Ovo sam zaboravio...
ljubitelj napisao:Porediti Srbiju i CH nema dodirnih tacaka niti u sistemu organizacije drzave niti istorije ekonomskog razvoja niti bilo cega.
Ovde je polovan automobil mera bogatstva tj siromastva vecine i novi auto nije uopste dostupan najvecem broju gradjana, mi smo prosto jako siromasna zemlja sa malom ekonomijom obima niskom produktivnoscu rada i posledicno i malim zaradama.
Naravno, to je samo jedno misljenje opsteg karaktera svaki primerak auta bilo novog bilo polovnog ima svoju racunicu prednosti i mana i to ne samo finansijske prirode.
Sa ovim se slazem ali ja nigde nisam osporio kupovinu polovnjaka od par hiljada eura.
Ovde se polemika vodi da li uzeti nov auto ili onaj godinu-dve star, koji je da se ne lazemo jos uvek prilicno skup.
dragan napisao:ako sam dobro razumeo, onda je posao osobe koja cuva decu veoma placen tamo.
s obzirom na kvalifikacije koje zahteva, malo mi je tesko da u to poverujem.
verujem da postoje poslovi koji su manje placeni od toga, ali i da ih je mali broj.
Pazi, ima dosta poslova koji su placeni isto ili manje od cuvanja dece.
Tu mislim na manuelne, fizicke poslove koji pored toga sto ne zahtevaju kvalifikacije, ne zahtevaju ni odgovornost koja je potrebna za cuvanje dece.
Zene koje rade takve poslove, cesto naprave pauzu od par godina da bi cuvale decu ili sto cesto rade ovde, dovedu neku devojku iz Srbije da im taj posao po kuci obavlja "na crno" upola cene.
Zene koje rade ozbiljnije poslove i grade karijeru, nece praviti pauzu u poslu jer mnooooogo vise gube nego sto dobijaju time sto izbegavaju placanje dadilje.
@dag i nidza
Apslutno se slazem sa vama.
Ako imas kinte da kupis nov auto kakav ti odgovara uz minimalne ili nikakve kompromise, ne postoji jedan dobar razlog zasto bi bezuslovno gledao visu klasu.
Ok...tu za 45ke imas auto star 2 godine sa 65.000km.
Nov takav po konfiguratoru je oko 72000e (ubacivao sam samo ono sto je navedeno, stim da sam i MMI stavio onaj skuplji).
Opet ti kazem taj auto je za kupca tako konfigurisan bar 70000e sto znaci da ga ti dobijas za 25000e manje i to nije sporno.
Dobices garanciju 12 meseci dok je za nov (u CH) 60. Servise placas sam a ima ih bar 4 mala, jedan veliki i najmanje jedan servis automatika dok je za nov uracunato.
Tu se tih 25000e topi na lupam (ne znam cene za S5), 22000e. Posle 4 godine i 100000km nov (restilizovani) ce da vredi bar 7000e vise nego polovan koji ce tada imati 165000km i 6 godina. Vanredne kvarove necu da racunam i ako su neminovni posle 120kkm, posebno na sportskom autu.
Sve u svemu ustedeces maximum 15000E sto je nekih 20% i to u najboljem slucaju po tvoju teoriju.
Da sam naveo primer gde je nov takav uzet sa lagera za 65ke da imas par skupljih vanredni popravki razlika bi bila jos manja.
Jos jednom da ponovim,
ne mislim ja da je kupovina novog auta jeftinija nego polovnog...pa naravno da nije.
Samo hocu da kazem da razlika nije tolika koliko to izgleda na prvi pogled.
I nevezano za ovu temu, citajuci tvoje postove i znajuci sta zelis od auta, malo mi je cudno da biras model koji je vec 5 godina na trzistu (znam da se kabrio pojavio nesto kasnije ali mislim na formu)
