Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
BigMazzy
Reactions:
Postovi: 1997
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od BigMazzy »

Puntić je realno mali potrošač struje. Kod mene na Bravu je prvi originalni aku trajao 7, pa zamenski Magneti Mareli kupljen u ovlašćenom u švajcarskoj je trajao oko 5 godina. Na kraju je stavljen ruski Vamal sa 3 godine garancije.
Svi su EFB za start stop sistem.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Zavisi od primerka do primerka, odnosno od opreme. Moj recimo ima dosta potrošača struje: alarm, centralnu električnu bravu, elektropodizače, električni servo volan, CD/mp3 radio sa aktivnim subwoferom, maglenke, imam čak i izvedenu utičnicu 12V sa živom strujom u gepeku (koju dosta često koristim)... Ne vidim u čemu je manji potrošač struje od nekog Brava. :) Na drugu stranu, Gezin Punto (bazni model "Actual") sigurno jeste mali potrošač jer nema ništa od navedenog... :)
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48594
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Geza »

Ma izvuče se negde struja posle nekoliko dana, i sa svim mogućim isključenim potrošačima. Imam radio, alarm i centralnu bravu. :)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12265
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Ne kad imas dobar aku, ja cesto ostavim Puntica po 3 nedelje da se ne vozi, i on radi i dalje bez problema.
Da ne pricam o Toyoti, nju sad provozam jednom u dve nedleje, 15 minuta i tako vec mesecima, i dalje krese....

Pre toga sam uzeo nov Proatomic, i to je jednostavno los kvalitet, ni kao nov nije dobro radio, tj djubre.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15307
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic »

Saša napisao: 28 Okt 2025, 11:45 Vek im sigurno zavisi i od načina upotrebe i kilometraže auta. Moj Punto je trenutno na 264.000 tako da 2 kupljena akumulatora za 14.5 godina nisu uopšte loš rezultat - čak ni kada se to uporedi sa Gezinim rezultatom... :D
2 kupljena ali 3 potrosena. :D
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Gezo, alarm (fabrički?) vuče uvek neku malu struju ali to ne ugrožava akumulator čak i posle nekoliko nedelja (i više - provereno). Radio već može da vuče puno veću struju - ako nije dobro ugrađen (i dešavalo se mnogo puta da je baš radio problem). To bih proverio i verovatno je razlog izvlačenja struje. Centrala brava opet ne vuče ništa dok se ne koristi, nju možeš slobodno da eliminišeš kao problem.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48594
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Geza »

I pre ugradnje radia se dešavalo da se akumulator isprazni. Inače je ugrađen u Stojanovu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Onda su ti verovatno ugradili isti alarm kao moj (Meta System). Ne znam šta da ti kažem, ja tih problema zaista nemam. Nikad mi se nije desilo da nešto izvuče struju iz akumulatora.
Odgovori