Jbg slikacu ga kad odem opet pošto sam uspeo da padnem i pomerim zadnji menjač bukvalno za jednu brzinu... Neće na najmanji a preko najvećeg prebaci.
Biciklizam
- Ji 4Tze
- Postovi: 8236
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
E pa baš zato i napisah ako neko bude u "prolazu" 
Jbg slikacu ga kad odem opet pošto sam uspeo da padnem i pomerim zadnji menjač bukvalno za jednu brzinu... Neće na najmanji a preko najvećeg prebaci.
Jbg slikacu ga kad odem opet pošto sam uspeo da padnem i pomerim zadnji menjač bukvalno za jednu brzinu... Neće na najmanji a preko najvećeg prebaci.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Biciklizam
Namontirao sam konačno točak 
Elem, imam mali problem. Felna kod rama gde su kočnice je mnogo bliža desnoj pakni, nego levoj. U donjem delu kod vila koje su kod pedala, na oko deluje jednako udaljeno, a i jeste verovatno.
Naravno kada stisnem kočnicu gura mi felnu desna pakna. Kada zavrtim točak sve ko strela.
Već mogu da primetim, da sa onim malim šarafićem ne može da se namakne pakna, ili odmakne. Nemam pojma, kako se to sad desilo. Prebacio bih podlošku do pakne, da mi primakne paknu ka točku, ovu dalju, ali mi nije jasno kako je toliko pobeglo sve. Felna je uža od stare. Vile su tačno sele na osovinu gde treba i menjač radi dobro, tako da su distanceri na osovini OK.
Pletenje? Da nije odmaklo obruč od sredine. Mada opet na donjim vilama je u sredini.
Opet sam se smorio
Inače moj Altus može da prebacuje 8 brzina, tako da ću samo morati ručicu da promenim. Sada sam stavio točak i ne vidim da išta treba da se podešava oko menjača, na prvi pogled odlično gađa sve sem najvećeg lančanika.
Edit: kada raskačim kočnicu i rukama primaknem pakne na felnu, nisu paralelne, jedna je mnogo više savijena ...
Elem, imam mali problem. Felna kod rama gde su kočnice je mnogo bliža desnoj pakni, nego levoj. U donjem delu kod vila koje su kod pedala, na oko deluje jednako udaljeno, a i jeste verovatno.
Naravno kada stisnem kočnicu gura mi felnu desna pakna. Kada zavrtim točak sve ko strela.
Već mogu da primetim, da sa onim malim šarafićem ne može da se namakne pakna, ili odmakne. Nemam pojma, kako se to sad desilo. Prebacio bih podlošku do pakne, da mi primakne paknu ka točku, ovu dalju, ali mi nije jasno kako je toliko pobeglo sve. Felna je uža od stare. Vile su tačno sele na osovinu gde treba i menjač radi dobro, tako da su distanceri na osovini OK.
Pletenje? Da nije odmaklo obruč od sredine. Mada opet na donjim vilama je u sredini.
Opet sam se smorio
Inače moj Altus može da prebacuje 8 brzina, tako da ću samo morati ručicu da promenim. Sada sam stavio točak i ne vidim da išta treba da se podešava oko menjača, na prvi pogled odlično gađa sve sem najvećeg lančanika.
Edit: kada raskačim kočnicu i rukama primaknem pakne na felnu, nisu paralelne, jedna je mnogo više savijena ...
Re: Biciklizam
Danas sam odradio jednu bas lepo voznju/trening.
Krenuo sam dosta kasno pa sam morao da se uklapam i sa vremenom da me ne ugvati mrak al opet sam obisao rutu koju sam planirao i bilo je bas za uzivanje.
Ruta je bila sledece: Budva - skretanje za Kotor kroz tunel - Kotor - pa oko celog zaliva Dobrota, Perast, Risan, Kamenari - trajektom preko u Lepetane - Tivat - Budva.
Presao sam ukupno 92km, aktivne voznje 4:30h (mada je tu uracunato i barem 15-20min guranja kad stignem na neko odrediste zbog odmora i malo slikanja...).
U principu zadovoljan sam i kako sam podneo voznju i drzao sam zacrtani temo od minimum 20km/h (bilo je to i jace).
Koristio sam GPS i aplikaciju Sport tracker ali je malo brljavila. Dva puta se desilo da se telefon iz cista mira ugasi, srecom pa sam slucajno primetio da nije upaljen i da aplikacija nije aktivna a ne znam koliko sam tako vozio. A isto tako se desavalo da merac vremena ne odreaguje najbolje na zaustavljanje pa i kad biciklo stoji on nastavi da odbrojava sekunde. Tako da se podatci na ST malo razlikuju: 87km, 4:44h, prosecna brzina 18,4km/h
Put oko zaliva je stvarno za uzivanje, nema mnogo saobracaja, prelepi predeli, bas cisto uzivanje.
Do Kotora i posle od Tivta do BD je malo dosadno i ima dosta saobracaja, kamiona, autobusa... ali boze moj.
Najveci problem predstavljaju uzbrdice, cak sam se iznenadio koliko ih ima posto sam bas birao rutu koja je sto ravnija (sto je ovde tesko naci), medjutim tek kad sednes na biciklo shvatis koliko ustvari ima uzbrdica za savladavanje. U principu one odnesu ubedljivo najvise energije i drasticno uticu na prosecni tempo, posto ima ne tako kratkih deonica gde se vozi bukvalno 5-8km/h.
Mislim da bi mi bilo lakse da odvozam i 150km u ravnici nego 90km u mestimicno brdovitom predelu, al dobro je zbog treninga.
Sto se tice pauza. Pravio sam ih u Kotoru, Perastu, tokom voznje na Trajektu i u Tivtu. Mislim da sam na pauze sve ukupno potrosio oko 1h. Nisam nigde zurio, bas sam uzivao... al dok se vozi nisam zabusavao.
U principu kada sam se vratio bio sam solidno iscrpljen iako mi nije predstavljao veliki problem da odvozam ovu rutu.
Evo i slika:



Kotor




Perast




Gospa od skrpjela

Put za moju postojbinu al jos uvek nisam u takov kondiciji

Trajekt


Tivat Porto Montenegro




Meni najdraza slika




Krenuo sam dosta kasno pa sam morao da se uklapam i sa vremenom da me ne ugvati mrak al opet sam obisao rutu koju sam planirao i bilo je bas za uzivanje.
Ruta je bila sledece: Budva - skretanje za Kotor kroz tunel - Kotor - pa oko celog zaliva Dobrota, Perast, Risan, Kamenari - trajektom preko u Lepetane - Tivat - Budva.
Presao sam ukupno 92km, aktivne voznje 4:30h (mada je tu uracunato i barem 15-20min guranja kad stignem na neko odrediste zbog odmora i malo slikanja...).
U principu zadovoljan sam i kako sam podneo voznju i drzao sam zacrtani temo od minimum 20km/h (bilo je to i jace).
Koristio sam GPS i aplikaciju Sport tracker ali je malo brljavila. Dva puta se desilo da se telefon iz cista mira ugasi, srecom pa sam slucajno primetio da nije upaljen i da aplikacija nije aktivna a ne znam koliko sam tako vozio. A isto tako se desavalo da merac vremena ne odreaguje najbolje na zaustavljanje pa i kad biciklo stoji on nastavi da odbrojava sekunde. Tako da se podatci na ST malo razlikuju: 87km, 4:44h, prosecna brzina 18,4km/h
Put oko zaliva je stvarno za uzivanje, nema mnogo saobracaja, prelepi predeli, bas cisto uzivanje.
Do Kotora i posle od Tivta do BD je malo dosadno i ima dosta saobracaja, kamiona, autobusa... ali boze moj.
Najveci problem predstavljaju uzbrdice, cak sam se iznenadio koliko ih ima posto sam bas birao rutu koja je sto ravnija (sto je ovde tesko naci), medjutim tek kad sednes na biciklo shvatis koliko ustvari ima uzbrdica za savladavanje. U principu one odnesu ubedljivo najvise energije i drasticno uticu na prosecni tempo, posto ima ne tako kratkih deonica gde se vozi bukvalno 5-8km/h.
Mislim da bi mi bilo lakse da odvozam i 150km u ravnici nego 90km u mestimicno brdovitom predelu, al dobro je zbog treninga.
Sto se tice pauza. Pravio sam ih u Kotoru, Perastu, tokom voznje na Trajektu i u Tivtu. Mislim da sam na pauze sve ukupno potrosio oko 1h. Nisam nigde zurio, bas sam uzivao... al dok se vozi nisam zabusavao.
U principu kada sam se vratio bio sam solidno iscrpljen iako mi nije predstavljao veliki problem da odvozam ovu rutu.
Evo i slika:



Kotor




Perast




Gospa od skrpjela

Put za moju postojbinu al jos uvek nisam u takov kondiciji

Trajekt


Tivat Porto Montenegro




Meni najdraza slika




Re: Biciklizam
Ukoliko sam dobro razumeo tebi zeza zadnja celjust?nikaragva napisao:Namontirao sam konačno točak
Elem, imam mali problem. Felna kod rama gde su kočnice je mnogo bliža desnoj pakni, nego levoj. U donjem delu kod vila koje su kod pedala, na oko deluje jednako udaljeno, a i jeste verovatno.
Naravno kada stisnem kočnicu gura mi felnu desna pakna. Kada zavrtim točak sve ko strela.
Već mogu da primetim, da sa onim malim šarafićem ne može da se namakne pakna, ili odmakne. Nemam pojma, kako se to sad desilo. Prebacio bih podlošku do pakne, da mi primakne paknu ka točku, ovu dalju, ali mi nije jasno kako je toliko pobeglo sve. Felna je uža od stare. Vile su tačno sele na osovinu gde treba i menjač radi dobro, tako da su distanceri na osovini OK.
Pletenje? Da nije odmaklo obruč od sredine. Mada opet na donjim vilama je u sredini.
Opet sam se smorio
Inače moj Altus može da prebacuje 8 brzina, tako da ću samo morati ručicu da promenim. Sada sam stavio točak i ne vidim da išta treba da se podešava oko menjača, na prvi pogled odlično gađa sve sem najvećeg lančanika.
Edit: kada raskačim kočnicu i rukama primaknem pakne na felnu, nisu paralelne, jedna je mnogo više savijena ...
Ako je tako skini onu oprugicu kod kocnice i polako je sa osecajem iz nekoliko puta savijaj pa vrati i vidi da li si resio problem.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- starac vujadin
- Postovi: 11448
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Bio sam u Čevu...kakav put je do tamo, avantura 
Re: Biciklizam
Pa od Budve do Tivta/Kotora i nije bas sjajna situacija. Put nije presirok a ima bas dosta autobusa, kamiona, kolona...methane.master napisao:@Goblin
Bogami lepa tura. A kako je tamo voziti bajs, mislim zbog kola?
Isto je problem sto na ivicama ima dosta suta i prosutog (skorenog) betona pa moras da bezis ka sredini trake sto predstavlja problem zbog saobracaja...
Uzbrdice isto ubijaju, dok izadjes iz BD vec si mrtav, ne daj boze da krenes prema Baru, posle 20km noge mozes da bacis.
Ali zato u zalivo pravo uzivanje, ono je raj u svakom smislu. Jos uvek nema mnogo saobracaja, asvalt odlican, uzbrdice podnosljive, sve pored mora, mala meste kroz koja se prolazi su kao iz bajke, ma raj!
Re: Biciklizam
Idem ja svake godine. Ima vise putnih pravaca, zavisi kuda si isao, npr reko Cetinja je prava avantura.starac vujadin napisao:Bio sam u Čevu...kakav put je do tamo, avantura
Moji (moj djed) su od tamo kolonizirali na Kosovo pa u Vojvodinu, a uspeo sam da nadjem ognjiste (samo temelji i malo zidina) i sada zelim to da obnovim. Nasao sam sadasnje vlasnike i voljni su da mi prodaju taj deo zemljista a ja zelim da obnovim tu staru kucu koja vise ne postoji. Ali ne zelim nista montazno i na brznu, vec bas nesto u starom stilu, samo kamen.... ali otom potom...
end off
Re: Biciklizam
Svaka čast! Kako si u povratku izašao na Žutu gredu? Gurao ili.. ?
Re: Biciklizam
Iskusno pitanjemember napisao:Svaka čast! Kako si u povratku izašao na Žutu gredu? Gurao ili.. ?
Iskreno, umro sam. Nisam gurao, vozio sam svo vreme al sam pre uspona napravio pauzu na pumpi 10min.
Ali teze mi je pao taj uspon od cele voznje. Negde pred kraj uspona me vec hvatala vrtoglavica, da mi trnu ruke, hvata grc u butinama, polivao sam se vodom... bilo je bas bas neprijatno. Cak sam razmisljao da stanem i pozovem taksi posto sam se uplasio da ne padnem u nesvest.
Generalno celu rutu sam skroz OK podneo, cak bi rekao da opusteno mogu cak i znacajno duze bez problema... ali taj uspon na kraju me razvalio, em nije bio jedini em je bas na kraju.
Re: Biciklizam
Ma najveći problem u čitavoj tvojoj vožnji je saobraćaj, sva ta relacija je zajebana za vožnju autom a mogu misliti kako je biciklom-moraš paziti da te ne neko ne zgazi.
Re: Biciklizam
To i jeste draz, ne znam hocu li samo proci ili ce me i vratiti u Risan 
Saobracaj je problem na deonici BD-TV i nazad, u zalivu za sada nema problema...
Saobracaj je problem na deonici BD-TV i nazad, u zalivu za sada nema problema...
Re: Biciklizam
Ova jahta Galactica Koletova?
Re: Biciklizam
Nikaragva, je'l točak u odnosu na ram pomeren ili samo kočnice? Ovo drugo se lako rešava, a ono prvo sam rešavao žicama, popuštaš jednu stranu malo i dotežeš drugu. Zeznuta rabota ako ne radiš polagano i pedantno, jer može da se pokrivi točak.
Tapatalk
Tapatalk
