Yugo PSA problemcici
Re: Yugo PSA problemcici
Pa šta misliš jel bi problem bio rešen, ako bi se stavio drugi ECU?
Re: Yugo PSA problemcici
Ima jedan za 110 evra u Subotici, samo onda verovatno treba naci nekoga da ugasi imobilajzer.
Da je negde blize otisao bih da ga isprobam.
E da provalio sam kako se gase greske, ovde auto mora da bude ugasen, samo na kontaktu.
Da je negde blize otisao bih da ga isprobam.
E da provalio sam kako se gase greske, ovde auto mora da bude ugasen, samo na kontaktu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Yugo PSA problemcici
Evo posle par dana voznje iskristalisala se malo situacija, naime auto poludi kad se popale potrosaci, naprimer svetla ili ventilator motora, u tom trenutku lamba sonda uopste ne daje vise ocitavanja...
Videcemo da probamo sa drugim Aku....
Videcemo da probamo sa drugim Aku....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Yugo PSA problemcici
Ako se to desava za vreme voznje iliti dok se potrosaci napajaju od strane alternatora onda ne bi trebalo da ima veze sa akumulatorom.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Yugo PSA problemcici
da desava se dok radi motor, kako se npr upali ventilator, tako se pogube signali lambda sonde, i isti se vrate sa gasenjem ventilatora, ista prica je i sa svetlima.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Yugo PSA problemcici
Proveri alternator.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Yugo PSA problemcici
Koliko znam, na novijim kolima značaj akumulatora je puno veći nego ranije jer u toku rada motora potrošači crpe akumulator, a alternator ga dopunjava pa je verovatno nešto na tu temu. Za starim kolima, nakon paljenja motora, akumulator se mogao skunuti i bez problema se moglo voziti bez istog, sada ne. Alternator je gurao potrošače, a sada je ispravan akumulator takoreći bitniji da sve radi kako treba. Opet, bitan je alternator da bi akumulator bio ispravan. Mislim da ćeš ti to rešiti kod nekog električara.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Yugo PSA problemcici
U pravu si, nego ovo je (malo noviji) Yugo 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Yugo PSA problemcici
Proveri alternator, vec je neko pomenuo u ovoj temi da je imao problem sa alternatorom na istom motoru kod Yuga.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Yugo PSA problemcici
Sve sam i rekao imajuci u vidu da je savremen motor. Ako akumulator nije dobar, nije dovoljan aternator da sve radi kako treba.Delija napisao:U pravu si, nego ovo je (malo noviji) Yugo
Sent from my HTC One V
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Yugo PSA problemcici
Verovatno zato što su noviji automobili i njihova "elektronika" osetljivi na padove napona. Akumulator to "pegla" odnosno daje konstantnu struju/napon. Kod Punta ako samo malo padne napon odmah neće da radi servo volan i još koješta.
Re: Yugo PSA problemcici
Sredjen auto, problem je bio sto je bila losa instalacija od alternatora do akumulatora, bas kao sto je i mirisalo, da je nesto banalno. Grejalo se, pravio se otpor, i punjenje je lose radilo, sto je onda ceo motor bacalo u safe mod.
Izredjali su se silni mozgovi, i niko nije mogao da provali sta je, a nov motor na autu trosio 20 litara goriva godinu dana...
Sad lambda lepo osciluje, sve savrseno.
Izredjali su se silni mozgovi, i niko nije mogao da provali sta je, a nov motor na autu trosio 20 litara goriva godinu dana...
Sad lambda lepo osciluje, sve savrseno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Yugo PSA problemcici
Mislis, sve vreme slab napon akumulatora je bio problem?
Re: Yugo PSA problemcici
Pa cim se upali neki potrosac, pukli bi signali sa davaca, i motor bi sve vreme bio u safe modu, kakva glupost, koliko muke.
Inace burazer je bezveze uzeo nov aku, i platio one iz chip tuninga 50 jura, posto oni nista nisu uradili...
Pre toga je dzabe kupio i novu lambda sondu, sve je to bilo ispravno sve vreme...
Kad smo na kraju, gledajuci u OBD Torque shvatili da ga uvek potrosac skenja, ostalo je bilo lako, otisao je kod elektricara, da mu uradi novu klemu, i stvar se pokrenula kako treba.
Inace burazer je bezveze uzeo nov aku, i platio one iz chip tuninga 50 jura, posto oni nista nisu uradili...
Pre toga je dzabe kupio i novu lambda sondu, sve je to bilo ispravno sve vreme...
Kad smo na kraju, gledajuci u OBD Torque shvatili da ga uvek potrosac skenja, ostalo je bilo lako, otisao je kod elektricara, da mu uradi novu klemu, i stvar se pokrenula kako treba.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Yugo PSA problemcici
Nisam bio daleko od istineRakhil napisao:Ja mislim da cu sacekati cetrdesetu stranu ove teme da vidim kako si ga popravio uz trosak od 27 dinara i 6000 radnih sati
