TT
Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Saša
- Postovi: 14401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako je 2010, da, domaći je i nije Z10 već Fiat. Centralnu bravu je sigurno imao fabrički, samo se dodavanjem alarma dobilo i daljinsko otključavanje 
TT
TT
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, to je verovatno.
Cudi me samo da nema abs.
Cudi me samo da nema abs.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Saša
- Postovi: 14401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa to ti je Fiat, plus još specijalno rađen za ovo/domaće tržište. Pravili su stvarno čudne kombinacije i stavljali baš siromašne pakete opreme. Komšija recimo ima Punta kao moj ali u Emotion najvišem paketu a takođe nema ABS. Mogao si ga tada u tom paketu opreme kupiti sa ili bez ABS-a, po želji (i on kupio bez, meni neshvatljivo). Ja nisam mogao ni birati pošto su model sa fabričkim gasnim uređajem imali samo bez ABS-a, a hteo sam baš njega.
-
Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 592
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, bio je Emotion i Emotion ABS kad sam ja kupovao, 2011. godine. Ne sećam se koliko je bio skuplji ABS, mislim da je bila mala razlika.
-
Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 592
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sad sam našao stare cenovnike, tačno 700 evra (8999 i 9699 EUR), ali to je u vreme kad se davao popust od 1000 EUR za "staro za novo". Kasnije su pale cene, po jednom cenovniku su se prodavali po istoj ceni.
- Saša
- Postovi: 14401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bilo je kasnije svašta... Prvo su smanjili tu subvenciju sa 1000 na 600 EUR... pa opet vratili na 1000 kada više nije bilo kupaca, da bi na kraju taj auto prodavali za 3.000 evra manje nego što su u početku prodavali (ali je stajao skoro 2 godine lagerovan napolju na parkinzima i imao dosta problema zbog toga). Tako da je bilo raznih cena, kako se kome zalomilo...
- Eskimko
- Postovi: 550
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Znali neko koliki otpor ima ispravan MAP senzor za 1.2 8v
Imam probleme i dalje sa variranjem ler gasa dok motor ne postigne radnu temperaturu.
PLaniram da ispitam MAP senzor i lambda sondu, da li ima logike da ler varira zog njih ako su neispravni?
Imam probleme i dalje sa variranjem ler gasa dok motor ne postigne radnu temperaturu.
PLaniram da ispitam MAP senzor i lambda sondu, da li ima logike da ler varira zog njih ako su neispravni?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
MAP senzor odavno obradjuje digitalno signal. Cesto signal je frekvencija kao funkcija izmerenog protiska.
Nema omskog otpora koji bi merio prostim unimerom, to je bilo kod analognih MAP senzora recimo kod Bosch L Jetronica sa kraja 70tih na principu reostata.
Ler moze da varira usled signala sa lambda sonde ali je mala veorvatnoca da je sama lambda sonda neispravna. Ona jako retko crkava, u 95% slucajeva kada se sumnja na lambda sondu (prostim iscitavanjem kodova greske bez dalje dijagnostike same gorive smese) pokaze se da je problem na sasvim drugom mestu a lambda sonda ispravno prikazuje stvarno stanje loseg sagorevanja.
Lambda sonda se proverava osciloskopom i odmah se vidi da li je ispravna.
Obicno ler gas varira usled fals vazduha, bilo da pusta crevo bilo da motorizovani leptir (klapna) ne funkcionise kako treba. Prljava, pohabana, razdesena...prvo se to proverava.
Nema omskog otpora koji bi merio prostim unimerom, to je bilo kod analognih MAP senzora recimo kod Bosch L Jetronica sa kraja 70tih na principu reostata.
Ler moze da varira usled signala sa lambda sonde ali je mala veorvatnoca da je sama lambda sonda neispravna. Ona jako retko crkava, u 95% slucajeva kada se sumnja na lambda sondu (prostim iscitavanjem kodova greske bez dalje dijagnostike same gorive smese) pokaze se da je problem na sasvim drugom mestu a lambda sonda ispravno prikazuje stvarno stanje loseg sagorevanja.
Lambda sonda se proverava osciloskopom i odmah se vidi da li je ispravna.
Obicno ler gas varira usled fals vazduha, bilo da pusta crevo bilo da motorizovani leptir (klapna) ne funkcionise kako treba. Prljava, pohabana, razdesena...prvo se to proverava.
- Eskimko
- Postovi: 550
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nasao sam odakle dolazi ovo lupanje.Eskimko napisao: 20 Feb 2018, 17:49 Zdravo
Zna li neko sta moze da bude ova buka. Ja se nadam da je do goriva, sipao sam na nisu obican benzin. Kad potrosim ovaj probacu sa onim od 100 oktana da li ce da se cuje nesto.
Na usisnoj grani pored MAP senzora postoji jedno vakum crevo e iz tog dela u koje ulazi crevo dolazi to lupanje,
Da li da menjam celu usisnu granu
- Eskimko
- Postovi: 550
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Problem sa lupanjem sa snimka je resen. Ovaj deo je zamenjen i vise nema lupanja.
Praticu ovih dana da li variraju i dalje obrtaji na leru pa javljam,mozda se i to desavalo zbog ovog istog dela sa slike.
Praticu ovih dana da li variraju i dalje obrtaji na leru pa javljam,mozda se i to desavalo zbog ovog istog dela sa slike.
- Prikačeni fajlovi
-
- 20180517_142159.jpg (58.13 KiB) Pogledano 4102 puta
-
- 20180517_142153.jpg (54.01 KiB) Pogledano 4102 puta
- ivke74
- Postovi: 337
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Gde se tacno nalazi taj deo i sta je to
- Saša
- Postovi: 14401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ventil oduška rezervoara, poznatiji još i kao evaporacioni ventil. Eskimko je gore već opisao gde se nalazi. 
- Eskimko
- Postovi: 550
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da da bas zato sluzi,objasnio mi je lik iz prodavnice i rece da kosta oko 8 000 da se poruci nov pa sam uzeo polovan za 1 000 dindziSaša napisao: 17 Maj 2018, 22:36 Ventil oduška rezervoara, poznatiji još i kao evaporacioni ventil. Eskimko je gore već opisao gde se nalazi.![]()