Potpuno se slažem u vezi 1,5 dCi, svi koje znam lepo kotrljaju svojih 150000 (n-ti putdragvorl napisao:Dobro sad, kad je bio taj problem sa 1.5 dci, pre ko zna koliko godina, to se vec desilo nekome pre na tom autu najverovatnije i otklonjeno je. Sem tog specificnog kvara sve slicno moze da zvekne i na jtdu ili bilo kom modernom dizelu. Nije to nista napravljeno kao avion, jos kada se zna da ih je vecina zgazilo ko zna koliko. Evo, svaki dan gledam sta se uvozi polovno, 70% dizeli, od toga 90% imaju 8+ godina i presli su od 100 do 150 kkm. Ono...
Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Širim haos!
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Ok, mislila sam da nisu iste jer je Roomster 1.4 benzin, 63 kW.
Hvala!
Hvala!
-
Heineken
- Postovi: 6451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Moze lagano da se proveri pre kupovine da li su krenuli opiljci iz pumpe, rodjak ima taj 1.5 dci od 86 konja u Nissan Almeri i evo gazi skoro 200k bez problema. Odrzavanje smesno jeftino...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32533
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poznato je da je 1.5dCi imao problema do 2003. godine, posle je to rešeno. Ovde se gledaju mlađi automobili pa generalno nema potrebe da se brine o tome.
KDman, dodaj iz svog džepa 1.000 evra i lako će ona kupiti to što preporučuješ. Nije to sad 100e gore dole, mada i to zna biti previše kad je budžet nategnut, a uvek je. I ta priča da svaki dizel u inostranstvu prelazi 40-50.000km godišnje je čista glupost. Ljudi kupuju dizel iz raznoraznih razloga, B segment je često drugi auto u kući, najčešće se vozi po gradu i održavanje ne mora biti toliko skuplje da se ne isplati uzeti ga, pogotovo što jedan nemac, francuz ili italijan ne oseća to na svom džepu kao mi.
Slažem se da je racionalnije rešenje kupiti benzinca, ali ne treba bežati ni od proverenog dizela, ako naiđe dobar primerak.
Drugo, za benzinac se često planira plin, a to nije ulaganje od 100 evra već 400-500e, bar ovde u BG. Sa tim benzinac može ispasti skuplja kupovina od dizela, a nisu ni svi dizeli duplo skuplji za održavanje.
Sve u svemu, bitno je naći dobar primerak. Ako ima servisnu knjižicu ne znači da ga ne treba pregledati. Svaki auto obavezno pregledati kod majstora od poverenja. Svašta se prodaje, automobili se šminkaju, papiri se falsifikuju. Bolje dati 20e za pregled kod majstora i ne kupiti krš, nego uzeti nešto "idealno" bez provere pa posle svaki drugi dan kod majstora.
KDman, dodaj iz svog džepa 1.000 evra i lako će ona kupiti to što preporučuješ. Nije to sad 100e gore dole, mada i to zna biti previše kad je budžet nategnut, a uvek je. I ta priča da svaki dizel u inostranstvu prelazi 40-50.000km godišnje je čista glupost. Ljudi kupuju dizel iz raznoraznih razloga, B segment je često drugi auto u kući, najčešće se vozi po gradu i održavanje ne mora biti toliko skuplje da se ne isplati uzeti ga, pogotovo što jedan nemac, francuz ili italijan ne oseća to na svom džepu kao mi.
Slažem se da je racionalnije rešenje kupiti benzinca, ali ne treba bežati ni od proverenog dizela, ako naiđe dobar primerak.
Drugo, za benzinac se često planira plin, a to nije ulaganje od 100 evra već 400-500e, bar ovde u BG. Sa tim benzinac može ispasti skuplja kupovina od dizela, a nisu ni svi dizeli duplo skuplji za održavanje.
Sve u svemu, bitno je naći dobar primerak. Ako ima servisnu knjižicu ne znači da ga ne treba pregledati. Svaki auto obavezno pregledati kod majstora od poverenja. Svašta se prodaje, automobili se šminkaju, papiri se falsifikuju. Bolje dati 20e za pregled kod majstora i ne kupiti krš, nego uzeti nešto "idealno" bez provere pa posle svaki drugi dan kod majstora.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
trojanac
pogrešn komentar u vezi dizela i pređene kilometraže. Odi na "polovne automobile" nađi dizele kupljene u Srbiji koji se hvale pravim poreklom i servisnim knjižicom. Svaki je prešao bar 40 000km po godini. Evo nađi obrnut primer i demantuj me.
Onda neki reklamiraju dizel iz Italije, star 5 godina, prešao 110 00km, provereno
Vozila bakica
Niko se ne obazire na veliki servis, gume, akumulator popravke. I to ulazi u onih 4000€. A to može da bude mnogo.
A za 4500€ se da kupiti kao nov benzinac od prvog vlasnika. Ulaganje 0.
pogrešn komentar u vezi dizela i pređene kilometraže. Odi na "polovne automobile" nađi dizele kupljene u Srbiji koji se hvale pravim poreklom i servisnim knjižicom. Svaki je prešao bar 40 000km po godini. Evo nađi obrnut primer i demantuj me.
Onda neki reklamiraju dizel iz Italije, star 5 godina, prešao 110 00km, provereno
Niko se ne obazire na veliki servis, gume, akumulator popravke. I to ulazi u onih 4000€. A to može da bude mnogo.
A za 4500€ se da kupiti kao nov benzinac od prvog vlasnika. Ulaganje 0.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Imam rešenje!!!
Auto od prvog vlasnika, prešao pravih 40.000km i to dizel. Gde ćeš bolje. viewtopic.php?f=25&t=2886
Auto od prvog vlasnika, prešao pravih 40.000km i to dizel. Gde ćeš bolje. viewtopic.php?f=25&t=2886
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Naravno, proveriću sve, valjda će se naći kakav pouzdan a stručan majstor. Nego, kakva su vaša iskustva sa autima koja nemaju servisnu? Čudi me to kod novijih automobila, kod kojih navodno ništa nema da se sakriva (vlasnik mi dozvoljava da pregledam vozilo u ovlaštenom servisu u kom je servisiran).trojanac napisao:Sve u svemu, bitno je naći dobar primerak. Ako ima servisnu knjižicu ne znači da ga ne treba pregledati. Svaki auto obavezno pregledati kod majstora od poverenja.
Mislim da mi je sad poprilično jasno kakav motor tražiti, benzinac ili dizelaš, naravno, pvo se i konsultovati pa tek onda ozbiljnije razmišljati o konkretnom autu.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Pa ništa drugo mi ne gine, izgledapaja napisao:Imam rešenje!!!![]()
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
A reno clio storia? Ako ti ne smeta stariji dizajn, vrlo lako ispunjava kriterijume.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Jelena, ne mora da ima servisnu knjizicu auto da bi proverila servisnu istoriju. Kod nekih prizvodjaca mozes kod predstavnika za dzabe proveriti servisnu istoriju u bazi.
KDman napisao: Niko se ne obazire na veliki servis, gume, akumulator popravke. I to ulazi u onih 4000€. A to može da bude mnogo.
dragvorl napisao:Uzmi u obzir i to da mora nesto para da ti ostane na odrzavanje odmah posle kupovine, a to zavisi u kakvom je stanju auto, gume i slicno. To se moze oteci i na dobrih par stotina eura.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32533
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Bez namere da izbacujem Clio II iz teme, ali moje mišljenje je da nije baš auto za porodicu, jer je dosta mali, tesan unutra. Isto je i sa 206. Tu je najbolji Punto. Ne kažem da se ne može spakovati porodica u te manje automobile, ali kad je sve na knap i uvek ti fali još malo prostora, ne možeš biti zadovoljan autom. Naravno, neka pogleda, sedne, provoza, pa neka vidi. Ja sam bio zaljubljen u 206 i hteo sam njega da kupim, ali je razum rekao ne, gledaj nešto veće. I nisam se nikad pokajao, mada bi i sada kupio 206 kao drugi auto kad bi bio u mogućnosti.Neo napisao:A reno clio storia? Ako ti ne smeta stariji dizajn, vrlo lako ispunjava kriterijume.
Opet ti 4.500e. Ako se nisi uključio da stvarno pomogneš, preskoči ovu temu. Lepo je žena rekla da je budžet do 4.000e.KDman napisao:trojanac
pogrešn komentar u vezi dizela i pređene kilometraže. Odi na "polovne automobile" nađi dizele kupljene u Srbiji koji se hvale pravim poreklom i servisnim knjižicom. Svaki je prešao bar 40 000km po godini. Evo nađi obrnut primer i demantuj me.
Onda neki reklamiraju dizel iz Italije, star 5 godina, prešao 110 00km, proverenoVozila bakica
![]()
Niko se ne obazire na veliki servis, gume, akumulator popravke. I to ulazi u onih 4000€. A to može da bude mnogo.
A za 4500€ se da kupiti kao nov benzinac od prvog vlasnika. Ulaganje 0.
Drugo, ne gledamo vozila u Srbiji već u BIH tj. Republici Srpskoj odakle je Jelena30. Tamo je malo drugačije tržište.
Treće, evo ti auto iz Srbije koji ispunjava sve uslove i prešao je tek 91.000km za 8 godina. http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... restyling/
Inače, Hyundai Getz je auto koji je za preporuku, mada sumnjam da ga Jelena30 ima u ponudi tamo. Jako dobar auto, koji nudi izuzetno puno mesta za svoju klasu.
Četvrto, auto za 4.500e da je kao nov, bukvalno 0 dinara ulaganja se jako teško nalazi i to je možda trenutno bez ulaganja. Ja kad sam uzeo Civic nisam imao trenutno nikakvo ulaganje sem što sam uradio mali servis. Gume su mogle da teraju još jednu sezonu, ali sam ih ja zamenio i kupio zimski set jer je to bio septembar mesec. Na proleće sam kupio novi letnji set. I dao 500e za 6 meseci. Ne kažem da je na svakom autu tako, ali generalno retko ko prodaje auto sa dva seta guma, a zna se šta zakon traži. I to je neko ulaganje, bilo benzinac ili dizel. Opet ponavljam, za benzinca treba izdvojiti par stotina evra ako se planira ugradnja plina. I to je ulaganje. Obrni-okreni, ulaganje je čeka u svaki auto, samo je pitanje za šta i koliko će je to koštati.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Ja se u suštini slažem sa KDmanom.
Ono što on predlaže je kupovina gde je najmanja mogućnost greške. Auto kupljen nov u Bosni, od prvog vlasnika je mnogo sigurnija kupovina od uveženog, dizela.....
Može da se nađe i dizel sa malom kilometražom, ali mnogo teže.
Moj punto star 4 godine sa ABS-om i klimom, dva seta guma, prešao 40.000km je prodat za oko 4000€. To mi je bila realna cena i bio je odlična kupovina za nekog ko Jelena. Bukvalno je trebalo uraditi mali servis jer mu je došlo vreme i sesti i voziti.
Moj L koji je dizel je prešao 10.000km za godinu dana. Svega ima, ali je nešto pravilo, a nešto izuzetak.
Ono što on predlaže je kupovina gde je najmanja mogućnost greške. Auto kupljen nov u Bosni, od prvog vlasnika je mnogo sigurnija kupovina od uveženog, dizela.....
Može da se nađe i dizel sa malom kilometražom, ali mnogo teže.
Moj punto star 4 godine sa ABS-om i klimom, dva seta guma, prešao 40.000km je prodat za oko 4000€. To mi je bila realna cena i bio je odlična kupovina za nekog ko Jelena. Bukvalno je trebalo uraditi mali servis jer mu je došlo vreme i sesti i voziti.
Moj L koji je dizel je prešao 10.000km za godinu dana. Svega ima, ali je nešto pravilo, a nešto izuzetak.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Po meni je Fabia veća i bolja od Punta. Ali vidim da su u BiH sve 1.2.
TT
TT
- Uroš S.
- Postovi: 11014
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
+1 puno ozbiljniji auto u svakom smislu je Fabija.
Da li je predlaganje Swift? Ovde ih ima dosta kupljenih novih, sa smešnim km, za ispod 5000, prilično mladih? Pouzdan motor, povozan, zanimljiviji auto i od Fabija i Punta...
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Da li je predlaganje Swift? Ovde ih ima dosta kupljenih novih, sa smešnim km, za ispod 5000, prilično mladih? Pouzdan motor, povozan, zanimljiviji auto i od Fabija i Punta...
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Mali je Swift.
TT
TT