Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Plašim se da je vodonik slepo crevo auto industrije i da nema ništa od tog.
Elektromobil danas, kad je težak underground, ima domet 500km, sutra će imati 1000, prekosutra će se puniti indukcijom dok voziš.
Biće to mnogo brže. Mislio sam da ćemo se načekati, ali kad sam video 3jku jasno je da nećemo. Musk je lud čovek u pozitivnom smislu, razdrmaće mnogo šta na ovom svetu, ne samo automobile.
Jedino što mogu je da ga roknu. Nadam se da je svestan tog scenarija i da se čuva.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Elektromobil danas, kad je težak underground, ima domet 500km, sutra će imati 1000, prekosutra će se puniti indukcijom dok voziš.
Biće to mnogo brže. Mislio sam da ćemo se načekati, ali kad sam video 3jku jasno je da nećemo. Musk je lud čovek u pozitivnom smislu, razdrmaće mnogo šta na ovom svetu, ne samo automobile.
Jedino što mogu je da ga roknu. Nadam se da je svestan tog scenarija i da se čuva.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Baš Nidzo ne razumem šta si to toliko fascinantno video, osim pokaznog auta za bogate zemlje sa jakom subvencijom za električne automobile. Koji je uz to ružan iznutra a spolja kolko toliko. I taj domet je ok, ali koja je razlika izmedju sadašnjih jakih dometa 300km i 500km tesle. Pa već sledeće godine će (vw, bmw) izbaciti upgrade na 400km kada tesla realno stigne na tržište. Jedino da ga gledamo kao gadzet što i jeste i tu Tesli skidam kapu.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tesla automobili
Naravno da fascinira jer je pokazao da upotrebljiv elektični automobili možemo imati sad, odmah. Da već sada može imati domet kao i prosečan automobil sa SUS motorom, pa još imati i performanse kojih se ne bi postideo ni jedan super-sportski automobil. Da odjednom može čak i sam da vozi (i to vrlo kvalitetno i sigurno) iako je i to do juče zvučalo kao naučna fantastika. Da punjenje baterija uopšte nije toliko veliki bauk. I još da sve to može da košta kao prosečan automobil srednje klase - i to već sada, na početku produkcije. Šta će biti tek za 10 godina kada ih svi budu proizvodili? Delim zato Nidžino miljenje da će stvari da se okrenu i mnogo brže nego što mislimo. I ja bih sutra rado vozio neki električni automobil, sa svim njegovim prednostima i manama (a mana je definitivno sve manje). Odavno je vreme da SUS motori odu u istoriju. 

Re: Tesla automobili
+1nidza napisao:Treba malo podići glavu iz kutije u kojoj živimo i gde su merila vrednosti vrlo aktivno setovana da budu tu gde jesu.
Uz sva ograničenja brzine, propise i isterivanja kola iz gradova, automobil će stvarno postati prevoz od A do B, baš kao iz SF filmova.
Šta će ti besan auto sa kojim ne smeš da pređeš 50, odnosno 120 na sat, ne smeš u gradove, možda u neke države uopšte uskoro?
Šta će meni auto koji ide 250? Na stranu što volim, obektivno, šta će mi? Kolege iz Švajcarske su tek tu u besmislu sa svojim jakim kolima. Srećom Srbija je još kaubojska zemlja, pa možeš godinama svaki dan da voziš mnogo brže od propisa i da prođeš nekažnjen.
Ko bele lale ćemo svi da se vozimo na struju, i to mnogo brže nego što smo mislili. Namerno kažem da se vozimo, ne da vozimo.
Uživajte dok možete. Ovo sad je prekretnica.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Dobar post, mada nije baš za auto-forum

Re: Tesla automobili
Koliko je GWh struje potrebno da zameni ove silne tone nafte koje se spale u SUS motorima i odakle to? Budite realni.
Re: Tesla automobili
To je bas komentar iz Srpske perspektive. Električni automobili su tu već dugo i evoluiraju, lep novi korak, ali ni blizu revolucionaran kao npr model Š, bar iz moje perspektive.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Re: Tesla automobili
Kakve veze ima srpska perspektiva, radi se o čistom energetskom bilansu, tj uvećanim potrebama. Jedan VW, Reno i Toyota prodaju npr. 30 miliona automobila godišnje. Sad zamisli da su svi električni. Odakle ta struja?
Re: Tesla automobili
Nema veze sa tvojim već Nidzinim komentarom. A energetski plus u struji je trenutno ogroman bar u Zapadnoj Evropi. Uz veliki napredak stedljivih tehnologija na svim poljima mora negde visak da se utuce. Samo u zadnjih 10 god gledam kako isti proizvodni proces troši 2x manje struje, a tek po kućama.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Re: Tesla automobili
Ne brinite se vi ništa za logistiku, to prati jedno drugo.
Nisam autom fasciniran kao sredstvom za zabavu i uživanje, nego kao funkcijom. Umiru automobili za uživanje, tj. ako ćemo zapravo, već su odavno umrli. Svaki sledeći nov auto će biti sve veći kompromis.
Pritom, ovaj auto je skroz realan i iz srpske perspektive za tipa 4-5 godina kada recimo beličanstvo ode na oglas. Zašto ne preseći onda odmah, bez nepotrebne agonije.
Izvolite samo primer, uzmeš D, E segment ili SUV danas, automatik, koji sve živo sam radi, ne čuješ motor koliko je izolovan, samo mrdaš volan levo desno, a ni to ne moraš kod nekih više. U čemu je onda problem ni da nemaš motor kad već 90% nisi vozač, nego putnik.
Musk će samo da probije led, a nakon toga ko se popne na voz, popeo se, ko nije ostao je na stanici da prodaje hamburgere.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Nisam autom fasciniran kao sredstvom za zabavu i uživanje, nego kao funkcijom. Umiru automobili za uživanje, tj. ako ćemo zapravo, već su odavno umrli. Svaki sledeći nov auto će biti sve veći kompromis.
Pritom, ovaj auto je skroz realan i iz srpske perspektive za tipa 4-5 godina kada recimo beličanstvo ode na oglas. Zašto ne preseći onda odmah, bez nepotrebne agonije.
Izvolite samo primer, uzmeš D, E segment ili SUV danas, automatik, koji sve živo sam radi, ne čuješ motor koliko je izolovan, samo mrdaš volan levo desno, a ni to ne moraš kod nekih više. U čemu je onda problem ni da nemaš motor kad već 90% nisi vozač, nego putnik.
Musk će samo da probije led, a nakon toga ko se popne na voz, popeo se, ko nije ostao je na stanici da prodaje hamburgere.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Ima nesto u voznji pa taman bio MAN TGA.
P
Opet cu pitati, po cemu je ovaj model 3 "revolucija" a Opel Ampera E nije?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
P
Opet cu pitati, po cemu je ovaj model 3 "revolucija" a Opel Ampera E nije?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- shandu90
- Postovi: 13317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tesla automobili
Kad je Opel bio auto?
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Fiktivnija je i od pokazne Tesle.
https://transportevolved.com/2017/05/09 ... -ampera-e/
Nemaju interes da se suprotstave naftnom lobiju. Da nema Tesle još 100 godina bi vozili SUS i slušali audio CD u kolima. Kasetofone su izbacili pre neku godinu, a poslednja kaseta je mogla da se kupi pre nego što se rodilo pola ovog foruma. Ne znam za vas, ali mene taj pristup vređa.
https://transportevolved.com/2017/05/09 ... -ampera-e/
Nemaju interes da se suprotstave naftnom lobiju. Da nema Tesle još 100 godina bi vozili SUS i slušali audio CD u kolima. Kasetofone su izbacili pre neku godinu, a poslednja kaseta je mogla da se kupi pre nego što se rodilo pola ovog foruma. Ne znam za vas, ali mene taj pristup vređa.
Re: Tesla automobili
Kakav crni naftni lobi bre, zar taj mit jos uvek postoji?
Pa da li bi cena nafte bila tu gde je sada da su upola mocni koliko se prica? Da li bi Tesla postojala da je taj lobi tako mocan?
Zabole bas proizvodjace automobila za naftni lobi, gledaju samo svoju guzicu.
Da li Tesla 3 ima navlaku za sunce ispod panorame?
Pa da li bi cena nafte bila tu gde je sada da su upola mocni koliko se prica? Da li bi Tesla postojala da je taj lobi tako mocan?
Zabole bas proizvodjace automobila za naftni lobi, gledaju samo svoju guzicu.
Da li Tesla 3 ima navlaku za sunce ispod panorame?
Re: Tesla automobili
U bre Nidzo ako te to vredja šta tek reći za ostalo, hranu, posao, pare, migracije. Zakuvali su nam sa svih strana. To je još najnevinija 
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
- kragujevac
- Postovi: 3481
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Tesla automobili
E, to je ono je meni baš bezveze, a nekako imam utisak da mi se upravo dešava. Iz E39 sa manuelnim menjačem prešli u XF sa automatskim i sa kojekakvim sistemima za asistenciju u vožnji, pa je meni, bar za sada, vožnja nekako došla njah. Auto vozi mene a ne ja njega. Čudan osećaj kad sam ja pre toga vozio četvrt veka auto i on je radio šta ja hoću, a sad radi šta on hoće a ja mu dodjem pasivni posmatrač sa minimalnim pravom glasa.nidza napisao:Izvolite samo primer, uzmeš D, E segment ili SUV danas, automatik, koji sve živo sam radi, ne čuješ motor koliko je izolovan, samo mrdaš volan levo desno, a ni to ne moraš kod nekih više. U čemu je onda problem ni da nemaš motor kad već 90% nisi vozač, nego putnik.
Ali mislim da će se to rešiti na drugačiji način, verovatno kupovinom nekog sledećeg auta sa manuelnim menjačem. Naravno, ostavljam prostora da me auto "ubedi" da nisam u pravu, ali do sada nije uspeo u tome.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac