(преко 100.000дин) када је разлика измедју 1.3 и 2.0 неких 20.000дин?
3. Која је разлика између стандардних светла и ксенон?
4. Панорама - то је провидан кров од стакла?
А за мењаче само да питам да ли код сваког мануелног и аутоматског постоји хилл асистенција, пошто сам чуо да је најтеже кренути на брду?
