Ne može se motorno ulje jednako habati ako neko prelazi 10, 20 ili 30 hiljada km prosečnom brzinom 60-70 km/h ( i uz, recimo, 10 hladnih startova u proseku na svakih 1.000 km ), kao i ako neko tu isti kilometražu prelazi prosečnom brzinom 20-30 km/h ( i uz, recimo, 40-50 hladnih startova na svakih 1.000 km ).
Naravno da to nisu jedini faktori koji utiči na brzinu i stepen degradacije motornog ulja.
Šanse nema da bih na svojim ( privatnim ili poslovnim ) kolima "držao" motorno ulje po oko 30.000 km. Ni u ludilu. Ali, sa druge strane, mogu da razumem (pa i ekonomske) razloge zbog kojih neki "prvi vlasnici" rade upravo tako i da ih bukvalno boli dupe u kom stanju će uz taj ritam zamena motornog ulja biti motor posle 100, 150 ili 200.000 km.
Cena servisa
- carov2
- Postovi: 5269
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Cena servisa
+1
Univerzalno dobar interval zamene.
Preko toga je već nategnuto, kako god da se vozi.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Univerzalno dobar interval zamene.
Preko toga je već nategnuto, kako god da se vozi.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk