

Ma neče biti ništa ne brini, još niko nije ostao u vazduhupassenger napisao: 04 Nov 2018, 19:13 A u pizdu materinu. Pre dve nedelje su otkazali let od Memmingena zbog magle. A ka Memmingenu kasnio 2-3 sata.
Sad mi to ne treba uopšte.
Hvala na infu, spavaću površno sa jednim okom otvorenim I razmišljaću o tome šta se može desiti ako nema goriva do idućeg aerodroma
Za to ne moraš ni da se potrudiš, sredili su to več u tvornicipassenger napisao: 04 Nov 2018, 19:20 Ne bih ti je dao ni posle smrti. Molim te da mi prodaš tvoju Omegu I zinat nećeš. I s neba ću ti čačkam oko paljenja, da nemirno radi u leru
Zato ja letenje ostavljam pticama, avto je meni zakon, pa makar i na kraj sveta...passenger napisao: 04 Nov 2018, 19:34 možda![]()
Iz Niš letiš u DE?
Oko sedenja kod krila: meni je to užas gledati. Sva ta mehanika, pa jednom zbog kiše išla voda,ja nagadjao da hidraulično ulje...beži.
passenger napisao: 04 Nov 2018, 19:59 Može ovde jedan ban za baksuziranje I postovanje više postova jedno za drugim.
Hvala.
Ovo se meni desilo na DC9 Inex Adrie, ali nakon poletanja, pre nekih 30 godina, kada sam se vracao iz Frankfurta za Zagreb. Obratio se kapetan nakon poletanja i rekao "Dragi putnici, zbog pravilne ravnoteze aviona, molimo putnike iz prvih redova da predju tu i tu....". Avion je bio solidno poluprazan. A sleteli smo po ludackoj magli tad u Zagreb. Jos sam putovao sam, kao klinac.ikac2000 napisao: 04 Nov 2018, 10:54 Malopre nas je u polupraznom Ryanair avionu stujardesa sa sredine terala da predjemo pozadi, radi balansa na poletanju.
Ne zaboravi da je u tom delu i centralni rezervoar za gorivo, to sto je tu avion najcvrsci ujedno je i najzapaljiviji.ikac2000 napisao: 04 Nov 2018, 19:37
Meni je najinteresantnine kod krila, da gledam air brakes check dok avion taksira
A i deo kod krila je najcvrsci deo aviona.