Tesla automobili
Re: Tesla automobili
sasa lbg je napisao:Možda ali ipak ne delim mišljenje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
nidza je napisao:Baš obrnuto, kad tržište pretrpi velike promene, najgore prođu najveći, najsporiji i najinertniji.
Cemo vidimo...
Re: Tesla automobili
Nisam rekao da je Njemacko najbolje. Samo nije moguce da neko sa viskom para udje u cijeli taj svijet i zna napraviti auto na elektro pogon, a neko ko je bukvalno od kad je auto industrije tu i ko je izumio ko zna koliko stvari koje svi danas koristimo u svojim automobilma ne zna to isto ili bolje uraditi.Ji 4Tze je napisao: ↑20 Jan 2018, 00:28Meni je super kad neko krene da pljuje nekog tamo preko okeana kako nema veze, eto Nemci to rade bolje 100% samo što nisu. Njemačko je najbolje.Dani je napisao: ↑19 Jan 2018, 17:02Naravno da Tesla, fabrika koja do juce nije postojala zna da napravi elektro auto, a Mercedes koji je u autoidustriji od kad je i autoindustrija ne zna.
Onog momenta kad ozbiljni igraci udju u to, tad cemo vidjeti gdje je Tesla. Bice to bolan pad za ljubitelje Maska.
Sigurno jesu samo im treba vremena da se pokrenu jer ozbiljna industrija zavisi od eksploatacije prevaziđenog pogona.
21. vek je a mi i dalje palimo smesu i ložimo se kako je to vrhunska tehnologija.
Onda se setim da Nemci ne lete na rub svemira, ne sleću raketama na platforme na okeanu i ne planiraju nekakve hyperloop budalaštine.
Oni su čvrrsto na zemlji i dok ne budu imali ozbiljnog viška struje, EV u Evropi neće još, a i višak zaposlenih je isto ozbiljan problem.
Jeste, EV-a jeste bilo i ranije - ali nije bilo dobrog načina skladištenja energije u vidu baterija.
Ocigledno da veliki nece jos da udju u to punim potencijalom, a oni kad udju onda cemo vidjeti gdje je Tesla.
Re: Tesla automobili
Što ne bi znao da napravi auto na el.pogon.
Treba ti baterija, el.motor(i), udobno oslanjanje, sigurna karoserija i prijatna unutrašnjost. I sigurnosti dodaci.
Nema 80-90% ostalih delova koji moderan auto ima.
Menjač, motor,, hlađenje, sistem goriva, sistem paljenja, usis, izduv, turbo, intercooler, hladnjaci, ventili, EGR, DPF, TRT, MRT.
Sve napaja jedna velika baterija i sve je pod, uprošteno - tri inputa - ubrzanje/kočenje, volan i centralna kontrolna jedinica.
Kao iz priča o budućnosti kad smo bili mali
Treba ti baterija, el.motor(i), udobno oslanjanje, sigurna karoserija i prijatna unutrašnjost. I sigurnosti dodaci.
Nema 80-90% ostalih delova koji moderan auto ima.
Menjač, motor,, hlađenje, sistem goriva, sistem paljenja, usis, izduv, turbo, intercooler, hladnjaci, ventili, EGR, DPF, TRT, MRT.
Sve napaja jedna velika baterija i sve je pod, uprošteno - tri inputa - ubrzanje/kočenje, volan i centralna kontrolna jedinica.
Kao iz priča o budućnosti kad smo bili mali
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
Neko ko ne zna da napravi televizor, ne zna da napravi klimu, ne zna da napravi telefon ne zna još mnogo stvari da napravi danas isto ili bolje.
Mislim na nemačku industriju, i ne samo nju a jesu izumeli mnogo toga i postavili brojne standarde u elektro sektoru (ime kao npr AEG, Telefunken, Siemens, Philips, Electrolux i još mnogi drugi).
Zašto bi znali isto ili bolje od drugih da naprave elektro auto kada do sada to nisu znali, umeli, mogli, imali resursa a nije da nisu pokušavali?
----------------------------------------------
To naravno ne znači da ne može da se promeni i da prevlada/nametne neko lošije tehnički, skuplje po korisnika rešenje kao što se već X puta dogadjalo do sada kao primer sa VHS sistemom video snimanja i reprodukcije na trakama.
Sa druge strane ni Tesla nije direktni proizvodjač elektro pogona ni baterija, samo montažer koji koristi tudju tehnologiju da napravi zaokružen proizvod- automobil.
Naravno naivno je i pomisliti da Nemci/Evropa u celini/ kao država i industrija se neće potruditi maksimalno da se zaštite a ujedno i uhvate korak. Već vidjeno sa foto solarnim panelima ili GPS sistemom Galileo kao pokušaj, doduše neuspešno ali vredno pažnje.
Verovatniji scenario je da razvoj bude u Evropi a glavna proizvodnja u Aziji u dogovoru i na korist svih strana. Azija jeste i ostaće najveće tržište automobila pa je i logično da tamošnji igrači budu najveći i najjači.
Re: Tesla automobili
Nismo nego smo se ljubazno povukli da ne učestvujemo u banalnim pričama. A i učitelju Saši to teško pada
Što se mene tiče - "JaTelefon" proizvođača "Jabuka" iz Kine, pardon Amerike , je samo još jedan smartfon od svog samog početka.
Ponekad vrh, nekad ne - ali uvek sa naboljim mogućim marketingom. Što i nije čudo budući da nekolicina Amerikanaca drži sve najuticajnije medijske kuće i to obilato koriste.
''Epl'' priznao da namerno usporava starije ''ajfone''
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/te ... ije-ajfone
Re: Tesla automobili
Kad ti zafali novac.
Elon Musk sells $3.5m worth of flamethrowers in a day
https://www.theguardian.com/technology/ ... inguishers
Elon Musk, the multi-billionaire founder of electric car company Tesla and tunnelling company Boring, has sold $3.5m (£2.5m) worth of “boring” flamethrowers in less than 24 hours.
The maverick businessman, who last week secured a pay deal that could see him collect $55bn, had pledged that if The Boring Company sold 50,000 baseball caps at $20 each he would start selling flamethrowers.
The caps sold out, and Musk started selling $500 flamethrowers on Sunday, tweeting: “Guaranteed to liven up any party!”
Within hours, customers had placed orders for 7,000 flamethrowers, which at $500 each works out at $3.5m. The company had 20,000 in stock.
Musk joked on Twitter that rumours that he was “secretly creating a zombie apocalypse to generate demand for flamethrowers [were] completely false”.
Elon Musk sells $3.5m worth of flamethrowers in a day
https://www.theguardian.com/technology/ ... inguishers
Elon Musk, the multi-billionaire founder of electric car company Tesla and tunnelling company Boring, has sold $3.5m (£2.5m) worth of “boring” flamethrowers in less than 24 hours.
The maverick businessman, who last week secured a pay deal that could see him collect $55bn, had pledged that if The Boring Company sold 50,000 baseball caps at $20 each he would start selling flamethrowers.
The caps sold out, and Musk started selling $500 flamethrowers on Sunday, tweeting: “Guaranteed to liven up any party!”
Within hours, customers had placed orders for 7,000 flamethrowers, which at $500 each works out at $3.5m. The company had 20,000 in stock.
Musk joked on Twitter that rumours that he was “secretly creating a zombie apocalypse to generate demand for flamethrowers [were] completely false”.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Tesla automobili
Bob Lutz najavio skoru propast Tesle.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Tesla automobili
Pucaju polako. I vrijeme je da to mazanje ociju prestane.
Re: Tesla automobili
Haha, znači pročuo se Elon svojim (ne)delom ?
Samo da podsetim na reči jednog vizionara:
Imam osećaj da preko neta valja i novogodišnje ukrase
Lik je k'o iz china shop-a .. ima, ima, sve ima - tlisto dinala
Samo da podsetim na reči jednog vizionara:
A za bacače plamena protiv zombija, vala to nisam ni znao.
Imam osećaj da preko neta valja i novogodišnje ukrase
Lik je k'o iz china shop-a .. ima, ima, sve ima - tlisto dinala
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30226
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Tesla automobili
Ništa bez Renoa.Manjak izvora električne energije nije bio jedini problem s kojim se suočio hrvatsko-češki trio, a najteže trenutke su doživeli nakon što im se pomoćno vozilo, „dačija doker“, zaglavilo u pesku, pa mu je prilikom izvlačenja stradala guma.
Rezervne felne su smetale kočnicama, a od sigurnog odustajanja „Teslin tim“ je spasao član mađarskog tima, koji im je savetovao da na prednji točak montiraju zadnje gume s felnama od „dačije“, a na zadnji jedan od rezervnih.
Posetite www.garaza.rs !