Yugo PSA problemcici

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Yugo PSA problemcici

Post od nikaragva »

Pa šta misliš jel bi problem bio rešen, ako bi se stavio drugi ECU?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12134
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Bax »

Ima jedan za 110 evra u Subotici, samo onda verovatno treba naci nekoga da ugasi imobilajzer.
Da je negde blize otisao bih da ga isprobam.

E da provalio sam kako se gase greske, ovde auto mora da bude ugasen, samo na kontaktu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12134
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Bax »

Evo posle par dana voznje iskristalisala se malo situacija, naime auto poludi kad se popale potrosaci, naprimer svetla ili ventilator motora, u tom trenutku lamba sonda uopste ne daje vise ocitavanja...
Videcemo da probamo sa drugim Aku....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Delija »

Ako se to desava za vreme voznje iliti dok se potrosaci napajaju od strane alternatora onda ne bi trebalo da ima veze sa akumulatorom.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12134
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Bax »

da desava se dok radi motor, kako se npr upali ventilator, tako se pogube signali lambda sonde, i isti se vrate sa gasenjem ventilatora, ista prica je i sa svetlima.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Delija »

Proveri alternator.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Sloba »

Koliko znam, na novijim kolima značaj akumulatora je puno veći nego ranije jer u toku rada motora potrošači crpe akumulator, a alternator ga dopunjava pa je verovatno nešto na tu temu. Za starim kolima, nakon paljenja motora, akumulator se mogao skunuti i bez problema se moglo voziti bez istog, sada ne. Alternator je gurao potrošače, a sada je ispravan akumulator takoreći bitniji da sve radi kako treba. Opet, bitan je alternator da bi akumulator bio ispravan. Mislim da ćeš ti to rešiti kod nekog električara.
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Delija »

U pravu si, nego ovo je (malo noviji) Yugo :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
masaivan
Reactions:
Postovi: 1215
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Yugo PSA problemcici

Post od masaivan »

Proveri alternator, vec je neko pomenuo u ovoj temi da je imao problem sa alternatorom na istom motoru kod Yuga.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Yugo PSA problemcici

Post od Sloba »

Delija napisao:U pravu si, nego ovo je (malo noviji) Yugo :)
Sve sam i rekao imajuci u vidu da je savremen motor. Ako akumulator nije dobar, nije dovoljan aternator da sve radi kako treba.

Sent from my HTC One V
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Saša »

Verovatno zato što su noviji automobili i njihova "elektronika" osetljivi na padove napona. Akumulator to "pegla" odnosno daje konstantnu struju/napon. Kod Punta ako samo malo padne napon odmah neće da radi servo volan i još koješta.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12134
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Bax »

Sredjen auto, problem je bio sto je bila losa instalacija od alternatora do akumulatora, bas kao sto je i mirisalo, da je nesto banalno. Grejalo se, pravio se otpor, i punjenje je lose radilo, sto je onda ceo motor bacalo u safe mod.
Izredjali su se silni mozgovi, i niko nije mogao da provali sta je, a nov motor na autu trosio 20 litara goriva godinu dana...

Sad lambda lepo osciluje, sve savrseno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Yugo PSA problemcici

Post od McGruja »

Mislis, sve vreme slab napon akumulatora je bio problem?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12134
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Bax »

Pa cim se upali neki potrosac, pukli bi signali sa davaca, i motor bi sve vreme bio u safe modu, kakva glupost, koliko muke.
Inace burazer je bezveze uzeo nov aku, i platio one iz chip tuninga 50 jura, posto oni nista nisu uradili...
Pre toga je dzabe kupio i novu lambda sondu, sve je to bilo ispravno sve vreme...

Kad smo na kraju, gledajuci u OBD Torque shvatili da ga uvek potrosac skenja, ostalo je bilo lako, otisao je kod elektricara, da mu uradi novu klemu, i stvar se pokrenula kako treba.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Yugo PSA problemcici

Post od Rakhil »

Rakhil napisao:Ja mislim da cu sacekati cetrdesetu stranu ove teme da vidim kako si ga popravio uz trosak od 27 dinara i 6000 radnih sati :mrgreen:
Nisam bio daleko od istine :kezo:
Odgovori