Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
U tom slucaju razlika u utisku je verujem subjektivne prirode. Ja licno sam imao slicno iskustvo i to ne sa dva razlicita auta sa istim motorom, nego sa dva ista auta sa istim motorom. U pitanju je bio Passat B6 1.8 tsi 160ks. Jedno vreme su vrlo povoljno mogli da se kupe modeli za Ukrajinsko trziste i tom prilikom sam bio u salonu da se raspitam u vezi njih, probao sam jedan koji je bukvalno skinut sa kamiona koji ih je dovezao i uopste nisam bio zadovoljan kako je isao, da bi nekoliko meseci kasnije moj drug doterao istog takvog koji je dobio kao sluzbeni auto i kada me je provozao a potom dao i meni da napravim koji krug ja se raspametio kako ide.
E sada da li su moja ocekivanja kada sam prvi put seo u njega bila visoka (160 ks, kombinacija kompresor turbina) pa nakon voznje ja nisam bio odusevljen, pa sam posle pod takvim mlakim utiskom i sa slabim ocekivanjima seo u drugovog pa se odusevio, ne znam. Ja sam to pripisao tome.
Ti si pod utiskom price da to nije motor za Oktaviju niti Golfa, vec za Rapida ocekivao da ce Rapid da leti sa tim motorom i onda se nisi odusevio, pa si sa takvim utiskom otisao da probas Golfa ocekivajuci da tek on nece ici nikako i onda si se odusevio.
Moze da nesto bude do ocekivanja, ali ne u slucaju ova dva motora koje pominjes (1.2 i 1.8 TSI). Oba idu iznad ocekivanja za ono sto citas na papiru. Taj 1.8 TSI koji si probao je ocigledno imao neki problem. Kao mozda i taj Rapid. Ne mislim kvar, ali sigurno je nerazradjen, jos ako je popio neko malo losije gorivo eto razloga da ne isporuci deklarisanu snagu. Vozio sam par dana SEAT Toledo 1.2 TSI 86 KS. Dakle auto identican kao Rapid. Isao je odlicno za tu snagu. Secam se da drugar sa G6 1.6 TDI 105 KS nije mogao da mi se odlepi do nekih brzina.