ljubitelj napisao:kami napisao: 08 Avg 2024, 17:44
Šta te zanima konkretno? Vozim egolfa 7.5 sa većom baterijom. Kupljen sa 95.000km, sad je na 140.000km.
Svakodnevno ga vozim, range 200-230km, zavisno od težine noge.
Mene bi neke stvari interesovale iz ugla svakodnevnog korisnika koji nema svoj punjač- elektranu- izvor besplatnog punjenja.
Sa 200km dnevno to je oko godinu dana upotrebe vozila za tih 45,000km, pretpostavljam.
Ima li toplotnu pumpu za grejanje (ukoliko dobro razumem neki imaju nekima je opcija, nisam pohvatao koje godište koja verzija opreme)?
Ako ima kako se pokazala kada je napolju recimo -5C i hladnije, ono jutra zimi u januaru/ februaru?
Na ADAC testu EV vidim da je prosečna potrošnja EV oko 30kWh u zimskom periodu, kako se kod tebe kretala potrošnja ove protekle (baš blage) zime?
Da li ima tvoj više onih režima vožnje, Eco Eco+ ??
Nešto sam našao da je u tom Eco+ režimu maksimalna brzina ograničena na 90km/h i da se isključuje hladjenje/grejanje pa mi to deluje baš preterano ekonomisanje.
Doduše to je MQB platforma valjda, prethodni model E Golfa, kako je kod tvog regulisano to oko redukovanja potrošnje radi dometa?
Imaš li dodatni AC punjač u samom autu (vidim da je dodatna oprema kod VW), kako radiš dopune, na kućnoj utičnici ili drugačije?
Do koje kilometraže procenjuješ da ćeš ga koristiti, gledao na mobile. de i E Golfova nema koji su dobacili do 200,000km od 505 u ponudi (raspon cena 11,000-15,000 su). U čemu je štos
I na kraju, pošto je u garanciji auto jer kupljen ovde kod nas ili uvezen?
Hvala na svakoj informaciji.
Punio sam ga kod kuće svake večeri, tj, kad dodjem kuci, nakacim ga i do jutra je otprilike pun. Punjač mu je na 8A, tako da za 1h punjenja puni 1.8kWh - gubici, nisam računao gubitke. Nisam pratio da ga punim samo noću kada je jeftina struja, već kad dodjem, nakacim ga. Često BiH ga dopunio negde u gradu, TC i ostalim lokacijama gde ima besplatnih punjača. Neka moja dnevna km je oko 100km u proseku. Da se puni samo noću, to otprilike izadje nekih 70din/100km.
Što se tiče toplotne pumpe, moj nije imao. Pričam u prošlim vremenu jer sam ga prodao juče, pa tražim sad novo EV. Potrošnja leti, sad kad je bas toplo 35+ bude oko 14kWh/100km moje vožnje. Zimi 20kWh/100km. Kada je napolje ispod 30C troši 12.5-13kWh/100km. I leti i zimi klimu/grejanje držim na 20C. Auto uvek vozim u evo modu jer mi je u eco modu lepši za vožnju, može lepše da se dozira gas. U normal modu papuča gasa je preosetljiva i bude dosta cimanja u vožnji. Da, napomenuo BiH da "menjač" drzim u B gde je rekuperacija na najvišem nivou. Vremenom naučiš auto, tako da papučicu za kočnicu koristiš jako retko.
Kao što napisah, u eco modu zimi ispod 0C meni troši 20kWh, stim da meni auto stoji napolje. Ujutru na prvo paljenje, trenutna potrošnja bude 7kWh i krene da pada. U eco modu grejač troši 2kW/h, dok u normal modu troši 3.5kW/h. Klima je smešan potrošač. Na prvo paljenje, auto na Suncu troši 1kW/h, za održavanje trosi 400w/h. Po ADAC-u trosi 30kWh, a ja mogu da kažem i 60, zašto? Često sam u Pazaru kod mojih, dole je baš velika gužva, pa je sasvim normalno da neku relaciju od 2km prelazis 30 minuta. Za razliku od SUS motora gde se za grejanje koristi toplota motora, kod EV se koristi grejač. Ako imaš relaciju od 2km i prelazis je 30 minuta, taj grejač će grejati tih pola sata i trosice 4kw/h, znači 2kw za pola sata i 2km puta, računica kaže 100kw za 100km tim tempom + utrošak struje za kretanje vozila što bude neki 110kWh/100km.
Imao sam punjač za 230v utičnicu.
Moj sam prodao sa 141.000km, u garanciji do 160.000km ili 1.2027. moj je imao garanciju jer je imao kompletnu servisnu istoriju iz VW.
Uvezen je od preko.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk