mr.Big napisao:Ne odnosi se...A možda sam upotrebio i pogrešanu reč, možda je trebalo neupućenost ili neosnovano omalovažavanje, tako nešto, procenitesebekkg napisao:...ovde imas dosta lelemuda koji rade na divljaka, i ojade par likova, uzmu im i to ne neku veliku kintu, mape klonirane...
opusti se big. ne mozes tako pristupati necemu vaznom kao sto je chipovanje motora! jer iako je 1.9tdi veoma poznat motor, dynom se ispituje trenutno stanje, ili ti izakanost motora. tako da bez dyna ne mozes znati da li ce tvoj motor izdrzati istu mapu, odredjeno vreme na isti nacin, kao i neki koji je u mnogo boljem stanju. zato nemoj ti da pricas pljuvanje ili sta. to je ozbiljan pozao, a ne menjanje sijalica pa vidis da li ces staviti night braker ili fabricke sijalice. to sto ti mislis da je za tebe auto malo vredan od tih 4000ke, to je tvoja stvar, ali treba biti profesionalan u necemu, a ne fazon, MA STA ME BRIGA, NEK TERA KOL'KO MOZE.
svi postovi su pisani iz iskustava drugara mojih sa kojima sam bio kod ljudi u pozegi!, tako da nije rekla kazala.
pozdrav
 
        


 ), obrazovani, mladi ljudi koji pedantno rade i pažljivo saslušaju želje mušterije, pa na osnovu njih predlažu šta bi trebalo raditi. Moji zahtevi su bili skromni(kao i budžet), pa mi je odrađen standardni remap i tom prilikom su praćeni parametri na dijagnostici i rečeno mi je da je sa motorom sve u redu (šta znam, neki pritisci, tajming dizni, qrcipalci...). Ponuđen je dyno u Centru Boban koji se dodatno plaća. Moj izbor je bio da ga ne radim, jer mi nije bitno, tj dobitak snage i momenta na 1500 o/min je toliki da ne postoji ni najmanja dilema.
 ), obrazovani, mladi ljudi koji pedantno rade i pažljivo saslušaju želje mušterije, pa na osnovu njih predlažu šta bi trebalo raditi. Moji zahtevi su bili skromni(kao i budžet), pa mi je odrađen standardni remap i tom prilikom su praćeni parametri na dijagnostici i rečeno mi je da je sa motorom sve u redu (šta znam, neki pritisci, tajming dizni, qrcipalci...). Ponuđen je dyno u Centru Boban koji se dodatno plaća. Moj izbor je bio da ga ne radim, jer mi nije bitno, tj dobitak snage i momenta na 1500 o/min je toliki da ne postoji ni najmanja dilema.


 ) drugi tjuneri, što je i razumljivo. Dakle, da ponovim, ovo je cena za rutinski i minimalni remap u zoni niskih obrtaja koji je pogodan za svakodnevnu gradksu vožnju uz smanjenu potrošnju. Ovo za potrošnju mogu i lično da potvrdim, ali jedino uz veliku samokontrolu što je dosta teško...
 ) drugi tjuneri, što je i razumljivo. Dakle, da ponovim, ovo je cena za rutinski i minimalni remap u zoni niskih obrtaja koji je pogodan za svakodnevnu gradksu vožnju uz smanjenu potrošnju. Ovo za potrošnju mogu i lično da potvrdim, ali jedino uz veliku samokontrolu što je dosta teško...



