Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
arandjele
Reactions:
Postovi: 55
Pridružio se: 12 Jun 2017, 11:24

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od arandjele »

Moja Varta je bila crne boje.

Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12110
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

I moja Varta je bila crne boje fabricka, znaci ovo je verovatno zamenski, pitam jel mi je takav u novom auta.

Sent from my LG-E988 using Tapatalk

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
arandjele
Reactions:
Postovi: 55
Pridružio se: 12 Jun 2017, 11:24

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od arandjele »

Ja sam kod megana, merive i Punta viđao fabričke akumulatore samo u crnoj boji.

Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14244
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

U Classicu je bio isključivo Magneti Mareli.
Darko Kg
Reactions:
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Darko Kg »

Z10 2007 godiste, Magneti Mareli. Inace otkazao je posle 5 godina tako sto se auto odjednom ugasio na semaforu. Ni zmigavce nisam mogao da upalim. Kratak spoj i cao. Sada je u njemu plava Varta od 42Ah, tacnije od 2012 godine.
Spa-Francorchamps
Pobednik Garaža - Classic lige
Reactions:
Postovi: 583
Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Spa-Francorchamps »

Meni je prvi Magneti Marelli trajao punih 7 godina... Sad imam Topla, kompletno crvene boje
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12110
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

snork napisao: 23 Jun 2018, 22:09 Da se vratim na problem sa cilindrom kvačila, o kome su Darko KG i ostali pisali ovde pre 5 meseci.

Kod mene se problem manifestovao na isti način - prilikom pritiskanja kvačila počne da cvili, škripi, a na kraju i zastajkuje prilikom puštanja. Kada je auto hladan sve radi dobro, a onda tokom vožnje postaje sve gore. Leti počne već posle par minuta gradske vožnje, zimi posle npr. pola sata. Ako je vožnja po putu, gde nema čestog pritiskanja kvačila, problem se i ne pojavi.

Na kraju se dešavalo da se kvačilo zaglavi u donjem položaju, pa da ga moram nogom ili rukom povući (nezgodno prilikom kretanja iz mesta). Na kraju sam zamenio cilindar kvačila koji je spojen sa papučicom. To je bilo pre dve godine, a auto je imao 9 godina i 55000 km. Sada, posle dve godine i pređenih 13000 km, pojavio se isti problem.

Ovde je neko pisao da je problem u gumi oko osovine klipa i da pomaže podmazivanje belom silikonskom mašću. Tako mi i izgleda - da se guma prilikom pritiskanja papučice deformiše i koči osovinu. Naprskao sam dosta bele masti na to mesto, kao i na oprugu koja vraća papučicu. Međutim, nije pomoglo.

Da li postoji mogućnost da treba zameniti cilindar na strani lamele? Mada škripanje jasno dolazi iz kabine.
Obicno strada ovaj ispod kvacila, nabubri gumica, bilo bi dobro kad bi postojala samo gumica za zamenu...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Darko Kg
Reactions:
Postovi: 170
Pridružio se: 03 Avg 2017, 11:07
Garaža: Z10
Lokacija: Kragujevac

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Darko Kg »

Cilindrar kvacila na menjacu sam zamenio u avgustu 2014 godine na 27.330km. U Ricambi varijanti sam tad platio 7.200 dinara i resio problem. Sledeceg leta sam ponovo primetio malu knedlu i narucim glavni u Stojanovu isto Ricambi varijantu, ali sad po vec znatno nizom cenom od 3.600 dinara. Cilindar mi jos uvek stoji u kutiji i vise ne obracam paznju na kvacilo :)
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14244
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Mislim da kod Punta ne može da se reparira, sve je zapertlovano i kada crkne menja se u kompletu. Inače, kada jedan pravi problem obično ni drugi nije u mnogo boljem stanju, pa je dobro zameniti oba i onda si opet miran duži period.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12110
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Nije zapertlovano nista, rasklopis ga kao spric....
Fabricki ispod kvalicla mi je trajao 15.000km, svako mazanje ce uciniti stvari gorim, jer guma puca od masti, siri se.

Sledeci je i dalje FIAT, on je unutra narednih 100k.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic »

Koji set kvacila uzeti za Zunta, Sachs, Luk ili Valeo? Sa Lukom imam pozitivna iskustva na Delti, kvacilo je posle dve godine mekano kao prvog dana.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12110
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Das servisu da izabere deo, i da ga nabavi, ako imas problem da imas jednu tacku kontakta, a ne da se prebacuje loptica tamo vamo....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14244
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Fiat OEM. :)
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic »

Sasa znao sam tvoj odgovor. :D

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12110
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Uzeo je moj drugar neko kvacilo sto mislim da je Valeo, sasvim lepo radi, za neke smesne pare...
Uzgred reparirana OEM kvacila su big shit, imao sam dva, nemaju veze sa fabrickim kvacilom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Odgovori