Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Piros
Reactions:
Postovi: 1027
Pridružio se: 13 Mar 2012, 18:00
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Piros »

^^ Super, nisam znao da ima, ma da mi za sada sve funkcioniše već dve godine

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka

Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14290
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Taj osigurač nije loše kupiti i držati ga u fioci. Ništa gore nego kada ti se to desi po kiši, daleko od kuće (a po Marfiju se uvek desi tako nekako, kad ti najmanje treba).

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12182
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Ja se secam kod mene u firmi su zicu motali oko brisaca i to je tako radilo :)

Jel moze se navuce osigurac na isravan brisac?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
ostabianoniman
Reactions:
Postovi: 27
Pridružio se: 21 Okt 2020, 15:21

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ostabianoniman »

Da li i vi centrirate trap redovno ?

Ja sam to ucinio i evo rezultata merenja.Slika
Prikačeni fajlovi
SDC15284.JPG
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Bax napisao: 02 Nov 2020, 10:35 Ja se secam kod mene u firmi su zicu motali oko brisaca i to je tako radilo :)

Jel moze se navuce osigurac na isravan brisac?
Moze,ja sam stavio osigurace na sve spojeve poluga
Imao sam dva seta osiguraca sa alija
Korisnikov avatar
ostabianoniman
Reactions:
Postovi: 27
Pridružio se: 21 Okt 2020, 15:21

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ostabianoniman »

ostabianoniman napisao: 02 Nov 2020, 10:41 Da li i vi centrirate trap redovno ?

Ja sam to ucinio i evo rezultata merenja.Slika
Kao sto se vidi - postoji luft na trapu. Potencijalno bi trebalo da dodje nova viljuska. Odstupanje nije preveliko ali za ocekivati je da ce luft postajati sve veci.

Da li ste i vi skoro menjali viljuske ?

Ja sam vec morao zameniti jednu .
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ljubitelj »

Gde se vidi da postoji luft u trapu, i koji tačno luft na kom mestu?
Koliko znam Punto i nema centriranje trapa, elementi koji odredjuju uglove su zavareni pri izradi auta.
Može samo letva volana da se podešava, njen raspon.

Što se tiče pitanja, proveru trapa radim na svakih 300-400,000km ili nakon nekog jačeg sudara. Centriranje trapa nije moguće na autima koje imam, samo podešavanje letve volana (dužinu spona volana).

Viljuške nisam nikada menjao ni na jednom autu. Samo silent blokove prema potrebi, a i to je retko. Obično na 150-200,000km poneki popusti pa je potrebna zamena.
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Na puntu se menja cela viljuska jer kugla ne moze da se menja posebno.
Ja u principu odem jednom godisnje na cetriranje, ne razumem se puno ali znam da se steluje nesto na krajevima spona i primeti se razlika u voznju nakon stelovanja.
Meni je na puntu za nekih 40 000km koliko je kod mene vrisnula samo jedna solja amortizera i opruga amortizera.
Ljubitelju ti ko da vozis po svajcarskim putevima pa ti silent blokovi traju po 150 000km :D
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12182
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Moze da se menja bilo koji potrosni deo viljuske i na Puntu, ne na sraf, kao na Golfu2, ali imaju neki sistemi izbijanja kugle, ili bloka.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ljubitelj »

Pa iskustvo je da minimalno traju 150,000km i to oni lošiji, ostali na autu i duže.
Doduše, nisu bili Fiati u pitanju nijedan.
Pre mislim da je do konstrukcije i time vezano veličine /opterećenja i samog kvaliteta izrade/materijala nego vožnje po švajcarskom putu. Putevi su isti za sva vozila ali je različita trajnost od vozila do vozila pa mi logika kaže da u vozilima treba tražiti poreklo razlike radnog veka.
Korisnikov avatar
ostabianoniman
Reactions:
Postovi: 27
Pridružio se: 21 Okt 2020, 15:21

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ostabianoniman »

Bax napisao: 02 Nov 2020, 23:04 Moze da se menja bilo koji potrosni deo viljuske i na Puntu, ne na sraf, kao na Golfu2, ali imaju neki sistemi izbijanja kugle, ili bloka.
Radionica iz Kragujevca je to radila. Repariranje viljuske.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12182
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Da ima ih vise, mahom KG.
Za Fijata te viljuske ne traju dugo...

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
ostabianoniman
Reactions:
Postovi: 27
Pridružio se: 21 Okt 2020, 15:21

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ostabianoniman »

Kod mene fabricka 30 tak km. Bar nisu toliko skupe zamene .
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Ja sa ovim viljuskama predjoh 40 000km bez poblema a ko zna koliko su stare.
A te reparirane iz kragujevca ne bi uzimao nikad, pogotovo za punta za koga viljuske idu od 3 500 do 5 000din.
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork »

Posle skoro 75000 km i 13.5 godina, prvi put mi je pregorela sijalica na Zastavi 10. :) U pitanju je H7 sijalica kratkog svetla. Kada sam sa plastične tube skinuo gumeni čep, očekivao sam da ću videti žičanu kopču, čijim se otpuštanjem oslobađa sijalica - kao što je nacrtano u uputstvu i kao što sam imao na drugim automobilima. Međutim, umesto toga, našao sam blok od crne plastike, kao na slici u nastavku. Zakretanjem za 45 stepeni u smeru kazaljke na satu, uspeo sam malo da ga otpustim, ali nisam smeo mnogo da vučem. Pitanje glasi: kako se ovo čudo skida? :)


Slika
Ђенерал Јанковић
Odgovori