
Послато са GT-N7100
I ovo ti je uopstena prica koja moze da se desi u ko zna kakvom malom broju slucaja, ali se valja obezbediti od parnica.nikaragva napisao:Evo, samo mali dodatak od Varte, ako neko želi da pročita:
http://www.hr.varta-automotive.com/hr-h ... -handling/
varnicadragvorl napisao:ali se valja obezbediti od parnica.
To sam i ja radio zimus, izgoreo sam dok sam ga upalioIvan napisao:Pretprosle zime sam paralelno spajao 2 viljuskara da upalim kamion od 10500cc dizel, to su bile muke
Послато са GT-N7100
Mozda cike nisu mislile o bezbednosti, sto se i vidi u tekstu jer nema upozorenja.dragvorl napisao:Mislim da su cike koje su pisale uputstvo mislile o tome. A koncentracija gasa treba verovatno da bude u nekim granicama da se desi paljenje, narocito kod mrtvog akumulatora.
Saša napisao:Ma koji crni gas... Pa još ako ste na otvorenom, podignute haube.... Jednom u milion slučajeva, ako i tada.
To je najviše zbog pomenutog otpora praznog akumulatora. Što da struja teče kroz njega i oslabljena izlazi dalje do anlasera, ako ne mora? Lakše i brže će zaverglati motor, a manje će se opteretiti onaj sa koga pozajmljujete struju.