Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Meni ovo ekstra izgleda
Re: Tesla automobili
Slažem se, zato sam se i zadržao na izgledu
Re: Tesla automobili
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Tesla automobili
Bolje da si napisao, covek koji je ucestvovao u bankrotiranju najveceg svetskog automobilskog koncerna, najavljuje propast Tesle.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Tesla automobili
Posto je strucnjak za propast, onda mu je vjerovati
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Tesla automobili
Ako znamo da je Tesla ostvario 8-9 milijardi USD prihoda i ako vidimo da je market cap veci od celog Forda, zasto ''veliki igraci'' ne udju u pricu ako je tako lako? Ostavljaju pare na stolu?Dani je napisao: ↑20 Jan 2018, 12:48Nisam rekao da je Njemacko najbolje. Samo nije moguce da neko sa viskom para udje u cijeli taj svijet i zna napraviti auto na elektro pogon, a neko ko je bukvalno od kad je auto industrije tu i ko je izumio ko zna koliko stvari koje svi danas koristimo u svojim automobilma ne zna to isto ili bolje uraditi.
Ocigledno da veliki nece jos da udju u to punim potencijalom, a oni kad udju onda cemo vidjeti gdje je Tesla.
Teslini automobili mi nisu ni najmanje privlacni, niti zanimljivi, ali ne razumem cemu tolika mrznja i osporavanje.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Tesla automobili
Zato sto je Tesla ostvarila i 3 milijarde gubitka prosle godine.
Nagomilala je vec i lep dug od preko 10 milijardi.
Nagomilala je vec i lep dug od preko 10 milijardi.
Re: Tesla automobili
Ne znam gde si naisao na podatak od 3 milijarde, rekordan gubitak je 675 miliona. Ako Tesla ostvaruje konstantan rast prodaje, i ima promet od oko 12 milijardi u 2017, zasto i dalje posluje negativno? Kako je tesla pretekla Ford po market cap-u ako znamo da je ford u 2016 zaradio oko 5 milijardi, a Tesla ostvario minus od 675 miliona?
Poenta je u rastu. Ako bi Tesla prestao sa ulaganjem, mogu bez problema da ostvare profit. Ali ne ostvaruje se cilj od 500k automobila u 2018 bez ulaganja. To je ono sto je mnogima kontraintuitivno, zaduzivanja za razvoj su pozitivna i vazna stvar. Ako bi poslovali pozitivno ne bi mogli da ostvare rast koji je planiran.
Na kraju krajeva, kao sto sam i napisao, ne bi market cap bio veci od Forda, koji je zaradio 5 milijardi da nema dobrog razloga za to.
Poenta je u rastu. Ako bi Tesla prestao sa ulaganjem, mogu bez problema da ostvare profit. Ali ne ostvaruje se cilj od 500k automobila u 2018 bez ulaganja. To je ono sto je mnogima kontraintuitivno, zaduzivanja za razvoj su pozitivna i vazna stvar. Ako bi poslovali pozitivno ne bi mogli da ostvare rast koji je planiran.
Na kraju krajeva, kao sto sam i napisao, ne bi market cap bio veci od Forda, koji je zaradio 5 milijardi da nema dobrog razloga za to.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Tesla automobili
goodwill faktor.
Re: Tesla automobili
Da je lose, lose je - kao i svi poceci, ali Amerikanci imaju jednu jako dobru i za njih vaznu poslovnu izreku - Vazno je da se okrece, a to Tesla definitivno radi... ona je nesto pokrenula a drugi mogu da pricaju. Inace nisam ni najmanje pozitivnan prema Tesli
PS: Lako je s...i a tesko nesto napraviti, reklamirati i prodati... a najteze izgraditi brand pa na bilo kojim osnovama
PS: Lako je s...i a tesko nesto napraviti, reklamirati i prodati... a najteze izgraditi brand pa na bilo kojim osnovama
Re: Tesla automobili
Amerikanci jesu vešti trgovci ( zapravo - to je ono čime se WASP Amerikanci i bave) .
Uspeli su da potruju svet GMO-om, da prodaju gaziranu ortofosfornu kiselinu kao sokić, da navedu ljude da vode svoju decu u njihove fast food restorane iako znaju šta je epilog.
Nose se plastične papuče od 100e+ ( neko ih zove patikama), kupuju se bacači plamena protiv zombija, na ikone se docrtavaju američko-kineski "jabuka" telefoni itd itd
Ali sve je to veština obmane i u tome su bez premca na planeti. Najnoviji poduhvat im je Bitcoin koji je ništa nego Jezda& Dafina u digitalnoj verziji. I tu su uspeli da naprave magarce od ljudi.
Ali Tesla je auto i košta 30-40 000 ? To im je najskuplja prevara do sada.
Biće zanimljivo gledati taj eksperiment. Taman da se vidi jesu li bogatiji ljudi zaista pametniji od "koka količara"
Uspeli su da potruju svet GMO-om, da prodaju gaziranu ortofosfornu kiselinu kao sokić, da navedu ljude da vode svoju decu u njihove fast food restorane iako znaju šta je epilog.
Nose se plastične papuče od 100e+ ( neko ih zove patikama), kupuju se bacači plamena protiv zombija, na ikone se docrtavaju američko-kineski "jabuka" telefoni itd itd
Ali sve je to veština obmane i u tome su bez premca na planeti. Najnoviji poduhvat im je Bitcoin koji je ništa nego Jezda& Dafina u digitalnoj verziji. I tu su uspeli da naprave magarce od ljudi.
Ali Tesla je auto i košta 30-40 000 ? To im je najskuplja prevara do sada.
Biće zanimljivo gledati taj eksperiment. Taman da se vidi jesu li bogatiji ljudi zaista pametniji od "koka količara"
Poslednja izmena od Пунтилак u 05 Feb 2018, 19:00, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Tesla automobili
Dusan je napisao:Ne znam gde si naisao na podatak od 3 milijarde, rekordan gubitak je 675 miliona. Ako Tesla ostvaruje konstantan rast prodaje, i ima promet od oko 12 milijardi u 2017, zasto i dalje posluje negativno? Kako je tesla pretekla Ford po market cap-u ako znamo da je ford u 2016 zaradio oko 5 milijardi, a Tesla ostvario minus od 675 miliona?
Poenta je u rastu. Ako bi Tesla prestao sa ulaganjem, mogu bez problema da ostvare profit. Ali ne ostvaruje se cilj od 500k automobila u 2018 bez ulaganja. To je ono sto je mnogima kontraintuitivno, zaduzivanja za razvoj su pozitivna i vazna stvar. Ako bi poslovali pozitivno ne bi mogli da ostvare rast koji je planiran.
Na kraju krajeva, kao sto sam i napisao, ne bi market cap bio veci od Forda, koji je zaradio 5 milijardi da nema dobrog razloga za to.
Ne mogu da ostvare profit, taj gubitak vec odbija dugorocne kapitalne investicije iz obracuna. Taj profit/gubitak moze da se steluje na 100 nacina u zavisnosti od trenutne potrebe i nacina obracuna.
Zasto im je vrednost veca od Forda, povremeno i BMW-a i Merca je prosto jer berza cesto nema veze s mozgom. Investitori se nadaju da ce Tesla uspeti, verovatno nece, al buducnost ce pokazati.
Kolicina kesa koju Tesla lozi je mnogo veca od od te koju gledas kao gubitak (inace tih 640 miliona su samo za jedan kvartal, videcemo bas prekosutra sta ce reci za prethodni).
Evo koliko novca loze bez odbijanja dugorocnih investicija , ovo se malo teze steluje
Re: Tesla automobili
Laki, sta je glavni razlog gubitka? Da li prodaju automobile jeftinije nego koliko ih ukupno kosta proizvodnja tih istih automobila ili nesto drugo? Ocigledno je da postoji ogromna potraznja za njihovim proizvodima, tolika da ni priblizno ne mogu da proizvedu koliko se trazi.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.