
Jbg slikacu ga kad odem opet pošto sam uspeo da padnem i pomerim zadnji menjač bukvalno za jednu brzinu... Neće na najmanji a preko najvećeg prebaci.
Ukoliko sam dobro razumeo tebi zeza zadnja celjust?nikaragva napisao:Namontirao sam konačno točak
Elem, imam mali problem. Felna kod rama gde su kočnice je mnogo bliža desnoj pakni, nego levoj. U donjem delu kod vila koje su kod pedala, na oko deluje jednako udaljeno, a i jeste verovatno.
Naravno kada stisnem kočnicu gura mi felnu desna pakna. Kada zavrtim točak sve ko strela.
Već mogu da primetim, da sa onim malim šarafićem ne može da se namakne pakna, ili odmakne. Nemam pojma, kako se to sad desilo. Prebacio bih podlošku do pakne, da mi primakne paknu ka točku, ovu dalju, ali mi nije jasno kako je toliko pobeglo sve. Felna je uža od stare. Vile su tačno sele na osovinu gde treba i menjač radi dobro, tako da su distanceri na osovini OK.
Pletenje? Da nije odmaklo obruč od sredine. Mada opet na donjim vilama je u sredini.
Opet sam se smorio
Inače moj Altus može da prebacuje 8 brzina, tako da ću samo morati ručicu da promenim. Sada sam stavio točak i ne vidim da išta treba da se podešava oko menjača, na prvi pogled odlično gađa sve sem najvećeg lančanika.
Edit: kada raskačim kočnicu i rukama primaknem pakne na felnu, nisu paralelne, jedna je mnogo više savijena ...
Pa od Budve do Tivta/Kotora i nije bas sjajna situacija. Put nije presirok a ima bas dosta autobusa, kamiona, kolona...methane.master napisao:@Goblin
Bogami lepa tura. A kako je tamo voziti bajs, mislim zbog kola?
Idem ja svake godine. Ima vise putnih pravaca, zavisi kuda si isao, npr reko Cetinja je prava avantura.starac vujadin napisao:Bio sam u Čevu...kakav put je do tamo, avantura
Iskusno pitanjemember napisao:Svaka čast! Kako si u povratku izašao na Žutu gredu? Gurao ili.. ?