Interesantna opazanja, sa dobrim delom mogu da se slozim.
Ja ebo sad vec godinu dana vozim C-HR HEV 1.8, C-OOL paket, presao 26.000km.
Nekako redom, sto se tice prostora u poredjenju sa Yaris Cross ( model od pre neku godinu ), pozadi i gepek je bitno veci kod C-HR, pozadi po duzini je bar 5cm veci, a i gepek je bitno veci i pravilnijeg oblika, imali smo diskusiju vec na tu temu pa sam bas uporedio oba auta u salonu dok sam cekao redovni servis u oktobru.
Ubacicu dole par slika na tu temu.
Inace, pozadi u C-HR ima korektno prostora za klasu, pre njega sam vozio novi 2008, prostor kod oba je prilicno slican s tim sto je prozor zadnjih vrata kod Tojote zbog oblika karoserije pomeren napred pa kad okrenes glavu u stranu gledas u C stub i deluje ti skucenije, nekako cudno.
Sto se tice opreme, iskreno, meni je zbog cifre plug in bio neracionalna kupovina, kao i neki visoki paketi opreme, drugim recima neki srednji paket u HEV varijanti koji moze da se uzme za 31-32-35k nekako je i za preziveti, dok mi je za neki napucani model C-HR bas suludo izbrojati skoro 50k.
Sto se tice pogona, moj je taj osnovni sa 140ks, i ide sasvim korektno, samo je subjektivni osecaj drugaciji. I dalje hvata stotku za oko ili ispod 10s, 80-120 je izmedju 7 i 8s, morao bih potraziti po merenjima, i sam sam bio iznenadjen. U voznji inace, kad imas druge automobilr oko sebe kao reper, vidi se da uopste nije spor. Max brzina je takodje u skladu sa snagom, cajger ume da pokaze i blizu 190kmh, sto je realno 170+, sasvim ok.
U poredjenju sa nekim drugim automobilima, zbog nekih stvari ne bio bio izbor, ali sa druge strane ko hoce interesantan/specifican dizajn, stedljiv pogon i jedan generalno jako prijatan i nenaporan auto za grad, tu je C-HR definitivno u vrhu.
Ja sam ga uzeo za zenu, njoj se svidja pa se i meni svidja jos vise, a nekad mi i zaista prija ta neka neopterecenost voznjom, bukvalno kad sed
Sent from my 2201123G using Tapatalk
Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Nesto mi zabagovao tt, moram da nastavim u drugom postu, pa moze da spoji. Uglavnom kad sednes u C-HR sama voznja je u drugom planu, van fokusa, razmisljam o pingvinima i gladnima u Africi, ne obazirem se na trkace po saobracaju, vozim svoju voznju. Apsolutno sve suprotno nego kad sednem u BMW 



Sent from my 2201123G using Tapatalk




Sent from my 2201123G using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Razumem tvoju dilemu, ali opet mi nisu za poređenje novi i polovan auto. Pritom se, između ostalog, upoređuje prostor sa Kodiaqom koji je 40+ cm duži. Ajde ostalo i da poredimo.
Ako razmišljaš u smeru zamene auta, po sistemu prodam stari, kupim novi za isti novac, kompromisi su neizbežni.
Čisto da napomenem da je RAV4 u srednjem paketu, trenutno:
2.5 VVT-i HEV 2WD (218KS / 160kW) Limited
MALOPRODAJNA CENA: 43.700€
AKCIJSKA CENA: 39.990 €
Za taj novac, Škoda nudi Kodiaq u jednom jedinom, vrlo dobrom paketu - Selection i to uz:
1,5 TSI m-HEV 110 kW/150 ks DSG
Kačim cenovnike sa detajnim specifikacijama u prilogu, koga zanima.
Ako razmišljaš u smeru zamene auta, po sistemu prodam stari, kupim novi za isti novac, kompromisi su neizbežni.
Čisto da napomenem da je RAV4 u srednjem paketu, trenutno:
2.5 VVT-i HEV 2WD (218KS / 160kW) Limited
MALOPRODAJNA CENA: 43.700€
AKCIJSKA CENA: 39.990 €
Za taj novac, Škoda nudi Kodiaq u jednom jedinom, vrlo dobrom paketu - Selection i to uz:
1,5 TSI m-HEV 110 kW/150 ks DSG
Kačim cenovnike sa detajnim specifikacijama u prilogu, koga zanima.
- Prikačeni fajlovi
-
- Novi-Kodiaq-B.pdf
- (109.07 KiB) Preuzet 18 puta
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Iz nekog razloga ne mogu da zakačim cenovnik za RAV4, pa evo link: https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/ceno ... _18.11.pdf
Posetite www.garaza.rs !
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Isto je, kao kada kupuješ sebi polovan, gledaš šta najviše dobiješ za novac, sa oba idu mane i prednosti, tako i ja sada vagam novo ili polovno, cenovno poredim.trojanac napisao: 23 Mar 2025, 20:32 Razumem tvoju dilemu, ali opet mi nisu za poređenje novi i polovan auto.
Isto gledam za gospođu. Ako može dva info.dragan napisao: 23 Mar 2025, 20:27 Ja sam ga uzeo za zenu, njoj se svidja pa se i meni svidja jos vise, a nekad mi i zaista prija ta neka neopterecenost voznjom, bukvalno kad sed
Kako se kreće potrošnja grad?
Praćenje bele linije, nekad mi je radilo a nekad ne, kada počinje da hvata na koliko km/h (da li se podešava na kojoj brzini)? Kod Vagen/Škoda na 60km/h i to je to, zakuca odmah već od 59km/h i znam da je sigurno uhvatio, ovde se nisam snašao da provalim kada i kako.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Sto se tice bele linije, to gasim cim pocne da me nervira, sto je gotovo uvek
, tako da ne znam na kojoj brzini pocinje, ali mislim da je ispod 60kmh tj da radi i po gradu, ali ne drzi me za rec. Na svakom automobilu gde sam imao to sam iskljucivao, s tim sto na BMW recimi iskljucis trajno, kod Tojote ne moze, ali nije toliko intruzivno kao recimo kod Puga, tu se bas neprijatno boris sa volanom, a iskljucuje se kroz meni, komplikovano, kod Tojote je bar na dugme. Jos jedna stvar kod Tojote, a ima je ponegde na testovima, mi j interesantna i lepo su je podesili, kad sklonis ruke sa volana dobijes par upozorenja posle kratkog vremena, onda automobil sam upali sva 4 migavca i pocne da usporava auto lagano, kao kad izbacis iz brzine, sve vreme drzeci auto u traci. Interesantno.
Sto se tice potrosnje, leti po gradu se krece oko 3.5l, u rasponu izmedju 3 i 4, izuzetno je stedljiv auto. Na magistrali isto tako, lagan tempo 3-4l, najvise trosi na autoputu sto je i normalno, na 120-130 je 5.5-6l okvirno.
Meni je ukupan prosek za ovih 26k km oko 4.4-4.5
Sent from my 2201123G using Tapatalk

Sto se tice potrosnje, leti po gradu se krece oko 3.5l, u rasponu izmedju 3 i 4, izuzetno je stedljiv auto. Na magistrali isto tako, lagan tempo 3-4l, najvise trosi na autoputu sto je i normalno, na 120-130 je 5.5-6l okvirno.
Meni je ukupan prosek za ovih 26k km oko 4.4-4.5
Sent from my 2201123G using Tapatalk