1000 zašto - 1000 zato!

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nuk »

Za uzbrdice i nizbrdice je jasno i logično, konkretno sam mislio na klasična parking mesta gde nikada ne ispravljam točkove ako ostanu ukoso a uglavnom ostanu :)
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Grujic »

Bax napisao:U auto skoli se uci da tockove motas prema trotoaru, pogotovo ako si na nizbrdici.
To je zbog saobraćaja, ovo je bilo pitanje tehničke prirode...
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Paja »

nuk napisao:Za uzbrdice i nizbrdice je jasno i logično, konkretno sam mislio na klasična parking mesta gde nikada ne ispravljam točkove ako ostanu ukoso a uglavnom ostanu :)
Ne ispravljam ni ja. Samo ću još o tome da mislim. Ne pada mi na pamet.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20486
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Heinz »

Nije zbog saobraćaja, nego ako krene auto da se što pre zaustavi.
Inače ne ispravljam točkove, kako sam ušao na mesto tako ću i da izađem.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Grujic »

Pa na to i mislim, bezbednosti saobraćaja, znači saobraćaj a nema veze sa samom mehanikom kola
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nikaragva »

Uvek ispravim tockove kada parkiram. Mislim da to pomaze miru u svetu.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od McGruja »

A i zbog manzetni :)
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nikaragva »

Da, i zbog njih. Parkiram ljudima u dvoriste, tako da nemam problema sa paukom :)
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12128
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Bax »

Bax napisao:Hm, mislim da zavisi i od kola, ja na nekim kolima se nakacim na ECU kad je izvadjen kljuc, a na nekim ne mogu.
Pored toga na Astri G, je cela budza negde u plastikama oko menjaca, ne radi mi posao prekidac.

Ako procenim da mi treba stalno, vezacu ga na napon od CD HU.

MAda u Epici je nakacen vec nedeljam, i nista se ne desava...

EDIT
Specifications:
Operating voltage: 12V, internal protection from short circuits/overvoltages
Nominal idle current: 45mA

Neka moja matematika kaze 38 dana, ce da izgura, dok ne obori paljenje.
Ko ce da testira :mrgreen:

Slika

16icu treba secnuti na kontaktu.
Imao sam dobru ideju kako ovo da resim sa napajanje, i to tako da na osigurackoj tabli uradim prevezivanje, bez secenja zica, medjutim na Astri je isti osigurac za svetlo kabine i za port za dijagnostiku, pa kad bi tu nesto cackao izgubio bih svetlo kabine kad se ulazi u auto, sto mi nije resenje....

Mozda za drugi auto moze tako da se uradi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od McGruja »

Gasi se struja sama na portu nakon par minuta od gasenja, na svakom novijem autu
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12128
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Bax »

JA koliko sam video, ona lampica na dijagnostici crvena svetli non stop, treba proveriti, ponovo. Ostavicu ga malo duze da radi...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Shark
Reactions:
Postovi: 11
Pridružio se: 20 Jul 2014, 11:18
Lokacija: Subotica

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Shark »

Здраво другари, имам 15 година, па као и сваког мушкарца занимају ме аутомобили, али доста мало знам о њима, надам се да сам дошао на право место и поставио тему на одговарајућем месту. Желим да ми неко ко стварно зна да одговоре на следећа питања.
1. Која је разлика између лимузине и седана?
2. Шта је уопште купе и која је његова сврха?
3. Која је разлика између предњег и задњег погона, и да ли је кватро исто што и 4х4?
4. Која је разлика између мануелног и аутоматског мењача?

Имам још милион питања, али мислим да је најбоље да се крене од основе. :sreckovic:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Xepoj87 »

Shark napisao:Здраво другари, имам 15 година, па као и сваког мушкарца занимају ме аутомобили, али доста мало знам о њима, надам се да сам дошао на право место и поставио тему на одговарајућем месту. Желим да ми неко ко стварно зна да одговоре на следећа питања.
1. Која је разлика између лимузине и седана?
2. Шта је уопште купе и која је његова сврха?
3. Која је разлика између предњег и задњег погона, и да ли је кватро исто што и 4х4?
4. Која је разлика између мануелног и аутоматског мењача?

Имам још милион питања, али мислим да је најбоље да се крене од основе. :sreckovic:
1.
Limuzina ti je sedan visoke klase u sustini.
Sedan ti je auto sa 4-oro vrata, to jest, kada gepek nije povezan sa kabinom automobila.

2.
Kupe je auto sa dvoje, ili najvise troje vrata( ako racunamo gepek kao 3. vrata, kada je spojen sa kabinom).
Svrha je kao i svakog drugog automobila, da se vozi :)

3.
Prednji pogon je kada das gas, a auto vuku prednja 2 tocka, dok je zadnji, kada ga guraju zadnja 2 tocka.
E sada, da ti objasnjavam razlike izmedju 2 vuce, trebalo bi mi jedno dobrih pola sata, do sat da iskucam, a imas temu samo o tome ovde na forumu.
Prednja vuca ti je na engleskom FWD, zadnja RWD, na sva 4 tocka je AWD. FWD-Forward Wheel Drive, RWD-Rear Wheel Drive, AWD- All Wheel Drive.

Quattro je nista drugo, nego 4x4 sistem koji je u vlasnistvu Audija.
Svako svoj 4x4 sistem drugacije zove, Mercedes 4matic, Bmw X-drive, a mnogi jednostavno stavljaju 4x4, ili AWD, sto je neka univerzalna oznaka.
Ali u sustini, retko ko koristi isti 4x4 sistem.

4.
U sustini, grubo receno, bas to sto sam naziv menjaca i kaze.
Kod manuelnog, ti moras da stiskas kvacilo kada zelis da promenis brzinu, i da ubacujes menjac u odgovarajucu brzinu.
Kod automatskog, imas samo gas i kocnicu, a menjac sam ubacuje, izbacuje, i menja brzine.
Imas i dodatni "manuelni mod" kod nekih automatskih menjaca, gde sam menjas brzine na gore, i dole.
Negde se to radi tako sto se ubaci u posebni mod na rucici menjaca, pa se menjac klikce gore i dole, a negde imas papucice na volanu, koje stiskas isto tako, da promenis brzinu na gore, ili dole.
Ali za razliku od manuelnog, ne mozes odmah da preskocis jednom operacijom 3 brzine, vec moras 3 puta da kliknes, dakle nemas da stavis koju brzinu hoces, vec moras kliktanjem doci do nje.



Sve ovo ti je bas ugrubo, i najosnovnije sto sam mogao da ti kazem, a detaljnije o svemu imas ovde na forumu, samo malo potrazis, a verujem da ce ti i neki od moderatora dati linkove ka temama :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Grujic »

Za prvo pitanje mislim da su limuzina i sedan u osnovi ista forma, samo se izraz sedan koristi kada auto postoji i u verziji sa petora vrata, npr focus, megane

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Shark
Reactions:
Postovi: 11
Pridružio se: 20 Jul 2014, 11:18
Lokacija: Subotica

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Shark »

Хвала хероју :)
1. Што причају да аутомобили са задњим погоном не треба возити по киши и снегу?
2. Зашто је тако велика разлика у регистрацији између 2.0(30.000 дин чини ми се) и 3.0(преко 100.000дин) када је разлика измедју 1.3 и 2.0 неких 20.000дин?
3. Која је разлика између стандардних светла и ксенон?
4. Панорама - то је провидан кров од стакла?

А за мењаче само да питам да ли код сваког мануелног и аутоматског постоји хилл асистенција, пошто сам чуо да је најтеже кренути на брду? :)
Odgovori