Drago mi je da vas je zaintrigirala ova kombinacija, znači da ima petrohhead krvi u vama...
Ne znam odakle vam ta kilometraža od 30000km...u Evropi se kao iznadprosečna kilometraža računa 20000km, a kola koja prelaze više od toga imaju znatno nižu cenu na tržišti polovnjaka. Porsche i Maserati retko ko vozi više 20000km godišnje. Što se mene tiče, ja prelazim 10-15000km godišnje, pa računicu gradim prema sebi (izvinjavam se, ali kako bih drugačije

). Dalje, ne bih vozio dva takva auta, već bih uzeo jedan, svejedno koji. Dva su bila ilustracija šta je interesatnije i kao slika besmisla kapitalizma i potrošačkog mentaliteta - realno jedan mi je sasvim dovoljno da budem srećniji nego da vozim svaki dan isprazni tzv.premium koji to nije. Kod Maseratija bih imao 20 soma rezerve za trošak na auto, kod Porschea 10 u odnosu na ova tre preskupe konfekcije. Pod uslovom da su kola u dobrom stanju (a drugačije ih ne bi kupio naravno) radio bih servis (koji naravno postoji za Maserati i ne bi bio problem da ga održavam jer je to isti majstor koji je meni održavao Alfu i vozi isti takav Maserati). Takav auto bih vozio 3-4 godine i za to vreme bih uradio jedan veliki servis, 3-4 mala, promenio 2 seta guma, imao 3-4 registracije (za Maserati niže od Porschea i oba su starija od 10 godina, pa nije baš toliko strašno). Za 3-4 godine cena eksploatacije (koje je Xepoj sve nabrojao) bi znatno prelazila troškove eksploatacije ova tri dosadna automobila (naravno bez obzira na garanciju i kod njih ima nešto da se plaća, ali mnogo manje) i prednost bi se znatno istopila, a sigurno bi prešla i na stranu ove trojice. Vanredne troškove treba izbaciti iz računice jer i nov i polovni auto mogu da se slupaju ili nešto da zajebavaju, mada je veća verovatnoća da će stariji auto nešto da zeza i to je rizik takve kupovine. I onda jednog dana dođe vreme da prodam taj auto. Na Maseratiju bih izgubio nešto verovatno, mada mu je cena i sada smešna, ali verovatno da ne bih mogao da ga prodam za iste ili skuplje novce...ali sam imao 20000 bonus. Na Porscheu ne bih ništa izgubio, možda bi i dobio (da sam Nemac ili neki drugi EU zaradio bih sigurno nego zapadnjaci ne vole i cene kola sa ovdašnjih prostora pa ne bih mogao da dobijem "zapadnu cenu") jer dobar primerak bez 35000 evra jako teško može da se nađe, a cena mu samo raste. A ove tri konfekcije će za 3-4 godine vredeti koliko...oko 15000 evra +/-...izgubiću pola cene na njima. Izgubiću 20-30% samo da ih izvezem prvog dana iz salona, a s ovom dvojicom ne gubim ništa. Neću računati osećaj zadovoljstva, konstantne zabave i blagu erekciju koja bi me stalno držala dok vozim ovakva kola, naspram dosadne dnevne rutine, stresova, brige da li ću dobiti otkaz i sve što ide uz prosečan život jednog ljudskog mrava koji vozi konfekcijski auto u drugoj deceniji 21. veka.
Da parafraziram velikog Dučea "bolje sto godina živeti kao lav, nego jedan dan kao ovca".
