Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- shandu90
- Postovi: 13396
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sto ti kazes funjare i danas primenjuju pilicarske fore na kojima su odrasli u ‘zlatna vremena’. Jesi na kraju docekao onaj koji si hteo ili si uzeo sto su ti ponudili?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Postovi: 56
- Pridružio se: 05 Okt 2024, 11:42
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sto su mi ponudili.Na neki nacin pok.Alvirovic iritirao je strucnjake iz Zastave pa su u sledecoj emisiji objasnili trapavo naravno kako je doslo do "incidenta".Bilo pa proslo.Posle toga znam da su svi koji su kupovali puntice dobijali apsolutno narucenu opremu.Serija Classic je vec druga prica.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
JA sam imao 3 komada:
- Prva Z10 2006, lepo me je sluzila 6 godina, ali je trosila ulje od samog pocetka, a i dan danas trosi ulje, samo sad vec znacajno. Imala je neke sitne reklamacije, ali sve u svemu solidan auto, za cenu. Od mene je uzeo moj drug, a posle njega moj rodjak. Ima jos par godina zivota u njoj, zilava je.
- Drugi klasik 2011 mjet, je bio problematican, svasta mu se pokvarilo za godinu i po dana kod mene, stalno je bio u servisu, i stalno je bila borba za garanciju, posto nista nisu priznavali iz Fiata. Ogadila su mi se kola.
- Treci klasik 1.2 2010 sam uzeo polovan sa 32k km, od drugarice, njega i sad vozim, vec skoro 6 godina, on je i najbolji, odlican auto, skoro da i nemam problema. Vozicu ga dok bude imalo smisla, njega garaziram, pa je u solidnom stanju i spolja.
- Prva Z10 2006, lepo me je sluzila 6 godina, ali je trosila ulje od samog pocetka, a i dan danas trosi ulje, samo sad vec znacajno. Imala je neke sitne reklamacije, ali sve u svemu solidan auto, za cenu. Od mene je uzeo moj drug, a posle njega moj rodjak. Ima jos par godina zivota u njoj, zilava je.
- Drugi klasik 2011 mjet, je bio problematican, svasta mu se pokvarilo za godinu i po dana kod mene, stalno je bio u servisu, i stalno je bila borba za garanciju, posto nista nisu priznavali iz Fiata. Ogadila su mi se kola.
- Treci klasik 1.2 2010 sam uzeo polovan sa 32k km, od drugarice, njega i sad vozim, vec skoro 6 godina, on je i najbolji, odlican auto, skoro da i nemam problema. Vozicu ga dok bude imalo smisla, njega garaziram, pa je u solidnom stanju i spolja.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I mi ćemo našeg voziti dok se "ne raspadne" (što naravno neću dozvoliti).
Vredi nam upotrebno mnogo više nego što vredi u novcu, pogotovo što ima i plin. Neki dan mi žena reče da je ostala bez plina pa sam otišao da ga natočim - 2.500 din stalo u rezervoar (nije ipak sve potrošila). Ma idi... 


- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24710
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A jos i ekoloski podoban.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Prvih 15 godina vlasništva je najgore. Posle se navikneš na kola. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Eskimko
- Postovi: 546
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@Bax Normalno za tako mali motor i drljavi alternator koji su ugradjivali u punta.
Jos ako ti ne radi reostat za prvu brzinu ventilatora pa odma pali drugu tek tad zastuca
Jos ako ti ne radi reostat za prvu brzinu ventilatora pa odma pali drugu tek tad zastuca
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kad pogledas ja sam sastavio oko 14 godina, kroz ova 3 sto sam vozio.....
Sa ovim cenama, ja bi svog mogao da prodam za iste pare kao sto sam ga kupio pre 6 godina, ali od tih para posle ne bih mogao nista slicno da kupim, tako da neka ga.....
Sa ovim cenama, ja bi svog mogao da prodam za iste pare kao sto sam ga kupio pre 6 godina, ali od tih para posle ne bih mogao nista slicno da kupim, tako da neka ga.....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Moj je sada preko 13 godina kod nas, a kao da je juče kupljen. Kako vreme leti... Odličan je i dalje, jedino mi se otvorila rupa na desnom pragu (tj nije još ali hoće) i moram to da rešim do proleća... Ne isplati se prodavati, definitivno. Jedino ako se baš ima para za nešto još bolje. Ja bih ga menjao možda jedino za neki manji električni automobil, da probamo i to... 

-
- Postovi: 56
- Pridružio se: 05 Okt 2024, 11:42
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Lepo je videti da jos ima ponosnih vlasnika puntica u svim varijantama.Ovaj moj sluzio me je bez ikakvih problema dok nije poceo ECU da brlja, avgust mesec ove godine.Posle zamenskog i promene akumulatora vratio se na verno sluzenje.Posto sam verovatno najstariji od svih vas ostace ovaj autic dok mi produzavaju dozvolu,dve godine,jedna godina,jedan mesec i cao.Za sve ove godine redovno menjao ulja i filtere bez obzira na predjenu km.Uradjen jedan veliki servis,promenjene dva puta svecice i kablovi za svecice.Promenjena tri akumolatora i zimske,letnje gume po potrebi.Promenjene bez veze obe bobine.Promenjene plocice na prednjim tockovima.I to je to.
Pa kako da ne budem zadovoljan.Presao pola kontinenta sa decom i poslednjih godina sa zenom.Kacio se na 2000m i prelazio iz cuga 1200km bez spavanja sa dva vozaca.
Pa kako da ne budem zadovoljan.Presao pola kontinenta sa decom i poslednjih godina sa zenom.Kacio se na 2000m i prelazio iz cuga 1200km bez spavanja sa dva vozaca.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
ECU zezao zbog akumulatora i posle promene sve ok ili sam pogrešno razumeo?
Sent from my RMX2170 using Tapatalk
Sent from my RMX2170 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Na njima se spale izlazi za bobine na Ecu, i onda to mora da podebljaju prevezu i posle nema problema.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Postovi: 56
- Pridružio se: 05 Okt 2024, 11:42
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ne ECU je zezao ranije.Upali zuti alarm( engine) i radi na dva cilindra.Menjao svecice,kablove i na kraju jednu pa i drugu bobinu.Resetovao ECU skidanjem akomul.pa vracanje.Neko vreme radi i onda opet isto.Test je uvek pokazivao da jedna bobina ne radi.I na kraju nije gasio alarm i stalno je radio na dva cilindra.Nasao polovan ECU,dekodiran i auto je normalno radio.I tek posle nekog vremena(mesec,dva)prilikom prvog paljenja bez dodavanje gasa nisam mogao da startujem auto.Promenom akumulatora sve je ok.Kao sto sam napisao akumulator nije imao udarnu snagu.Kada napunim preko ispravljaca taj dan upali sutra dan vec izgubi dusu i pokazuje manje od pola napunjenost.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Imam Fiat punto klasik 44 kw 2009. god. Treba da uradim veliki servis i zamenu pk kaiša. Šta sve tačno treba da kupim?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Set zupcastog kaisa, tu ti je kais i zatezac, zatim pumpu za vodu.
Potom zatezac PK kaisa i sam pk kais.
Zovnes Kit komerc, oni ce ti spakovati sta ti treba.
Potom zatezac PK kaisa i sam pk kais.
Zovnes Kit komerc, oni ce ti spakovati sta ti treba.
Poslednja izmena od Bax u 07 Nov 2024, 11:48, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.