Dimi belim dimom kao parna lokomotiva. I oseti se znatan gubitak snage, kao da vozis sa podignutom rucnom.
Na atmo benzincu je to reeedak kvar.
Dimi belim dimom kao parna lokomotiva. I oseti se znatan gubitak snage, kao da vozis sa podignutom rucnom.
Kada je zagrejan sistem za hladjenje je pod pritiskom i moze da pokaze curenje koje se ne vidi kada je hladan. Probaj stavi neke novine ili karton pod motor ako nema sucpleh pa vidi da li ima tragova ujutro.
Samo kada je znatan gubitak rashladne tecnosti tad dolazi do pomenutih simptoma, a kad gubi na sitno nema simptoma.
je priblizno 10x vise od tvog iskustva. Tesko da se ne oseti i primeti u radu motora.Negdje mi se u sistemu gubi rashladna tekućina (oko pola litre tjedno)
The engine in your vehicle has aluminum engine parts and must be protected by an ethylene-glycol with phosphate based coolant to prevent corrosion and freezing.