Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Moja Varta je bila crne boje.
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I moja Varta je bila crne boje fabricka, znaci ovo je verovatno zamenski, pitam jel mi je takav u novom auta.
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam kod megana, merive i Punta viđao fabričke akumulatore samo u crnoj boji.
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Z10 2007 godiste, Magneti Mareli. Inace otkazao je posle 5 godina tako sto se auto odjednom ugasio na semaforu. Ni zmigavce nisam mogao da upalim. Kratak spoj i cao. Sada je u njemu plava Varta od 42Ah, tacnije od 2012 godine.
-
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 583
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je prvi Magneti Marelli trajao punih 7 godina... Sad imam Topla, kompletno crvene boje
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Obicno strada ovaj ispod kvacila, nabubri gumica, bilo bi dobro kad bi postojala samo gumica za zamenu...snork napisao: 23 Jun 2018, 22:09 Da se vratim na problem sa cilindrom kvačila, o kome su Darko KG i ostali pisali ovde pre 5 meseci.
Kod mene se problem manifestovao na isti način - prilikom pritiskanja kvačila počne da cvili, škripi, a na kraju i zastajkuje prilikom puštanja. Kada je auto hladan sve radi dobro, a onda tokom vožnje postaje sve gore. Leti počne već posle par minuta gradske vožnje, zimi posle npr. pola sata. Ako je vožnja po putu, gde nema čestog pritiskanja kvačila, problem se i ne pojavi.
Na kraju se dešavalo da se kvačilo zaglavi u donjem položaju, pa da ga moram nogom ili rukom povući (nezgodno prilikom kretanja iz mesta). Na kraju sam zamenio cilindar kvačila koji je spojen sa papučicom. To je bilo pre dve godine, a auto je imao 9 godina i 55000 km. Sada, posle dve godine i pređenih 13000 km, pojavio se isti problem.
Ovde je neko pisao da je problem u gumi oko osovine klipa i da pomaže podmazivanje belom silikonskom mašću. Tako mi i izgleda - da se guma prilikom pritiskanja papučice deformiše i koči osovinu. Naprskao sam dosta bele masti na to mesto, kao i na oprugu koja vraća papučicu. Međutim, nije pomoglo.
Da li postoji mogućnost da treba zameniti cilindar na strani lamele? Mada škripanje jasno dolazi iz kabine.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Cilindrar kvacila na menjacu sam zamenio u avgustu 2014 godine na 27.330km. U Ricambi varijanti sam tad platio 7.200 dinara i resio problem. Sledeceg leta sam ponovo primetio malu knedlu i narucim glavni u Stojanovu isto Ricambi varijantu, ali sad po vec znatno nizom cenom od 3.600 dinara. Cilindar mi jos uvek stoji u kutiji i vise ne obracam paznju na kvacilo 

- Saša
- Postovi: 14244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mislim da kod Punta ne može da se reparira, sve je zapertlovano i kada crkne menja se u kompletu. Inače, kada jedan pravi problem obično ni drugi nije u mnogo boljem stanju, pa je dobro zameniti oba i onda si opet miran duži period.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije zapertlovano nista, rasklopis ga kao spric....
Fabricki ispod kvalicla mi je trajao 15.000km, svako mazanje ce uciniti stvari gorim, jer guma puca od masti, siri se.
Sledeci je i dalje FIAT, on je unutra narednih 100k.
Fabricki ispod kvalicla mi je trajao 15.000km, svako mazanje ce uciniti stvari gorim, jer guma puca od masti, siri se.
Sledeci je i dalje FIAT, on je unutra narednih 100k.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koji set kvacila uzeti za Zunta, Sachs, Luk ili Valeo? Sa Lukom imam pozitivna iskustva na Delti, kvacilo je posle dve godine mekano kao prvog dana.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Das servisu da izabere deo, i da ga nabavi, ako imas problem da imas jednu tacku kontakta, a ne da se prebacuje loptica tamo vamo....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sasa znao sam tvoj odgovor. 
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uzeo je moj drugar neko kvacilo sto mislim da je Valeo, sasvim lepo radi, za neke smesne pare...
Uzgred reparirana OEM kvacila su big shit, imao sam dva, nemaju veze sa fabrickim kvacilom.
Uzgred reparirana OEM kvacila su big shit, imao sam dva, nemaju veze sa fabrickim kvacilom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.