Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Samo će da ubrzaju obrt, model 3 će biti žešći uspeh kako god okreneš.
Re: Tesla automobili
Ostaje da se vidi koliko ce njih da otkaze, a i koliko ce da se proda prve, pa onda druge godine. Ja bih ga uzeo, pa makar resio da ga prodam mesec dana kasnije
Samo je pitanje koliko ce se zaista na kraju proizvoditi godisnje.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Tesla automobili
Isprašiće samo tako, ovo je čist zicer. Jedino što može da ga spreči je neka politika, da mu zavrnu kredite i slično. Čovek vraća lovu koju pozajmljuje od države, sa sve kamatom, dok ostali proizvođači ne samo da dobijaju beskamatno, nego im čak i otpisuju zajmove, samo da ne bi propali. Podvlačim, samo politika može da ga zaustavi toj zamisli.
Političari se ozbiljno cimaju da mu zabibere SpaceX. Te nema iskustva, te rizično je, te ovo, te ono. Plaše se valjda da će da ode na Mesec i da vidi da tamo nema ništa.
Političari se ozbiljno cimaju da mu zabibere SpaceX. Te nema iskustva, te rizično je, te ovo, te ono. Plaše se valjda da će da ode na Mesec i da vidi da tamo nema ništa.

Re: Tesla automobili
aha znaci kad ti neko zavrne narodnu slavinu to se zove politicki progon?
Re: Tesla automobili
Naravno, ako konkurentima daje tolike privilegije.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Najviše privilegija dobija Tesla. Politika im je glavni saveznik.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Khm..dizlogejt...khm
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32135
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Tesla automobili
Kasno su se setili. Poješće ih Toyota na tom polju, samo tako.
https://www.toyota.rs/articles/2017/hybrids-sales.json
https://www.toyota.rs/articles/2017/hybrids-sales.json
Posetite www.garaza.rs !
Re: Tesla automobili
Toyota i dalje pokusava da razvija F cell, dok je Mercedes ove godine prestao i prebacio se totalno na baterije, pa cemo videti sta ce zapravo biti na polju elektro automobila. Sigurno je da su se svi uzentali da ce Tesla jednog dana postati konkurencija, pa su se i 10-ogodisnji planovi drugih kompanija, pretvorili u 5-ogodisnje.
S obzirom da j Mercedes do prosle ili pretprosle godine imao mesto u upravnom odboru Tesle, te imaju insiderske informacije, mislim da taj prelazak i ulaganje u baterije nisu slucajni.
S obzirom da Tesla maltene ne ulaze pare u razvijanje automobila, vec iskljucivo u softver i poboljsanje iskoriscenosti baterija i propratnih elemenata, verujem da je neki olan Tesle u buducnosti, da se fokusira na prodavanje komponenti drugim proizvodjacima(Panasonic baterije ne znace puno bez Tesle i propratnog softvera i hardvera), a da je Mercedes resio da im tu bude konkurent, jer je potencijal tog segmenta u buducnosti ogroman.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
S obzirom da j Mercedes do prosle ili pretprosle godine imao mesto u upravnom odboru Tesle, te imaju insiderske informacije, mislim da taj prelazak i ulaganje u baterije nisu slucajni.
S obzirom da Tesla maltene ne ulaze pare u razvijanje automobila, vec iskljucivo u softver i poboljsanje iskoriscenosti baterija i propratnih elemenata, verujem da je neki olan Tesle u buducnosti, da se fokusira na prodavanje komponenti drugim proizvodjacima(Panasonic baterije ne znace puno bez Tesle i propratnog softvera i hardvera), a da je Mercedes resio da im tu bude konkurent, jer je potencijal tog segmenta u buducnosti ogroman.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8219
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili
Kako to misliš da ne ulažu u razvoj automobila?
Plan jeste da zaokruže ponudu: krovni kolektori - kućna baterija - EV.
Planovi za budućnost su već u domenu nerealnog a to je npr mreža brzih prenosnika automobila pod zemljom.
Ili 80 (lupio cifru) Gigafactory objekata, a to su takođe i fabrike za struju.
Toyota, kao i Honda (duže pre T) imaju već razvijen F Cell ali kubure sa brojem hidrogenskih pumpi, nema ih ni 20 u širem LAu, oba automobila koštaju oko 50k $ ali mogu samo da se iznajme, za ~350$ mesečno i opet je vožnja dosta skuplja od one na struju.

Dinosaurusi ne mogu da opstanu sa 5y planovima ako ozbiljno ne promene način svega, pre svega za razvoj EVa ni ne treba većina R&Da kao za aktuelne agregate. Sigurno ima neki izračunat procenat, ovako ofrlje je to - većina delova ne postoji.
Motor, oslanjanje, sigurnost, enterijer... Manje više to je to.
A Tesla modeli bolje idu, bolje leže, sigurniji su, jeftini za vožnju, bolje izgledaju, moderniji pristup vožnji, samo im je enterijer slaba tačka - čak i to Amerima nije toliko bitno.
Plan jeste da zaokruže ponudu: krovni kolektori - kućna baterija - EV.
Planovi za budućnost su već u domenu nerealnog a to je npr mreža brzih prenosnika automobila pod zemljom.
Ili 80 (lupio cifru) Gigafactory objekata, a to su takođe i fabrike za struju.
Toyota, kao i Honda (duže pre T) imaju već razvijen F Cell ali kubure sa brojem hidrogenskih pumpi, nema ih ni 20 u širem LAu, oba automobila koštaju oko 50k $ ali mogu samo da se iznajme, za ~350$ mesečno i opet je vožnja dosta skuplja od one na struju.

Dinosaurusi ne mogu da opstanu sa 5y planovima ako ozbiljno ne promene način svega, pre svega za razvoj EVa ni ne treba većina R&Da kao za aktuelne agregate. Sigurno ima neki izračunat procenat, ovako ofrlje je to - većina delova ne postoji.
Motor, oslanjanje, sigurnost, enterijer... Manje više to je to.
A Tesla modeli bolje idu, bolje leže, sigurniji su, jeftini za vožnju, bolje izgledaju, moderniji pristup vožnji, samo im je enterijer slaba tačka - čak i to Amerima nije toliko bitno.
Poslednja izmena od Ji 4Tze u 11 Avg 2017, 10:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
Panasonic ima obimnu automotive diviziju. I software i hardware, autonomnu voznju dugo razvijaju i nosilac su infrastrukturnog opremanja za pametni, glavni tranzitni, autoput u Koloradu koji ce biti prvi u SAD opremljen za punu autonomnu voznju kamiona u realnom orkuzenju. Projekat je naveliko u toku.
Panasonic je medju najvecim proizvodjacima baterijskih celija i to ne od juce i pojave Tesle.
LG, Panasonic, Samsung su imena koja dominiraju u domenu punjivih EV.
Svi ostali zajedno su sporedni igrac.
Panasonic je pre nekoliko godina preuzeo Sanyo, koji je takodje jako veliko ime u proizvodnji kvalitetnih baterija sa znatnim kapacitetima.
Sustina je da Tesla ubrzava tranziciju u zaspaloj Evropi, pokrece dinosauruse da se prihvate posla i sustignu auto industriju Azije gde su EV odavno normalna pojava sa gomilom modela u ponudi.
Evropa je trenutno u debelom tehnoloskom zaostatku i nema sta da svoje ponudi
VAG se bazira na BYD tj kineskoj tehnologiji a i to sto imaju je tek stidljivo. Nisan (Reno, Mitusbishi, i ostali) se koliko znam iz saopstenja bazira na LG tj korejskoj tehnologiji.
Ostale evropske firme su tek sporedne po prodaji u sektoru EV.
Nemacka Vlada je zvanicno objavila nedavno plan da drzava ubrzano formira centralizovanu fabriku baterija za masovnu produkciju EV. I neke povelike pare u budzetu odvojene za podsticaj.
Ocito, krece bitka za kontrolu buduceg trzista masovne proizvodnje EV.
To povlacenje Mercedesa iz price sa Teslom nije verovatno samo njihova poslovna odluka, moze se naslutiti uticaj dugorocnije postavljene celovite nemacke politike u pozadini.
Slicno je bilo pre 100nak godina kada je odlukom nemacke drzave formirana centralizovana grupacija AEG od pojedinacnih manjih firmi za tada takodje u povoju novu elektro industriju.
Panasonic je medju najvecim proizvodjacima baterijskih celija i to ne od juce i pojave Tesle.
LG, Panasonic, Samsung su imena koja dominiraju u domenu punjivih EV.
Svi ostali zajedno su sporedni igrac.
Panasonic je pre nekoliko godina preuzeo Sanyo, koji je takodje jako veliko ime u proizvodnji kvalitetnih baterija sa znatnim kapacitetima.
Sustina je da Tesla ubrzava tranziciju u zaspaloj Evropi, pokrece dinosauruse da se prihvate posla i sustignu auto industriju Azije gde su EV odavno normalna pojava sa gomilom modela u ponudi.
Evropa je trenutno u debelom tehnoloskom zaostatku i nema sta da svoje ponudi
VAG se bazira na BYD tj kineskoj tehnologiji a i to sto imaju je tek stidljivo. Nisan (Reno, Mitusbishi, i ostali) se koliko znam iz saopstenja bazira na LG tj korejskoj tehnologiji.
Ostale evropske firme su tek sporedne po prodaji u sektoru EV.
Nemacka Vlada je zvanicno objavila nedavno plan da drzava ubrzano formira centralizovanu fabriku baterija za masovnu produkciju EV. I neke povelike pare u budzetu odvojene za podsticaj.
Ocito, krece bitka za kontrolu buduceg trzista masovne proizvodnje EV.
To povlacenje Mercedesa iz price sa Teslom nije verovatno samo njihova poslovna odluka, moze se naslutiti uticaj dugorocnije postavljene celovite nemacke politike u pozadini.
Slicno je bilo pre 100nak godina kada je odlukom nemacke drzave formirana centralizovana grupacija AEG od pojedinacnih manjih firmi za tada takodje u povoju novu elektro industriju.
Re: Tesla automobili
Gdje si procitao da su Tesla sigurniji i bolje leze? Dobijaju odredjenu prednost sa niskim centrom gravitacije, ali ne znaci to automatski da je bolje od svega.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Tesla automobili
Ukupno u saobraćaju na svetu danas ima 2 miliona električnih vozila, svih godišta, a Tesla samo u 2018. planira da isporuči 400k, a svake naredne godine sve više... I to kakvih.Xepoj87 napisao:Sigurno je da su se svi uzentali da ce Tesla jednog dana postati konkurencija, pa su se i 10-ogodisnji planovi drugih kompanija, pretvorili u 5-ogodisnje.
Ukenjali su se oni već sad, za tih 5 godina će biti na ulicama više Tesli nego što danas ima svih električnih automobila. Tek će se videti koliki je zaostatak trenutno vodećih u pitanju, jer oni sutra da predstave konkurenta Modelu 3, neće moći u ovom obimu da isporučuju naredne 2-3 godine.
Šlag na tortu je kad u priču ubaciš činjenicu da su sva zahtevna tržišta već puna, neće se povećavati broj automobila u njima, a Tesla cilja samo taj segment. To prosto znači za nekoliko stotina hiljada, možda miliona, biti manje svih ostalih automobila, a to će da zaboli.
Poslednja izmena od nidza u 11 Avg 2017, 10:49, izmenjeno 1 put ukupno.